Η τεχνολογία είναι πλέον ο πυρήνας στη προσέλκυση και τη φιλοξενία πελατών στα ξενοδοχεία. Ακόμα και παλαιά, vintage ξενοδοχεία, έχουν κάνει τη τεχνολογία σύμμαχο τους και όχι εχθρό, αφού τα οφέλη είναι πολύ σημαντικά για να τα παραβλέψει κανείς. Στην πράξη, αυτό σημαίνει επενδύσεις σε ένα ευρύ φάσμα λύσεων  οι οποίες αποδίδουν σημαντικά, αφού στοχεύουν στην εμπειρία του πελάτη και δημιουργούν το πολυπόθητο engagement. Πάμε να δούμε πέντε τρόπους με τους οποίους οι ξενοδοχειακές τεχνολογίες μπορούν να βελτιώσουν τις υπηρεσίες σας:

 

  1. Βελτιστοποιήστε την ιστοσελίδα σας και τη μηχανή κράτησης

Ο ιστότοπός σας και η μηχανή κράτησης σας  πρέπει να είναι φιλική προς το χρήστη, εύκολη στην πλοήγηση και να διαθέτει χρήσιμο περιεχόμενο, μοντέρνα visuals  και τοπικές πληροφορίες που βοηθούν τους ταξιδιώτες να σχεδιάζουν ταξίδια. Συμπεριλάβετε εγγύηση καλύτερης  τιμής και διαφημίστε άμεσα τα πλεονεκτήματα της απευθείας κράτησης. Εξετάστε την προσθήκη μιας υπηρεσίας chatbot, για να δίνετε στους επισκέπτες του ιστότοπου άμεσες απαντήσεις στα ερωτήματα τους.

Πολλά ξενοδοχεία έχουν υιοθετήσει τακτική πωλήσεων όμοια με των OTAs για να αυξήσουν τις κρατήσεις τους . Χαρακτηριστικό παράδειγμα η προσθήκη αυτόματων μηνυμάτων την ιστοσελίδα σχετικά με τον αριθμό των διαθέσιμων δωματίων και τον αριθμό των ταξιδιωτών που έκλεισαν δωμάτιο  πρόσφατα. Άλλα ξενοδοχεία προβάλλουν widgets σύγκρισης τιμών, όπως το price check widget της AboutHotelier.

  1. Να είστε φιλικοί προς όλες τις συσκευές

Το να εξασφαλίσετε ότι ο ιστότοπός σας είναι  φιλικός  προς το κινητό,  και ότι  δίνετε στους επισκέπτες τη δυνατότητα να επικοινωνούν με το ξενοδοχείο σας  μέσω  κινητής συσκευής, το θεωρούμε κάτι δεδομένο στις μέρες μας. Ειδικά η μηχανή κράτησης, θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στα θέλω του πελάτη.

Η μηχανή κρατήσεων σας είναι η πρώτη λύση με την οποία αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες σας όταν επιλέγουν να πραγματοποιήσουν μια κράτηση μέσω του ιστότοπού σας. Παρόλα αυτά, η μηχανή κρατήσεων στοχεύει κυρίως σε νέο πελατολόγιο, ενώ οι σταθεροί πελάτες σας, οι πελάτες που ταξιδεύουν για δουλειά ή ένα γκρουπ που στοχεύει να μείνει σε εσάς, χρειάζονται κάτι παραπάνω.

Υπάρχουν μερικές  ξενοδοχειακές  τάσεις, οι οποίες αν είναι ποιοτικά φτιαγμένες  μπορούν να κάνουν το ξενοδοχείο να ξεχωρίσει, καθώς και να εξασφαλίσουν την εικόνα μιας  σύγχρονης επιχείρησης με ασφαλισμένη  μελλοντική πορεία. Για παράδειγμα, μετακινώντας τις πιο παραδοσιακές σας λειτουργίες σε ένα σύστημα διαχείρισης ακινήτων βασισμένο στο cloud (PMS), είναι κάτι που μπορεί να βοηθήσει  τόσο το προσωπικό σας όσο και τους καλεσμένους σας να δημιουργήσουν και να έχουν την ιδανική εμπειρία φιλοξενίας.

Ακόμα και εδώ, οι περισσότερες λειτουργίες μπορούν βέβαια μπορούν να χρησιμοποιηθούν από οποιαδήποτε συσκευή, χάρη στο γεγονός ότι είναι βασισμένη στο cloud.

Ένα κεντρικό σύστημα κράτησης και διαχείρισης, μπορεί να βοηθήσει το προσωπικό σας στη διαχείριση κρατήσεων με διασταύρωση όλων των πληροφοριών σχετικά με τη διαθεσιμότητα των δωματίων, τις τιμές και τα προφίλ των ταξιδιωτών βοηθώντας τους στη διαχείριση κρατήσεων, εδικά όταν πρόκειται για εξυπηρέτηση μεγάλων ομάδων και εταιρειών.

 

  1. Συλλογή, Ανάλυση και Πράξη σύμφωνα με τα Δεδομένα

Ο όγκος των διαθέσιμων δεδομένων που σχετίζονται με τη συμπεριφορά των ταξιδιωτών και τις προτιμήσεις τους, είναι ουσιαστικά απεριόριστος. Ένας  τρόπος να δείξετε ότι ενδιαφέρεστε για τον κάθε επισκέπτη ξεχωριστά, είναι με το να τους δείχνετε προσφορές ειδικά φτιαγμένες για αυτούς.

 

  1. Feedback: Ακόμα και η δυσφήμιση, λειτουργεί υπέρ σας

Υπάρχουν επιχειρήσεις που βασίζονται σε εξωτερικούς συνεργάτες και μυστικούς πελάτες που αφήνουν ποιοτικά σχόλια για τις υπηρεσίες του καταλύματος. Παρόλα αυτά, μια ειλικρινή κριτική θα φανεί πιο πειστική, και φυσικά ακόμα και αν είναι αρνητική , μπορεί να σας βοηθήσει είτε διορθώνοντας τα λάθη σας είτε δίνοντας απαντήσεις που προσφέρουν λύση, κάνοντας την επιχείρηση λιγότερο απρόσωπη.

Ένας πιο σύγχρονος τρόπος που θα να μαζέψετε κριτικές είναι μέσω των email. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα που έχετε λάβει από τη μηχανή κρατήσεων και να στείλετε τους πελάτες σας ένα email  που να περιέχει μία επισκόπηση  και να δώσετε έτσι άπλετο χρόνο να την ολοκληρώσουν όταν θέλουν ενώ ταυτόχρονα αυτό το email λειτουργεί και ως υπενθύμιση της διαμονής τους μαζί σας.

Ένα follow-up email το οποίο προορίζεται ειδικά σε αυτούς , στον προσωπικό τους λογαριασμό, δείχνει εν τέλει ενδιαφέρον για την άποψη τους  πράγμα που μπορεί να κάνει τον ταξιδιώτη να νιώσει πολύτιμος και να επιλέξει έτσι να επαναλάβει τη διαμονή του.

 

Οι απαιτήσεις έχουν ανέβει και  η εμπειρία και για τους ταξιδιώτες αλλά και για τους ξενοδόχους οφείλει να είναι απλή γρήγορη και έξυπνη. Μάλιστα, σύμφωνα με την έρευνα Lodging Technology, για να ανταποκριθούν στις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών, το 54% των ξενοδοχείων σχεδιάζουν να ξοδέψουν περισσότερα στην τεχνολογία φέτος, και εκτιμάται ότι οι mobile λύσεις θα κυριαρχήσουν στη λίστα των επενδύσεων. Η τεχνολογία αποτελεί πλέον ξεκάθαρα παράγοντα διαφοροποίησης.