BLOG

Ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια για το ξενοδοχείο σας

Ήρθε η ώρα να οργανώσετε τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια του ξενοδοχείου σας

Το καλοκαίρι τελείωσε και η επιχείρησή σας πιθανότατα «ηρεμεί» από την τουριστική σεζόν αιχμής καθώς όλοι επιστρέφουν στο σχολείο και στην εργασία τους. Πιστέψτε το ή όχι, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να αρχίσετε να προετοιμάζετε τις εκστρατείες προώθησης εορταστικών εμπειριών.   Δεν είναι ποτέ πολύ νωρίς για να αρχίσετε να σχεδιάζετε. Εξάλλου, τα […]

Περισσότερα..
Πως να προσελκύσετε και να διαχειριστείτε Group κρατήσεις στο ξενοδοχείο σας

Πως να προσελκύσετε και να διαχειριστείτε Group κρατήσεις στο ξενοδοχείο σας

Η παράδοση λέει ότι group κρατήσεις – ερχόμενες από ταξιδιωτικά πρακτορεία, εταιρείες, γάμους κλπ. – προτιμούν αλυσίδες ξενοδοχείων για τη διαμονή τους. Αυτό συμβαίνει επειδή νιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια σχετικά με τις ανέσεις και την προβλεψιμότητα του ομίλου. Παρόλα αυτά, στη σημερινή κουλτούρα του ταξιδιώτη, βλέπουμε όλο και περισσότερες group κρατήσεις σε μικρότερα ξενοδοχεία με πελάτες […]

Περισσότερα..
Πως μπορεί να ενισχυθεί το guest loyalty με μέσα που ήδη κατέχετε

Πως μπορεί να ενισχυθεί το guest loyalty με μέσα που ήδη κατέχετε

Ας μιλήσουμε για τον βασικό στόχο των ξενοδοχείων: πως να γίνουν οι επισκέπτες τους επαναλαμβανόμενοι, ώστε να ελευθερωθούν από τα δεσμά των OTAs. Υπάρχει τρόπος να ενισχυθεί το guest loyalty σήμερα, ή μπορεί να μείνει ένα μόνο όνειρο; Στην παρούσα κατάσταση, η πλήρη αποδέσμευση από τα OTAs έχει περισσότερα αρνητικά παρά θετικά αποτελέσματα. Ειδικά για […]

Περισσότερα..
Ποιες είναι οι προσδοκίες των πελατών στα ξενοδοχεία;

Από τις παροχές μέχρι την εξυπηρέτηση: Ποιες είναι οι προσδοκίες των πελατών στα ξενοδοχεία;

Για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί στη σημερινή αγορά, είναι σημαντικό οι ξενοδόχοι να γνωρίζουν ακριβώς ποιες είναι οι ανάγκες των σύγχρονων ταξιδιωτών και πώς μπορούν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες τους για να προσφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες επισκεπτών. Ορισμένες προσδοκίες των πελατών στα ξενοδοχεία είναι διαχρονικές. Στο σημερινό blog θα μιλήσουμε για τις πτυχές της εμπειρίας του επισκέπτη […]

Περισσότερα..

Ξεχωρίστε από τον Ανταγωνισμό στα Social Media: Δημιουργία Μοναδικής Αισθητικής για το Ξενοδοχείο σας

Μόλις κάποιος πελάτης επισκέπτεται το προφίλ του ξενοδοχείου σας, η αισθητική του είναι το πρώτο πράγμα που παρατηρεί. Τα χρώματα, το layout και το γενικό συναίσθημα που αφήνει η σελίδα στο Instagram συντελούν στην ολοκληρωμένη εικόνα που αποκτάει ένας επισκέπτης πριν καν πατήσει το πόδι του στο ξενοδοχείο σας. Μπορείτε να τον κάνετε να σας […]

Περισσότερα..
cloud pms

Αλλαγή σε Cloud PMS: 4 Λόγοι που Δεν Μπορείτε να Αγνοήσετε

Είτε πρόκειται για μικρό, ανεξάρτητο ξενοδοχείο είτε για ξενοδοχείο ομίλου, το  σύστημα διαχείρισης κρατήσεων είναι το Α και το Ω της επιχείρησης. Δεν έχει σημασία ο αριθμός δωματίων σας – σημασία έχει το να εκτελείται σωστά ο απαραίτητος για την άψογη λειτουργία έλεγχος. Η νέα αγάπη των ξενοδόχων και των manager, δεν είναι άλλη από τα […]

Περισσότερα..
Γαμήλια Δεξίωση σε Ξενοδοχεία | RoomRack blog

Γαμήλια Δεξίωση σε Ξενοδοχείο – 4 Τρόποι να Ξεχωρίσετε

Τα πιο σημαντικά κομμάτια ενός γάμου, είναι τρία: το νυφικό – οι καλεσμένοι – το μέρος. Τα περισσότερα ζευγάρια ξέρουν ακριβώς τι θέλουν, και κάνουν κράτηση το μέρος του «πάρτι» έως και 12 μήνες πριν τον γάμο! Μάλιστα, η επιλογή να γίνει η γαμήλια δεξίωση σε ξενοδοχείο είναι όλο και πιο δημοφιλή. Αυτό που είναι […]

Περισσότερα..
Ταξιδιωτικές Εμπειρίες: 7 Δημιουργικοί Τρόποι να το κάνετε όπως η TripAdvisor

Ταξιδιωτικές Εμπειρίες: 7 Δημιουργικοί Τρόποι να το κάνετε όπως η TripAdvisor

Ποιες είναι οι πιο καινοτόμες εταιρείες στον ταξιδιωτικό χώρο, και τι κοινό έχουν; Εκτός από εύρεση καταλύματος, η Airbnb, η Google και η TripAdvisor έχουν όλες μία ακόμη κοινή βάση. Στόχος τους είναι να συμμετέχουν στη συνολική εμπειρία του ταξιδιώτη, συμβουλεύοντας τον με top δραστηριότητες που πρέπει να ακολουθήσει. Με ποιον τρόπο;   Η Airbnb […]

Περισσότερα..
παράπονα πελατών pms

Συνηθισμένα Παράπονα Πελατών (και πως το PMS θα σας Βοηθήσει να τα Λύσετε)

Όταν διοργανώνετε την τέλεια φιλοξενία για τους πελάτες σας, υπάρχουν πολλοί παράγοντες – ανθρώπινα λάθη, τεχνικές δυσκολίες – που μπορεί να δημιουργήσουν απρόβλεπτες, δυσάρεστες εξελίξεις. Όλοι ξέρουμε ότι μερικοί άνθρωποι απλά ψάχνουν αφορμές για να παραπονεθούν – και ο τομέας της φιλοξενίας ιδιαίτερα, βλέπει τις περισσότερες μη δίκαιες κριτικές. Ακόμα και τα πιο υπερπολυτελή ξενοδοχεία […]

Περισσότερα..
Νέες κινήσεις απο Booking και TripAdvisor

Νέες κινήσεις από Booking και TripAdvisor

Η Booking και η TripAdvisor, δύο από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες ταξιδιωτικές μάρκες εκεί έξω, απόκτησαν πέρσι την Αμερικάνικη Fareharbor και την Ισλανδική Bokun αντίστοιχα – τι σημαίνει όμως αυτό; Και πως έχουν εξελιχθεί οι κινήσεις αυτές σήμερα; Καταρχάς, για όσους δεν ήξεραν για την είδηση αυτή, η Fareharbor και η Bokun είναι γίγαντες στον τομέα της online […]

Περισσότερα..
Ομάδα προσωπικού - Σωστή Διαχείρηση

6 βήματα για μια εξαιρετική ομάδα προσωπικού

Εκτός από διευθυντής / manager, είστε και άνθρωπος, και έχετε όπως όλοι μας συγκεκριμένες ώρες σε μια μέρα για να ολοκληρώσετε τις εργασίες σας. Αυτό μπορεί να γίνει ιδιαίτερα αγχωτικό, και ο πανικός είναι πάντα ο χειρότερος κριτής. Ξεχνάτε όμως ότι δεν εξαρτάται μόνο από εσάς το να τα κάνετε όλα … έχετε μια ολόκληρη […]

Περισσότερα..

7 Σημάδια ότι Ήρθε ο Καιρός να Αλλάξετε το PMS σας

Πότε ήταν η τελευταία φορά που κάνατε update στο ξενοδοχειακό πρόγραμμα κρατήσεων σας; Ήταν πριν 4 χρόνια; Πριν 7; Πριν 10; Μήπως δεν μπορείτε καν να θυμηθείτε πότε μπορούσατε να αναφερθείτε σε αυτό ως «καινούργιο»; Φαίνεται ότι το πρόγραμμα κρατήσεων σας θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει μια καλή ανανέωση. Το να το παραδέχεστε κάτι βέβαια, δεν […]

Περισσότερα..
roomrack pms investment, επένδυση για το μέλλον

Property Management System – Η πιο ασφαλής επένδυση.

Θέλετε να φτάσετε το ξενοδοχείο σας ψηλά. Χρειάζεστε ένα σύστημα διαχείρισης για την άριστη λειτουργία της ρεσεψιόν και του back office. Στην AboutHotelier έχουμε περάσει χρόνια αναζητώντας και δημιουργώντας λύσεις που οι ανεξάρτητοι ξενοδόχοι χρειάζονται για να περάσουν την επιχείρησή τους στο επόμενο επίπεδο. Από το check-in μέχρι check-out και ακόμα παραπέρα, έχουμε όλα όσα […]

Περισσότερα..
PMS HOTEL MANAGEMENT

Το PMS του σήμερα – όλα σε ένα και ο πελάτης στη κορυφή!

Για δεκαετίες, ξενοδοχεία χρησιμοποιούν τα ίδια ξενοδοχειακά λογισμικά για να διαχειριστούν τις εργασίες τους. Με τη πάροδο του χρόνου, τα λογισμικά αυτά έχουν κάνει κάποιες σημαντικές βελτιώσεις. Παρόλα αυτά, έχει έρθει η ώρα να γίνει η πραγματική επανάσταση στα λογισμικά διαχείρισης ξενοδοχείων. Οφείλουν να μπορούν να υποστηρίξουν τον σύγχρονο ξενοδόχο λύνοντας προκλήσεις του σήμερα.  Όλα […]

Περισσότερα..

4 Εύκολοι Τρόποι να Κάνετε την Τεχνολογία Σύμμαχό Σας

Η τεχνολογία είναι πλέον ο πυρήνας στη προσέλκυση και τη φιλοξενία πελατών στα ξενοδοχεία. Ακόμα και παλαιά, vintage ξενοδοχεία, έχουν κάνει τη τεχνολογία σύμμαχο τους και όχι εχθρό, αφού τα οφέλη είναι πολύ σημαντικά για να τα παραβλέψει κανείς. Στην πράξη, αυτό σημαίνει επενδύσεις σε ένα ευρύ φάσμα λύσεων  οι οποίες αποδίδουν σημαντικά, αφού στοχεύουν […]

Περισσότερα..
4 Εύκολοι Τρόποι να Κάνετε την Τεχνολογία Σύμμαχό Σας

Η τεχνολογία είναι πλέον ο πυρήνας στη προσέλκυση και τη φιλοξενία πελατών στα ξενοδοχεία. Ακόμα και παλαιά, vintage ξενοδοχεία, έχουν κάνει τη τεχνολογία σύμμαχο τους και όχι εχθρό, αφού τα οφέλη είναι πολύ σημαντικά για να τα παραβλέψει κανείς. Στην πράξη, αυτό σημαίνει επενδύσεις σε ένα ευρύ φάσμα λύσεων  οι οποίες αποδίδουν σημαντικά, αφού στοχεύουν στην εμπειρία του πελάτη και δημιουργούν το πολυπόθητο engagement. Πάμε να δούμε πέντε τρόπους με τους οποίους οι ξενοδοχειακές τεχνολογίες μπορούν να βελτιώσουν τις υπηρεσίες σας:

 

  1. Βελτιστοποιήστε την ιστοσελίδα σας και τη μηχανή κράτησης

Ο ιστότοπός σας και η μηχανή κράτησης σας  πρέπει να είναι φιλική προς το χρήστη, εύκολη στην πλοήγηση και να διαθέτει χρήσιμο περιεχόμενο, μοντέρνα visuals  και τοπικές πληροφορίες που βοηθούν τους ταξιδιώτες να σχεδιάζουν ταξίδια. Συμπεριλάβετε εγγύηση καλύτερης  τιμής και διαφημίστε άμεσα τα πλεονεκτήματα της απευθείας κράτησης. Εξετάστε την προσθήκη μιας υπηρεσίας chatbot, για να δίνετε στους επισκέπτες του ιστότοπου άμεσες απαντήσεις στα ερωτήματα τους.

Πολλά ξενοδοχεία έχουν υιοθετήσει τακτική πωλήσεων όμοια με των OTAs για να αυξήσουν τις κρατήσεις τους . Χαρακτηριστικό παράδειγμα η προσθήκη αυτόματων μηνυμάτων την ιστοσελίδα σχετικά με τον αριθμό των διαθέσιμων δωματίων και τον αριθμό των ταξιδιωτών που έκλεισαν δωμάτιο  πρόσφατα. Άλλα ξενοδοχεία προβάλλουν widgets σύγκρισης τιμών, όπως το price check widget της AboutHotelier.

  1. Να είστε φιλικοί προς όλες τις συσκευές

Το να εξασφαλίσετε ότι ο ιστότοπός σας είναι  φιλικός  προς το κινητό,  και ότι  δίνετε στους επισκέπτες τη δυνατότητα να επικοινωνούν με το ξενοδοχείο σας  μέσω  κινητής συσκευής, το θεωρούμε κάτι δεδομένο στις μέρες μας. Ειδικά η μηχανή κράτησης, θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στα θέλω του πελάτη.

Η μηχανή κρατήσεων σας είναι η πρώτη λύση με την οποία αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες σας όταν επιλέγουν να πραγματοποιήσουν μια κράτηση μέσω του ιστότοπού σας. Παρόλα αυτά, η μηχανή κρατήσεων στοχεύει κυρίως σε νέο πελατολόγιο, ενώ οι σταθεροί πελάτες σας, οι πελάτες που ταξιδεύουν για δουλειά ή ένα γκρουπ που στοχεύει να μείνει σε εσάς, χρειάζονται κάτι παραπάνω.

Υπάρχουν μερικές  ξενοδοχειακές  τάσεις, οι οποίες αν είναι ποιοτικά φτιαγμένες  μπορούν να κάνουν το ξενοδοχείο να ξεχωρίσει, καθώς και να εξασφαλίσουν την εικόνα μιας  σύγχρονης επιχείρησης με ασφαλισμένη  μελλοντική πορεία. Για παράδειγμα, μετακινώντας τις πιο παραδοσιακές σας λειτουργίες σε ένα σύστημα διαχείρισης ακινήτων βασισμένο στο cloud (PMS), είναι κάτι που μπορεί να βοηθήσει  τόσο το προσωπικό σας όσο και τους καλεσμένους σας να δημιουργήσουν και να έχουν την ιδανική εμπειρία φιλοξενίας.

Ακόμα και εδώ, οι περισσότερες λειτουργίες μπορούν βέβαια μπορούν να χρησιμοποιηθούν από οποιαδήποτε συσκευή, χάρη στο γεγονός ότι είναι βασισμένη στο cloud.

Ένα κεντρικό σύστημα κράτησης και διαχείρισης, μπορεί να βοηθήσει το προσωπικό σας στη διαχείριση κρατήσεων με διασταύρωση όλων των πληροφοριών σχετικά με τη διαθεσιμότητα των δωματίων, τις τιμές και τα προφίλ των ταξιδιωτών βοηθώντας τους στη διαχείριση κρατήσεων, εδικά όταν πρόκειται για εξυπηρέτηση μεγάλων ομάδων και εταιρειών.

 

  1. Συλλογή, Ανάλυση και Πράξη σύμφωνα με τα Δεδομένα

Ο όγκος των διαθέσιμων δεδομένων που σχετίζονται με τη συμπεριφορά των ταξιδιωτών και τις προτιμήσεις τους, είναι ουσιαστικά απεριόριστος. Ένας  τρόπος να δείξετε ότι ενδιαφέρεστε για τον κάθε επισκέπτη ξεχωριστά, είναι με το να τους δείχνετε προσφορές ειδικά φτιαγμένες για αυτούς.

 

  1. Feedback: Ακόμα και η δυσφήμιση, λειτουργεί υπέρ σας

Υπάρχουν επιχειρήσεις που βασίζονται σε εξωτερικούς συνεργάτες και μυστικούς πελάτες που αφήνουν ποιοτικά σχόλια για τις υπηρεσίες του καταλύματος. Παρόλα αυτά, μια ειλικρινή κριτική θα φανεί πιο πειστική, και φυσικά ακόμα και αν είναι αρνητική , μπορεί να σας βοηθήσει είτε διορθώνοντας τα λάθη σας είτε δίνοντας απαντήσεις που προσφέρουν λύση, κάνοντας την επιχείρηση λιγότερο απρόσωπη.

Ένας πιο σύγχρονος τρόπος που θα να μαζέψετε κριτικές είναι μέσω των email. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα που έχετε λάβει από τη μηχανή κρατήσεων και να στείλετε τους πελάτες σας ένα email  που να περιέχει μία επισκόπηση  και να δώσετε έτσι άπλετο χρόνο να την ολοκληρώσουν όταν θέλουν ενώ ταυτόχρονα αυτό το email λειτουργεί και ως υπενθύμιση της διαμονής τους μαζί σας.

Ένα follow-up email το οποίο προορίζεται ειδικά σε αυτούς , στον προσωπικό τους λογαριασμό, δείχνει εν τέλει ενδιαφέρον για την άποψη τους  πράγμα που μπορεί να κάνει τον ταξιδιώτη να νιώσει πολύτιμος και να επιλέξει έτσι να επαναλάβει τη διαμονή του.

 

Οι απαιτήσεις έχουν ανέβει και  η εμπειρία και για τους ταξιδιώτες αλλά και για τους ξενοδόχους οφείλει να είναι απλή γρήγορη και έξυπνη. Μάλιστα, σύμφωνα με την έρευνα Lodging Technology, για να ανταποκριθούν στις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών, το 54% των ξενοδοχείων σχεδιάζουν να ξοδέψουν περισσότερα στην τεχνολογία φέτος, και εκτιμάται ότι οι mobile λύσεις θα κυριαρχήσουν στη λίστα των επενδύσεων. Η τεχνολογία αποτελεί πλέον ξεκάθαρα παράγοντα διαφοροποίησης.

Comments are closed.

Μπορείτε να ξεκινήσετε με μια δοκιμαστική έκδοση για 14 ημέρες, χωρίς καμία υποχρέωση. Δεν χρειάζεται να ακυρώσετε τίποτα.

Το νέο πρόγραμμα της Abouthotelier.com "RoomRack" Cloud Hotel Pms, αναπτύχθηκε με γνώμονα την τελευταίες τεχνολογίες αιχμής και τη χρήση της συσσωρευμένης γνώσης από τις υπάρχουσες γραμμές προϊόντων. Το σύγχρονο Pms μπορεί να προσαρμοστεί εύκολα ώστε να ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες της δικής σας επιχείρησης, υποστηρίζοντας εφαρμογές back office.

Στοιχεία επικοινωνίας