F.a.q

Βρείτε τις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις και λύστε όποιες απορίες έχετε.
Εαν δεν βρήκατε την απάντηση που ψάχνετε επικοινωνήστε απευθειας μαζί μας στα παρακάτω στοιχεία

Μπορώ να μεταφέρω το ιστορικό των πελατών μου από άλλο Pms στο RoomRack Hospitality;
Έχουμε προβλέψει την μεταφορά δεδομένων από άλλο ξενοδοχειακό πρόγραμμα με γρήγορες διαδικασίες. Υπάρχουν έτοιμες λίστες με τα απαραίτητα πεδία που βοηθούν στην συνολική μεταφορά των κρατήσεων σας,πελατών, γραφείων, εταιρειών, οικονομικών στοιχείων κτλ. Για πιο απαιτητικές διαδικασίες μπορείτε απλά να καταβάσετε σε excel τις πληροφορίες.
Υπάρχει ενσωματωμένο channel manager μέσα στο RoomRack ή μπορεί να συνεργαστεί με τρίτους παρόχους;
Με το RoomRack Cloud PMS μπορείτε να έχετε έναν ενσωματωμένο διαχειριστή καναλιών (channel manager) και να διαχειρίζεστε τιμές και διαθεσιμότητες σε real time με τα κανάλια. Αυτό επιτρέπει την άμεση και οικονομικά αποδοτική ανταλλαγή πληροφοριών εντός του συστήματός μας.Αν παρόλα αυτά επιθυμείτε να συνδέσετε τον πάροχο κοιτάξτε στο marketaplace να βρείτε τις διασυνδέσεις που έχουμε ήδη υλοποιήσει και ακόμα κ αν δεν βρείτε το channel manager που συνεργάζεστε τότε μπορούμε να υλοποιήσουμε εκ νέου κάποια διασύνδεση (με έξτρα χρέωση).
Οι online κρατήσεις περνούν αυτόματα μέσα στο πλάνο μου;
Οι Online κρατήσεις που έρχονται είτε από την ιστοσελίδα σας είτε από οποιοδήποτε συνδεδεμένο κανάλι μέσω Channel manager, περνάνε αυτόματα μέσα στο PMS και αποθηκεύονται. Η αποθήκευση γίνεται είτε στον τύπο δωματίου της κράτησης, είτε στο πρώτο διαθέσιμο δωμάτιο του συστήματος (εάν δεν υπάρχει ο ίδιος τύπος δωματίου διαθέσιμος). Στη συνέχεια, το Cloud Pms σας προωθεί notification ή email και μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγές ή μεταφορά στο πλάνο στην συγκεκριμένη κράτηση.Οι κρατήσεις που θα περάσετε χειροκίνητα αφορούν μόνο όσες γίνονται μέσω τηλεφώνου ή μέσω email, δηλαδή ‘offline’ κρατήσεις.
Μπορώ να εφαρμόσω ή να διαφοροποιήσω το ίδιο πρόγραμμα χρέωσης σε πολλά κανάλια ταυτόχρονα;

Σίγουρα! Κατά την επεξεργασία της τιμής δωματίου, μπορείτε να επιλέξετε τις πηγές στις οποίες θέλετε να εφαρμόσετε αυτό το πρόγραμμα χρέωσης στο πεδίο “Πηγή”. Εάν θέλετε να εμφανίσετε το πρόγραμμα χρέωσης σε συστήματα OTA, απλώς επιλέξτε εδώ “Διαχείριση καναλιών”.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω το RoomRack PMS χωρίς να το συνδέσω με channel manager;

Φυσικά και μπορείτε. Το πρόγραμμα παρέχεται και χωρίς την διασύνδεση με τρίτα συστήματα. Εσείς επιλέγετε αν θα συνδέσετε και με ποιόν τρόπο (One Way ή Two Way), το channel manager η την μηχανή κρατήσεων που χρησιμοποιείτε.

Έχει το RoomRack απευθείας σύνδεση με την ΑΑΔΕ ώστε να μπορεί να τιμολογεί;

Απαλλαγείτε εντελώς από τις χρονοβόρες, χειρόγραφες ενέργειες κατά την τιμολόγηση. Το RoomRack Cloud PMS, ακολουθώντας τη νομοθεσία, βρίσκεται σε απευθείας σύνδεση με την Α.Α.Δ.Ε. και την πλατφόρμα myDATA.

Τι είδους παραστατικά μπορώ να εκδώσω;
Το RoomRack υποστηρίζει οποιοδήποτε παραστατικό έχει ανάγκη να εκδίδει ένα ξενοδοχείο: αποδείξεις, τιμολόγια, ειδικά στοιχεία, αποδείξεις επιστροφής, αποδείξεις είσπραξης, πιστωτικά παραστατικά. Επιπλέον, εντυπωσιάζετε τους πελάτες του ξενοδοχείου με την εμφάνιση των παραστατικών. Φτιάχνουμε το θέμα των παραστατικών με βάση το λογότυπο σας και έτσι ανταποκρινόμαστε στην εικόνα του δικού σας καταλύματος.
Μπορώ να συνδέσω το POS σύστημα που χρησιμοποιώ ήδη στα τμήματα μου;

Ναι μπορείτε. Έχουμε δημιουργήσει ειδικά πεδία για σύνδεση με τρίτα συστήματα, μεταφέροντας αυτόματα όλες τις χρεώσεις που θέλετε να εισάγετε. Δείτε από το Marketplace τα συνδεδεμένα συστήματα και σε περίπτωση που δεν βρείτε το δικό σας επικοινωνήστε μαζί μας στα παρακάτω στοιχεία ώστε να ξεκινήσουμε διαδικασίες νέας διασύνδεσης.

Παρέχει το RoomRack υποστήριξη για τους πελάτες του;
Φυσικά ναι, το κάνουμε. Εάν έχετε ερωτήσεις ή προβλήματα, μπορείτε πάντα να μας στείλετε την ερώτηση σας απευθείας μέσα από τον λογαριασμό σας στο RoomRack ή να γράψετε στην ομάδα υποστήριξής μας στη διεύθυνση support@roomrack.gr. Η ομάδα υποστήριξης και εξυπηρέτησης πελατών θα χαρούν να σας βοηθήσουν. Λάβετε υπόψη ότι όλες οι αιτήσεις διεκπεραιώνονται εντός της ημέρας για τις καθημερινές και τα ΣΚ, ενώ μπορείτε να έχετε premium πακέτο τηλεφωνικών κλήσεων 24/7.
Σε ποιες γλώσσες λειτουργεί το RoomRack PMS;

Το σύστημα PMS της Abouthotelier, το Room Rack Cloud, λειτουργεί σε 2 γλώσσες: Αγγλικά και Ελληνικά.

Είναι ασφαλή τα δεδομένα των πελατών μου;

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή με το RoomRack Hospitality 24h. Χρησιμοποιούμε τυποποιημένα μέτρα ασφάλειας με την λύση που προσφέρει η Amazon, ως πρωτοπόρος στον τομέα, προσφέροντας τεράστια πλεονεκτήματα στην αποθήκευση, στην διαχείριση και ανάλυση δεδομένων.

Ποιο είναι το μεγαλύτερο όφελος από τη χρήση ενός Cloud PMS ;
Υπάρχουν πολλά, πολλά οφέλη με τη χρήση του RoomRack Hospitality.Το πιο απλό όφελος είναι η All-1-one λύση διαχείρισης και οργάνωσης του καταλύματος σας από 1 σύστημα χωρίς την χρήση πολλών και τρίτων παρόχων και άλλων συνεργασιών. Έπειτα η τάξη στα δεδομένα του πελατολογίου σας με προηγμένη τεχνολογία αιχμής και με δυνατότητες που δεν υπάρχουν σε άλλα συστήματα.Με το RoomRack Cloud PMS, οι κρατήσεις σας, τα προγράμματά σας, οι σημειώσεις των επισκεπτών, οι αναφορές, οι online πληρωμές σας και πολλά άλλα είναι σε μια ενιαία πλατφόρμα με πρόσβαση από οπουδήποτε.

Επικοινώνησε μαζί μας

Ξεκινήστε Σήμερα

Fill the form
Contact Form GR

Τα δεδομένα που μοιράζεσαι με το RoomRack είναι ασφαλή και χρησιμοποιούνται μόνο για να επικοινωνήσουμε μαζί σου , με βάση τους όρους χρήσης.

Μιλήστε με έναν εκπρόσωπο μας

Γράψε μας τα στοιχεία σου και σύντομα κάποιος εκπρόσωπος από το τμήμα  του RoomRack, θα επικοινωνήσει μαζί σου.

Σχεδιάζουμε μαζί το μέλλον του Online καταλύματος σας!