facebook
Ξενοδοχειακό Μαρκετινγκ 2021: Ήρθε η ώρα να πάρεις τα social media στα σοβαρά

Ξενοδοχειακό Μαρκετινγκ 2021: Ήρθε η ώρα να πάρεις τα social media στα σοβαρά

Το ξενοδοχειακό μαρκετινγκ περιλαμβάνει ένα τεράστιο φάσμα θεμάτων, δεξιοτήτων και στρατηγικών που οδηγούν στη βελτιστοποίηση της επιτυχίας του καταλύματος. Το ξενοδοχειακό μαρκετινγκ 2021 έχει πολλές δυνατότητες. Η πανδημία έχει φέρει σίγουρα αλλαγές, αν όμως τις κοιτάξουμε από άλλη οπτική, μπορεί τελικά να μοιάζουν και με ευκαιρίες.   Κι όμως. Ένα αποτελεσματικό μάρκετινγκ ξενοδοχείων είναι αυτό […]

Περισσότερα..
Πως το σωστό PMS ξενοδοχείων μπορεί να σας κάνει πιο αποτελεσματικούς;

Πως το σωστό PMS ξενοδοχείων μπορεί να σας κάνει πιο αποτελεσματικούς;

Η ξενοδοχειακή βιομηχανία ανακάμπτει σιγά-σιγά από τον COVID-19. Σε προτεραιότητα βλέπουμε ξεκάθαρα τη διατήρηση της καθημερινής λειτουργικής αποδοτικότητας αλλά και την τήρηση των νέων επιχειρησιακών πρωτοκόλλων. Το σωστό PMS ξενοδοχείων μπορεί να κάνει αυτό το έργο ευκολότερο για τον ξενοδόχο αλλά και για το προσωπικό.   Γενικά, ένα σύγχρονο σύστημα διαχείρισης ξενοδοχείων (PMS) έχει σχεδιαστεί […]

Περισσότερα..
Ιδέες για Καλύτερη Προώθηση του Boutique Ξενοδοχείου σας

Ιδέες για Προώθηση του Boutique Ξενοδοχείου σας

Ακόμα και αν δεν είστε ακριβώς σίγουροι για το πως να διευκρινίσετε ένα boutique ξενοδοχείο, το μόνο σίγουρο είναι ότι μόλις το δείτε – μπορείτε απευθείας να το αναγνωρίσετε. Το Boutique φαινόμενο ξεκίνησε μόλις 36 χρόνια πριν, από “προγραμματιστές που θεωρούνταν όχι μόνο ξενοδόχοι, αλλά tastemakers..” (Stone, Brad. “It Sure Isn’t Like Motel 6”). Αυτό […]

Περισσότερα..
Ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια για το ξενοδοχείο σας

Ήρθε η ώρα να οργανώσετε τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια του ξενοδοχείου σας

Το καλοκαίρι τελείωσε και η επιχείρησή σας πιθανότατα «ηρεμεί» από την τουριστική σεζόν αιχμής καθώς όλοι επιστρέφουν στο σχολείο και στην εργασία τους. Πιστέψτε το ή όχι, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να αρχίσετε να προετοιμάζετε τις εκστρατείες προώθησης εορταστικών εμπειριών.   Δεν είναι ποτέ πολύ νωρίς για να αρχίσετε να σχεδιάζετε. Εξάλλου, τα […]

Περισσότερα..
Πως να προσελκύσετε και να διαχειριστείτε Group κρατήσεις στο ξενοδοχείο σας

Πως να προσελκύσετε και να διαχειριστείτε Group κρατήσεις στο ξενοδοχείο σας

Η παράδοση λέει ότι group κρατήσεις – ερχόμενες από ταξιδιωτικά πρακτορεία, εταιρείες, γάμους κλπ. – προτιμούν αλυσίδες ξενοδοχείων για τη διαμονή τους. Αυτό συμβαίνει επειδή νιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια σχετικά με τις ανέσεις και την προβλεψιμότητα του ομίλου. Παρόλα αυτά, στη σημερινή κουλτούρα του ταξιδιώτη, βλέπουμε όλο και περισσότερες group κρατήσεις σε μικρότερα ξενοδοχεία με πελάτες […]

Περισσότερα..
Πως μπορεί να ενισχυθεί το guest loyalty με μέσα που ήδη κατέχετε

Πως μπορεί να ενισχυθεί το guest loyalty με μέσα που ήδη κατέχετε

Ας μιλήσουμε για τον βασικό στόχο των ξενοδοχείων: πως να γίνουν οι επισκέπτες τους επαναλαμβανόμενοι, ώστε να ελευθερωθούν από τα δεσμά των OTAs. Υπάρχει τρόπος να ενισχυθεί το guest loyalty σήμερα, ή μπορεί να μείνει ένα μόνο όνειρο; Στην παρούσα κατάσταση, η πλήρη αποδέσμευση από τα OTAs έχει περισσότερα αρνητικά παρά θετικά αποτελέσματα. Ειδικά για […]

Περισσότερα..
Ποιες είναι οι προσδοκίες των πελατών στα ξενοδοχεία;

Από τις παροχές μέχρι την εξυπηρέτηση: Ποιες είναι οι προσδοκίες των πελατών στα ξενοδοχεία;

Για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί στη σημερινή αγορά, είναι σημαντικό οι ξενοδόχοι να γνωρίζουν ακριβώς ποιες είναι οι ανάγκες των σύγχρονων ταξιδιωτών και πώς μπορούν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες τους για να προσφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες επισκεπτών. Ορισμένες προσδοκίες των πελατών στα ξενοδοχεία είναι διαχρονικές. Στο σημερινό blog θα μιλήσουμε για τις πτυχές της εμπειρίας του επισκέπτη […]

Περισσότερα..

Ξεχωρίστε από τον Ανταγωνισμό στα Social Media: Δημιουργία Μοναδικής Αισθητικής για το Ξενοδοχείο σας

Μόλις κάποιος πελάτης επισκέπτεται το προφίλ του ξενοδοχείου σας, η αισθητική του είναι το πρώτο πράγμα που παρατηρεί. Τα χρώματα, το layout και το γενικό συναίσθημα που αφήνει η σελίδα στο Instagram συντελούν στην ολοκληρωμένη εικόνα που αποκτάει ένας επισκέπτης πριν καν πατήσει το πόδι του στο ξενοδοχείο σας. Μπορείτε να τον κάνετε να σας […]

Περισσότερα..
cloud pms

Αλλαγή σε Cloud PMS: 4 Λόγοι που Δεν Μπορείτε να Αγνοήσετε

Είτε πρόκειται για μικρό, ανεξάρτητο ξενοδοχείο είτε για ξενοδοχείο ομίλου, το  σύστημα διαχείρισης κρατήσεων είναι το Α και το Ω της επιχείρησης. Δεν έχει σημασία ο αριθμός δωματίων σας – σημασία έχει το να εκτελείται σωστά ο απαραίτητος για την άψογη λειτουργία έλεγχος. Η νέα αγάπη των ξενοδόχων και των manager, δεν είναι άλλη από τα […]

Περισσότερα..
Γαμήλια Δεξίωση σε Ξενοδοχεία | RoomRack blog

Γαμήλια Δεξίωση σε Ξενοδοχείο – 4 Τρόποι να Ξεχωρίσετε

Τα πιο σημαντικά κομμάτια ενός γάμου, είναι τρία: το νυφικό – οι καλεσμένοι – το μέρος. Τα περισσότερα ζευγάρια ξέρουν ακριβώς τι θέλουν, και κάνουν κράτηση το μέρος του «πάρτι» έως και 12 μήνες πριν τον γάμο! Μάλιστα, η επιλογή να γίνει η γαμήλια δεξίωση σε ξενοδοχείο είναι όλο και πιο δημοφιλή. Αυτό που είναι […]

Περισσότερα..
Ταξιδιωτικές Εμπειρίες: 7 Δημιουργικοί Τρόποι να το κάνετε όπως η TripAdvisor

Ταξιδιωτικές Εμπειρίες: 7 Δημιουργικοί Τρόποι να το κάνετε όπως η TripAdvisor

Ποιες είναι οι πιο καινοτόμες εταιρείες στον ταξιδιωτικό χώρο, και τι κοινό έχουν; Εκτός από εύρεση καταλύματος, η Airbnb, η Google και η TripAdvisor έχουν όλες μία ακόμη κοινή βάση. Στόχος τους είναι να συμμετέχουν στη συνολική εμπειρία του ταξιδιώτη, συμβουλεύοντας τον με top δραστηριότητες που πρέπει να ακολουθήσει. Με ποιον τρόπο;   Η Airbnb […]

Περισσότερα..
παράπονα πελατών pms

Συνηθισμένα Παράπονα Πελατών (και πως το PMS θα σας Βοηθήσει να τα Λύσετε)

Όταν διοργανώνετε την τέλεια φιλοξενία για τους πελάτες σας, υπάρχουν πολλοί παράγοντες – ανθρώπινα λάθη, τεχνικές δυσκολίες – που μπορεί να δημιουργήσουν απρόβλεπτες, δυσάρεστες εξελίξεις. Όλοι ξέρουμε ότι μερικοί άνθρωποι απλά ψάχνουν αφορμές για να παραπονεθούν – και ο τομέας της φιλοξενίας ιδιαίτερα, βλέπει τις περισσότερες μη δίκαιες κριτικές. Ακόμα και τα πιο υπερπολυτελή ξενοδοχεία […]

Περισσότερα..
Νέες κινήσεις απο Booking και TripAdvisor

Νέες κινήσεις από Booking και TripAdvisor

Η Booking και η TripAdvisor, δύο από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες ταξιδιωτικές μάρκες εκεί έξω, απόκτησαν πέρσι την Αμερικάνικη Fareharbor και την Ισλανδική Bokun αντίστοιχα – τι σημαίνει όμως αυτό; Και πως έχουν εξελιχθεί οι κινήσεις αυτές σήμερα; Καταρχάς, για όσους δεν ήξεραν για την είδηση αυτή, η Fareharbor και η Bokun είναι γίγαντες στον τομέα της online […]

Περισσότερα..
Ομάδα προσωπικού - Σωστή Διαχείρηση

6 βήματα για μια εξαιρετική ομάδα προσωπικού

Εκτός από διευθυντής / manager, είστε και άνθρωπος, και έχετε όπως όλοι μας συγκεκριμένες ώρες σε μια μέρα για να ολοκληρώσετε τις εργασίες σας. Αυτό μπορεί να γίνει ιδιαίτερα αγχωτικό, και ο πανικός είναι πάντα ο χειρότερος κριτής. Ξεχνάτε όμως ότι δεν εξαρτάται μόνο από εσάς το να τα κάνετε όλα … έχετε μια ολόκληρη […]

Περισσότερα..

7 Σημάδια ότι Ήρθε ο Καιρός να Αλλάξετε το PMS σας

Πότε ήταν η τελευταία φορά που κάνατε update στο ξενοδοχειακό πρόγραμμα κρατήσεων σας; Ήταν πριν 4 χρόνια; Πριν 7; Πριν 10; Μήπως δεν μπορείτε καν να θυμηθείτε πότε μπορούσατε να αναφερθείτε σε αυτό ως «καινούργιο»; Φαίνεται ότι το πρόγραμμα κρατήσεων σας θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει μια καλή ανανέωση. Το να το παραδέχεστε κάτι βέβαια, δεν […]

Περισσότερα..
roomrack pms investment, επένδυση για το μέλλον

Property Management System – Η πιο ασφαλής επένδυση.

Θέλετε να φτάσετε το ξενοδοχείο σας ψηλά. Χρειάζεστε ένα σύστημα διαχείρισης για την άριστη λειτουργία της ρεσεψιόν και του back office. Στην AboutHotelier έχουμε περάσει χρόνια αναζητώντας και δημιουργώντας λύσεις που οι ανεξάρτητοι ξενοδόχοι χρειάζονται για να περάσουν την επιχείρησή τους στο επόμενο επίπεδο. Από το check-in μέχρι check-out και ακόμα παραπέρα, έχουμε όλα όσα […]

Περισσότερα..
PMS HOTEL MANAGEMENT

Το PMS του σήμερα – όλα σε ένα και ο πελάτης στη κορυφή!

Για δεκαετίες, ξενοδοχεία χρησιμοποιούν τα ίδια ξενοδοχειακά λογισμικά για να διαχειριστούν τις εργασίες τους. Με τη πάροδο του χρόνου, τα λογισμικά αυτά έχουν κάνει κάποιες σημαντικές βελτιώσεις. Παρόλα αυτά, έχει έρθει η ώρα να γίνει η πραγματική επανάσταση στα λογισμικά διαχείρισης ξενοδοχείων. Οφείλουν να μπορούν να υποστηρίξουν τον σύγχρονο ξενοδόχο λύνοντας προκλήσεις του σήμερα.  Όλα […]

Περισσότερα..

4 Εύκολοι Τρόποι να Κάνετε την Τεχνολογία Σύμμαχό Σας

Η τεχνολογία είναι πλέον ο πυρήνας στη προσέλκυση και τη φιλοξενία πελατών στα ξενοδοχεία. Ακόμα και παλαιά, vintage ξενοδοχεία, έχουν κάνει τη τεχνολογία σύμμαχο τους και όχι εχθρό, αφού τα οφέλη είναι πολύ σημαντικά για να τα παραβλέψει κανείς. Στην πράξη, αυτό σημαίνει επενδύσεις σε ένα ευρύ φάσμα λύσεων  οι οποίες αποδίδουν σημαντικά, αφού στοχεύουν […]

Περισσότερα..
cloud pms Αλλαγή σε Cloud PMS: 4 Λόγοι που Δεν Μπορείτε να Αγνοήσετε

Είτε πρόκειται για μικρό, ανεξάρτητο ξενοδοχείο είτε για ξενοδοχείο ομίλου, το  σύστημα διαχείρισης κρατήσεων είναι το Α και το Ω της επιχείρησης. Δεν έχει σημασία ο αριθμός δωματίων σας – σημασία έχει το να εκτελείται σωστά ο απαραίτητος για την άψογη λειτουργία έλεγχος. Η νέα αγάπη των ξενοδόχων και των manager, δεν είναι άλλη από τα Cloud PMS. Ποια είναι λοιπόν τα προτερήματα του να έχετε το σύστημα διαχείρισης του ξενοδοχείου σας.. στα σύννεφα;

 

1. Σας γλυτώνει χρόνο

Ο Batman έχει τον Robin, o Captain America έχει τον Winter Soldier, ακόμα και ο Joker έχει τη Harley Quinn. Όταν ακόμα και οι ήρωες χρειάζονται βοηθούς, είναι κάτι περισσότερο από πιθανό να χρειάζεστε και εσείς τη δική σας επαγγελματική στήριξη. Φυσικά, η δική σας στήριξη είναι αρχικά το προσωπικό που έχετε επιλέξει. Γιατί όμως να μην προσθέσετε και την τεχνολογία ώστε να αυξήσετε την παραγωγικότητά σας;

Ο χρόνος είναι χρήματα. Αυτό το ρητό ταιριάζει απόλυτα στον ξενοδοχειακό τομέα. Ας δούμε ένα παράδειγμα:

Φανταστείτε ένα boutique ξενοδοχείο 20 δωματίων σε μία από τις πιο γραφικές τοποθεσίες της χώρας μας. Ας λάβουμε υπόψιν μόνο τα έσοδα από τη διαμονή – ας πούμε ότι το συγκεκριμένο κατάλυμα, χρεώνει 115€ τη βραδιά. Σε περίοδο πλήρης πληρότητας, έχουμε έσοδα 2,300€ ανά μέρα! Η μέρα έχει 24 ώρες – οπότε μπορούμε να πούμε, ότι τα έσοδα ανέρχονται σε 95,83€ ανά ώρα. Εντυπωσιακό!cloud pms

Τι συμβαίνει όμως, όταν ο πελάτης περιμένει τουλάχιστον ένα τέταρτο να κάνετε το check in του (δεδομένου ότι έχει και κόσμο); Αυτά τα 15 λεπτά σας κοστίζουν 24€. Πέρα από το κόστος, ο πελάτης θα προτιμούσε φυσικά να κάνει το check in μόνος του – χωρίς να χρειάζεται να ψάχνει τσάντες, πορτοφόλια και ούτω καθεξής για να βρει την ταυτότητά του. Θα προτιμούσε επίσης, να ασχολείται με τα αξιοθέατα παρά με τα γραφειοκρατικά κομμάτια της διαμονής του. Εσείς, θα μπορούσατε να επενδύσετε το ποσό των 24€ που σας κοστίζει η check-in διαδικασία, σε marketing που θα διπλασίαζε την αναγνωσιμότητα του καταλύματος σας. Διαφήμιση επι-πληρωμή στα social media, για παράδειγμα!

 

Σκεφτείτε τώρα τη δική σας μέρα. Πόσο σας κοστίζει η κάθε ώρα; Και πως εκμεταλλεύεστε το κάθε ευρώ; Το ρητό ο χρόνος είναι χρήμα δε βγήκε τυχαία – και ίσως να ήρθε η ώρα να αφήσετε πίσω τις χειρωνακτικές εργασίες που επηρεάζουν αρνητικά την απόδοση σας.

 

2. Τα πλεονεκτήματα υπερτερούν των μειονεκτημάτων

Το μοναδικό μειονέκτημα που θα μπορούσε κάποιος να πει για ένα cloud PMS είναι ότι χρειάζεται σύνδεση στο διαδίκτυο για να λειτουργήσει. Μια αξιόπιστη σύνδεση στο διαδίκτυο είναι σημαντική για τη χρήση μιας οποιαδήποτε online πλατφόρμας. Σίγουρα λοιπόν, ένα το κατάλυμα σας δε διαθέτει wi-fi, ένα cloud PMS δεν είναι για εσάς.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα όμως που το καθιστούν πιο εύχρηστο από τα κλασσικά συστήματα διαχείρισης κρατήσεων;

Για τους ξενοδόχους η to-do λίστα της κάθε ημέρας δεν έχει τελειωμό. Ειδικά για ένα μικρό ξενοδοχείο, που ένας ξενοδόχος μπορεί να έχει και άλλους ρόλους πέρα από αυτόν του ιδιοκτήτη, υπάρχει πάντα κάποια εκκρεμότητα. Συνεντεύξεις για προσωπικό, διοργάνωση καλοκαιρινής καμπάνιας, overbooking, η υπηρεσία καθαριότητας ακόμα δεν έχει τελειώσει και ο πελάτης σας περιμένει σε αναμμένα κάρβουνα στο lobby, και ωχ! μόλις χάλασε το κλιματιστικό στο 111.

Μέσα σε αυτό το χάος, είναι απαραίτητο να υπάρχει άριστη συνεννόηση μεταξύ των υπαλλήλων και οργανωμένη διαχείριση χρόνου. Ένα ικανό PMS, θα κρατήσει όλες τις λειτουργίες υπό έλεγχο. Αναφέρουμε ενδεικτικά κάποιους από τους τρόπους που το RoomRack PMS για παράδειγμα, το καταφέρνει:

  • Όλα σε ένα: έχετε real-time updates για κάθε πράξη που συνδέεται με το κατάλυμα σας – σύνδεση με POS, σύνδεση με channel manager, βιβλίο εξόδου.
  • Το χρησιμοποιεί το προσωπικό σας, έχοντας περιορισμένη προσβασιμότητα. Δημιουργείτε χρήστες με κωδικούς για το προσωπικό σας, και έτσι ο τομέας της καθαριότητας έχει πλέον πρόσβαση στο καθημερινό πλάνο αφίξεων – αναχωρήσεων. Οργανώνει τον χρόνο του καλύτερα και ενημερώνεται απευθείας για τυχόν αλλαγές.
  • Μειώνει τα παράπονα των πελατών. Μπορείτε να αφήσετε το «χάσιμο» μιας κράτησης ή τα λάθη στο πέρασμα των στοιχείων μιας πιστωτικής κάρτας στο παρελθόν. Το RoomRack αποθηκεύει τα στοιχεία των πελατών σας και σας τα παρουσιάζει οργανωμένα, όταν τα χρειαστείτε. Έχετε το loyalty στο τσεπάκι σας! (κάντε κλικ εδώ για να δείτε στο προηγούμενο μας blog και άλλους τρόπους που το RoomRack διαχειρίζεται τα παράπονα πελατών)

Το back-office μετατρέπεται σε front. Πληρωμές, αποδείξεις, τιμολόγια, λογιστικές αναφορές: μπορούν να εκδοθούν όλα, μέσα στο RoomRack.

 

3. Εύκολη εκπαίδευση προσωπικού

Η εκπαίδευση είναι μέρος κάθε επιχείρησης. Ακόμα και αν ο υπάλληλος έχει ήδη άριστες γνώσεις, θα πρέπει και πάλι να περάσει μια περίοδος προσαρμογής με τα δεδομένα του κάθε ξενοδοχείου. Οι βασικές λειτουργίες του ξενοδοχείου σας πρέπει να είναι σύγχρονες και εύχρηστες ώστε να μη χάνετε ενέργεια και χρόνο κάθε φορά που κάνετε μια νέα πρόσληψη. Πώς σας λύνει τα χέρια το RoomRack;

  • Δυναμικό πλάνο με drag & drop. Είναι εύκολο, και το πιο σημαντικό – βγάζει νόημα. Γιατί να πληκτρολογείτε δεδομένα ενώ μπορείτε απλά να έχετε πρόσβαση σε ένα ημερολόγιο που κάνει εύκολη τη διαδικασία ορισμού δωματίου;

cloud pms

 

  • Λογιστικές αναφορές χωρίς λάθη. Μπορείτε να εξαλείψετε την ανάγκη για το προσωπικό σας να ξοδεύει ολόκληρες ώρες σε ένα υπολογιστικό φύλλο excel ή να γράφει ολόκληρες εκθέσεις με το χέρι. Αντί αυτού, η ομάδα σας μπορεί να ξοδεύει το χρόνο αυτό αναλύοντας τις εκθέσεις που εκπόνησε το RoomRack σας, ώστε να μπορούν να εντοπίζουν τις τάσεις και να κάνουν νέα σχέδια δράσης.

 

4.Ύψιστη ασφάλεια

Χωρίς δεύτερη σκέψη, πρόκειται για έναν από τους πιο σημαντικούς λόγους να αλλάξετε το παραδοσιακό PMS με ένα cloud. Ένα παλαιότερο PMS, θα χρειάζεται καταρχάς μεγαλύτερη επένδυση στον υπολογιστή σας: antivirus, backup server και η λίστα συνεχίζεται. Σε περίπτωση δε που κάτι πάθαινε ο υπολογιστής σας, θα χάνατε όλα τα σημαντικά δεδομένα σας αν δεν είχατε προλάβει να φτιάξετε ένα back-up. Με ένα cloud σύστημα όμως, το μόνο που χρειάζεστε είναι σύνδεση στο ίντερνετ. Όλα σας τα δεδομένα αποθηκεύονται σε ένα ασφαλή cloud, και το χειρότερο που μπορεί να συμβεί είναι να «πέσει» το ίντερνετ της επιχείρησης σας. Σκεφτείτε όμως: πόσο συχνά γίνεται αυτό; Ακόμα και σε μια τέτοια περίπτωση πάντως δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος να χάσετε δεδομένα.

 


 

Το συμπέρασμα, είναι ότι ο τομέας της φιλοξενίας συνεχώς μεταβάλλεται. Το ίδιο κάνει και ένα cloud pms. Με συνεχή updates, είναι πάντοτε σύμφωνο με τις νέες νομοθεσίες, και έτσι έχετε πλήρη στήριξη στην επιχείρησή σας. Νέοι μέθοδοι ανοίγουν το δρόμο για καλύτερη σχέση με τους πελάτες, και άρα μεγαλύτερα έσοδα.

Καθώς αξιολογείτε τις επιλογές σας, αναζητήστε το λογισμικό διαχείρισης κρατήσεων που ανταποκρίνεται στις ανάγκες σας και βρίσκεται σε μόνιμο σε συντονισμό με τον κλάδο. Ζητήστε μας μία δοκιμή 14 ημερών για να σιγουρευτείτε ότι το RoomRack μπορεί να καλύψει τις ανάγκες σας.

Tags: ,

Comments are closed.

Μπορείτε να ξεκινήσετε με μια δοκιμαστική έκδοση για 14 ημέρες, χωρίς καμία υποχρέωση. Δεν χρειάζεται να ακυρώσετε τίποτα.

Το νέο πρόγραμμα της Abouthotelier.com "RoomRack" Cloud Hotel Pms, αναπτύχθηκε με γνώμονα την τελευταίες τεχνολογίες αιχμής και τη χρήση της συσσωρευμένης γνώσης από τις υπάρχουσες γραμμές προϊόντων. Το σύγχρονο Pms μπορεί να προσαρμοστεί εύκολα ώστε να ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες της δικής σας επιχείρησης, υποστηρίζοντας εφαρμογές back office.