facebook
Ξενοδοχειακό Μαρκετινγκ 2021: Ήρθε η ώρα να πάρεις τα social media στα σοβαρά

Ξενοδοχειακό Μαρκετινγκ 2021: Ήρθε η ώρα να πάρεις τα social media στα σοβαρά

Το ξενοδοχειακό μαρκετινγκ περιλαμβάνει ένα τεράστιο φάσμα θεμάτων, δεξιοτήτων και στρατηγικών που οδηγούν στη βελτιστοποίηση της επιτυχίας του καταλύματος. Το ξενοδοχειακό μαρκετινγκ 2021 έχει πολλές δυνατότητες. Η πανδημία έχει φέρει σίγουρα αλλαγές, αν όμως τις κοιτάξουμε από άλλη οπτική, μπορεί τελικά να μοιάζουν και με ευκαιρίες.   Κι όμως. Ένα αποτελεσματικό μάρκετινγκ ξενοδοχείων είναι αυτό […]

Περισσότερα..
Πως το σωστό PMS ξενοδοχείων μπορεί να σας κάνει πιο αποτελεσματικούς;

Πως το σωστό PMS ξενοδοχείων μπορεί να σας κάνει πιο αποτελεσματικούς;

Η ξενοδοχειακή βιομηχανία ανακάμπτει σιγά-σιγά από τον COVID-19. Σε προτεραιότητα βλέπουμε ξεκάθαρα τη διατήρηση της καθημερινής λειτουργικής αποδοτικότητας αλλά και την τήρηση των νέων επιχειρησιακών πρωτοκόλλων. Το σωστό PMS ξενοδοχείων μπορεί να κάνει αυτό το έργο ευκολότερο για τον ξενοδόχο αλλά και για το προσωπικό.   Γενικά, ένα σύγχρονο σύστημα διαχείρισης ξενοδοχείων (PMS) έχει σχεδιαστεί […]

Περισσότερα..
Ιδέες για Καλύτερη Προώθηση του Boutique Ξενοδοχείου σας

Ιδέες για Προώθηση του Boutique Ξενοδοχείου σας

Ακόμα και αν δεν είστε ακριβώς σίγουροι για το πως να διευκρινίσετε ένα boutique ξενοδοχείο, το μόνο σίγουρο είναι ότι μόλις το δείτε – μπορείτε απευθείας να το αναγνωρίσετε. Το Boutique φαινόμενο ξεκίνησε μόλις 36 χρόνια πριν, από “προγραμματιστές που θεωρούνταν όχι μόνο ξενοδόχοι, αλλά tastemakers..” (Stone, Brad. “It Sure Isn’t Like Motel 6”). Αυτό […]

Περισσότερα..
Ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια για το ξενοδοχείο σας

Ήρθε η ώρα να οργανώσετε τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια του ξενοδοχείου σας

Το καλοκαίρι τελείωσε και η επιχείρησή σας πιθανότατα «ηρεμεί» από την τουριστική σεζόν αιχμής καθώς όλοι επιστρέφουν στο σχολείο και στην εργασία τους. Πιστέψτε το ή όχι, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να αρχίσετε να προετοιμάζετε τις εκστρατείες προώθησης εορταστικών εμπειριών.   Δεν είναι ποτέ πολύ νωρίς για να αρχίσετε να σχεδιάζετε. Εξάλλου, τα […]

Περισσότερα..
Πως να προσελκύσετε και να διαχειριστείτε Group κρατήσεις στο ξενοδοχείο σας

Πως να προσελκύσετε και να διαχειριστείτε Group κρατήσεις στο ξενοδοχείο σας

Η παράδοση λέει ότι group κρατήσεις – ερχόμενες από ταξιδιωτικά πρακτορεία, εταιρείες, γάμους κλπ. – προτιμούν αλυσίδες ξενοδοχείων για τη διαμονή τους. Αυτό συμβαίνει επειδή νιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια σχετικά με τις ανέσεις και την προβλεψιμότητα του ομίλου. Παρόλα αυτά, στη σημερινή κουλτούρα του ταξιδιώτη, βλέπουμε όλο και περισσότερες group κρατήσεις σε μικρότερα ξενοδοχεία με πελάτες […]

Περισσότερα..
Πως μπορεί να ενισχυθεί το guest loyalty με μέσα που ήδη κατέχετε

Πως μπορεί να ενισχυθεί το guest loyalty με μέσα που ήδη κατέχετε

Ας μιλήσουμε για τον βασικό στόχο των ξενοδοχείων: πως να γίνουν οι επισκέπτες τους επαναλαμβανόμενοι, ώστε να ελευθερωθούν από τα δεσμά των OTAs. Υπάρχει τρόπος να ενισχυθεί το guest loyalty σήμερα, ή μπορεί να μείνει ένα μόνο όνειρο; Στην παρούσα κατάσταση, η πλήρη αποδέσμευση από τα OTAs έχει περισσότερα αρνητικά παρά θετικά αποτελέσματα. Ειδικά για […]

Περισσότερα..
Ποιες είναι οι προσδοκίες των πελατών στα ξενοδοχεία;

Από τις παροχές μέχρι την εξυπηρέτηση: Ποιες είναι οι προσδοκίες των πελατών στα ξενοδοχεία;

Για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί στη σημερινή αγορά, είναι σημαντικό οι ξενοδόχοι να γνωρίζουν ακριβώς ποιες είναι οι ανάγκες των σύγχρονων ταξιδιωτών και πώς μπορούν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες τους για να προσφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες επισκεπτών. Ορισμένες προσδοκίες των πελατών στα ξενοδοχεία είναι διαχρονικές. Στο σημερινό blog θα μιλήσουμε για τις πτυχές της εμπειρίας του επισκέπτη […]

Περισσότερα..

Ξεχωρίστε από τον Ανταγωνισμό στα Social Media: Δημιουργία Μοναδικής Αισθητικής για το Ξενοδοχείο σας

Μόλις κάποιος πελάτης επισκέπτεται το προφίλ του ξενοδοχείου σας, η αισθητική του είναι το πρώτο πράγμα που παρατηρεί. Τα χρώματα, το layout και το γενικό συναίσθημα που αφήνει η σελίδα στο Instagram συντελούν στην ολοκληρωμένη εικόνα που αποκτάει ένας επισκέπτης πριν καν πατήσει το πόδι του στο ξενοδοχείο σας. Μπορείτε να τον κάνετε να σας […]

Περισσότερα..
cloud pms

Αλλαγή σε Cloud PMS: 4 Λόγοι που Δεν Μπορείτε να Αγνοήσετε

Είτε πρόκειται για μικρό, ανεξάρτητο ξενοδοχείο είτε για ξενοδοχείο ομίλου, το  σύστημα διαχείρισης κρατήσεων είναι το Α και το Ω της επιχείρησης. Δεν έχει σημασία ο αριθμός δωματίων σας – σημασία έχει το να εκτελείται σωστά ο απαραίτητος για την άψογη λειτουργία έλεγχος. Η νέα αγάπη των ξενοδόχων και των manager, δεν είναι άλλη από τα […]

Περισσότερα..
Γαμήλια Δεξίωση σε Ξενοδοχεία | RoomRack blog

Γαμήλια Δεξίωση σε Ξενοδοχείο – 4 Τρόποι να Ξεχωρίσετε

Τα πιο σημαντικά κομμάτια ενός γάμου, είναι τρία: το νυφικό – οι καλεσμένοι – το μέρος. Τα περισσότερα ζευγάρια ξέρουν ακριβώς τι θέλουν, και κάνουν κράτηση το μέρος του «πάρτι» έως και 12 μήνες πριν τον γάμο! Μάλιστα, η επιλογή να γίνει η γαμήλια δεξίωση σε ξενοδοχείο είναι όλο και πιο δημοφιλή. Αυτό που είναι […]

Περισσότερα..
Ταξιδιωτικές Εμπειρίες: 7 Δημιουργικοί Τρόποι να το κάνετε όπως η TripAdvisor

Ταξιδιωτικές Εμπειρίες: 7 Δημιουργικοί Τρόποι να το κάνετε όπως η TripAdvisor

Ποιες είναι οι πιο καινοτόμες εταιρείες στον ταξιδιωτικό χώρο, και τι κοινό έχουν; Εκτός από εύρεση καταλύματος, η Airbnb, η Google και η TripAdvisor έχουν όλες μία ακόμη κοινή βάση. Στόχος τους είναι να συμμετέχουν στη συνολική εμπειρία του ταξιδιώτη, συμβουλεύοντας τον με top δραστηριότητες που πρέπει να ακολουθήσει. Με ποιον τρόπο;   Η Airbnb […]

Περισσότερα..
παράπονα πελατών pms

Συνηθισμένα Παράπονα Πελατών (και πως το PMS θα σας Βοηθήσει να τα Λύσετε)

Όταν διοργανώνετε την τέλεια φιλοξενία για τους πελάτες σας, υπάρχουν πολλοί παράγοντες – ανθρώπινα λάθη, τεχνικές δυσκολίες – που μπορεί να δημιουργήσουν απρόβλεπτες, δυσάρεστες εξελίξεις. Όλοι ξέρουμε ότι μερικοί άνθρωποι απλά ψάχνουν αφορμές για να παραπονεθούν – και ο τομέας της φιλοξενίας ιδιαίτερα, βλέπει τις περισσότερες μη δίκαιες κριτικές. Ακόμα και τα πιο υπερπολυτελή ξενοδοχεία […]

Περισσότερα..
Νέες κινήσεις απο Booking και TripAdvisor

Νέες κινήσεις από Booking και TripAdvisor

Η Booking και η TripAdvisor, δύο από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες ταξιδιωτικές μάρκες εκεί έξω, απόκτησαν πέρσι την Αμερικάνικη Fareharbor και την Ισλανδική Bokun αντίστοιχα – τι σημαίνει όμως αυτό; Και πως έχουν εξελιχθεί οι κινήσεις αυτές σήμερα; Καταρχάς, για όσους δεν ήξεραν για την είδηση αυτή, η Fareharbor και η Bokun είναι γίγαντες στον τομέα της online […]

Περισσότερα..
Ομάδα προσωπικού - Σωστή Διαχείρηση

6 βήματα για μια εξαιρετική ομάδα προσωπικού

Εκτός από διευθυντής / manager, είστε και άνθρωπος, και έχετε όπως όλοι μας συγκεκριμένες ώρες σε μια μέρα για να ολοκληρώσετε τις εργασίες σας. Αυτό μπορεί να γίνει ιδιαίτερα αγχωτικό, και ο πανικός είναι πάντα ο χειρότερος κριτής. Ξεχνάτε όμως ότι δεν εξαρτάται μόνο από εσάς το να τα κάνετε όλα … έχετε μια ολόκληρη […]

Περισσότερα..

7 Σημάδια ότι Ήρθε ο Καιρός να Αλλάξετε το PMS σας

Πότε ήταν η τελευταία φορά που κάνατε update στο ξενοδοχειακό πρόγραμμα κρατήσεων σας; Ήταν πριν 4 χρόνια; Πριν 7; Πριν 10; Μήπως δεν μπορείτε καν να θυμηθείτε πότε μπορούσατε να αναφερθείτε σε αυτό ως «καινούργιο»; Φαίνεται ότι το πρόγραμμα κρατήσεων σας θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει μια καλή ανανέωση. Το να το παραδέχεστε κάτι βέβαια, δεν […]

Περισσότερα..
roomrack pms investment, επένδυση για το μέλλον

Property Management System – Η πιο ασφαλής επένδυση.

Θέλετε να φτάσετε το ξενοδοχείο σας ψηλά. Χρειάζεστε ένα σύστημα διαχείρισης για την άριστη λειτουργία της ρεσεψιόν και του back office. Στην AboutHotelier έχουμε περάσει χρόνια αναζητώντας και δημιουργώντας λύσεις που οι ανεξάρτητοι ξενοδόχοι χρειάζονται για να περάσουν την επιχείρησή τους στο επόμενο επίπεδο. Από το check-in μέχρι check-out και ακόμα παραπέρα, έχουμε όλα όσα […]

Περισσότερα..
PMS HOTEL MANAGEMENT

Το PMS του σήμερα – όλα σε ένα και ο πελάτης στη κορυφή!

Για δεκαετίες, ξενοδοχεία χρησιμοποιούν τα ίδια ξενοδοχειακά λογισμικά για να διαχειριστούν τις εργασίες τους. Με τη πάροδο του χρόνου, τα λογισμικά αυτά έχουν κάνει κάποιες σημαντικές βελτιώσεις. Παρόλα αυτά, έχει έρθει η ώρα να γίνει η πραγματική επανάσταση στα λογισμικά διαχείρισης ξενοδοχείων. Οφείλουν να μπορούν να υποστηρίξουν τον σύγχρονο ξενοδόχο λύνοντας προκλήσεις του σήμερα.  Όλα […]

Περισσότερα..

4 Εύκολοι Τρόποι να Κάνετε την Τεχνολογία Σύμμαχό Σας

Η τεχνολογία είναι πλέον ο πυρήνας στη προσέλκυση και τη φιλοξενία πελατών στα ξενοδοχεία. Ακόμα και παλαιά, vintage ξενοδοχεία, έχουν κάνει τη τεχνολογία σύμμαχο τους και όχι εχθρό, αφού τα οφέλη είναι πολύ σημαντικά για να τα παραβλέψει κανείς. Στην πράξη, αυτό σημαίνει επενδύσεις σε ένα ευρύ φάσμα λύσεων  οι οποίες αποδίδουν σημαντικά, αφού στοχεύουν […]

Περισσότερα..
Γαμήλια Δεξίωση σε Ξενοδοχεία | RoomRack blog Γαμήλια Δεξίωση σε Ξενοδοχείο – 4 Τρόποι να Ξεχωρίσετε

Τα πιο σημαντικά κομμάτια ενός γάμου, είναι τρία: το νυφικό – οι καλεσμένοι – το μέρος. Τα περισσότερα ζευγάρια ξέρουν ακριβώς τι θέλουν, και κάνουν κράτηση το μέρος του «πάρτι» έως και 12 μήνες πριν τον γάμο! Μάλιστα, η επιλογή να γίνει η γαμήλια δεξίωση σε ξενοδοχείο είναι όλο και πιο δημοφιλή. Αυτό που είναι ιδιαίτερα συναρπαστικό για αυτό το προσοδοφόρο κοινό είναι ότι δεν είναι πλέον αποκλειστικό. Ακόμη και μικρότερα, ανεξάρτητα ξενοδοχεία έχουν τώρα την ευκαιρία να εισέλθουν στη βιομηχανία φιλοξενίας γάμου. Οπότε, τι μπορείτε να κάνετε εσείς, ως ξενοδόχοι, για να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό;

 

Αν το Έχετε – Καυχηθείτε για Αυτό

Δεν πρόκειται για επτασφράγιστο μυστικό – τα μεγάλα ξενοδοχεία φιλοξενούν γάμους εδώ και δεκαετίες. Η γενιά των millennials όμως έχουν δημιουργήσει μια νέα μετατόπιση στις προτιμήσεις της αγοράς. Νεαρά ζευγάρια θέλουν εξατομικευμένες και μοναδικές γιορτές, όχι κλασσικά συμπόσια με ένα κάρο καλεσμένους που δε γνωρίζουν καν. Για αυτό το λόγο, όταν πρόκειται για μια σύγχρονη γαμήλια δεξίωση, τα μικρότερα ξενοδοχεία προτιμώνται. Ο μέσος αριθμός των καλεσμένων του γάμου έχει μειωθεί. Η εστίαση των νεόνυμφων πλέον γυρνά γύρω από τις μικρές, ποιοτικές λεπτομέρειες που δημιουργούν μια αξέχαστη εμπειρία.

Τώρα, όσο καλοί και να είστε – χωρίς την ανάλογη διαφήμιση, πως θα σας ανακαλύψουν; Σκεφτείτε το μοναδικό σημείο πώλησης του ξενοδοχείου σας. Το ιδιαίτερο γνώρισμα σας θα μπορούσε να είναι:

  1. Τα τοπικά, φρέσκα προϊόντα
  2. Η ιστορία πίσω από το ξενοδοχείο σας
  3. Το ξεχωριστό, ρομαντικό ή γραφικό περιβάλλον της τοποθεσίας σας

Μόλις εντοπίσετε τι σας κάνει ξεχωριστούς, διαφημίστε το στην ιστοσελίδα σας αλλά και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Και επειδή οι φωτογραφίες του γάμου είναι σχεδόν εξίσου σημαντικές με την ίδια την τελετή, συμπεριλάβετε μπόλικες εικόνες για να δείξετε πόσο όμορφο είναι το σκηνικό του ξενοδοχείου σας.

Για παράδειγμα: Ρίξτε μια ματιά στη σελίδα ΓΑΜΟΙ & EVENTS που δημιούργησε για το Lemon Tree Houses η AboutHotelier.

Υποστηρίξτε το Όραμα

Κάθε ζευγάρι θέλει να έχει τον απόλυτο έλεγχο για τη δεξίωση του γάμου του. Βεβαιωθείτε ότι συμπεριλαμβάνετε τους νεόνυμφους στην οργάνωση του event. Μη χαθείτε από την επιφάνεια της γης με το που πάρετε την κράτηση! Το γεγονός αυτό θα συζητιέται για χρόνια, και θέλετε να αφήσετε το ζευγάρι με τις καλύτερες απόψεις για εσάς.

Ζητήστε εξαρχής να ακούσετε ποιο είναι το όραμα τους για τη γαμήλια δεξίωση τους και σιγουρευτείτε ότι είστε προετοιμασμένοι. Οι περισσότεροι γάμοι, είτε μοντέρνοι είτε παραδοσιακοί, είναι οι ίδιοι… Τελετή, υποδοχή, φαγητό, χορός. Δείξτε στο ζευγάρι όλες τις επιλογές και τις ανέσεις που προσφέρετε για αυτές τις υπηρεσίες. Προσφέρετε τους λύσεις για όλα τα ζητήματα – ακόμα και για αυτά που δεν ήξεραν καν ότι είχαν!

Μία λεπτομέρεια που θα εκτιμηθεί είναι το να έχετε πακέτα γάμων, για όλα τα γούστα (και τους προϋπολογισμούς).

Οι γάμοι μπορεί να είναι δαπανηροί και πρέπει να σεβαστείτε ότι  οι νεόνυμφοι θέλουν να μείνουν μέσα στα όρια του προϋπολογισμού τους. Το κόστος μπορεί να συσσωρευτεί γρήγορα, και αυτό μπορεί να προκαλέσει έντονες αντιδράσεις άγχους οι οποίες να κάνουν εσάς να φαίνεστε ως οι “κακοί”. Έτσι, με το να είστε ξεκάθαροι εξαρχής για το κόστος, προσφέροντας μάλιστα επιλογές, θα κερδίσετε την εμπιστοσύνη και την ηρεμία του ζευγαριού. Επίσης – η εξόφληση του πακέτου με μια πληρωμή μπορεί να καταστήσει την όλη διαδικασία πολύ πιο εύχρηστη, για όλους.

 

Προσφέρετε το Δάσος – όχι μόνο το Δέντρο

Οι γάμοι είναι φυσικά μια αγχωτική διαδικασία για αυτούς που τους διοργανώνουν. Η διαφορά σας από ένα κέντρο δεξιώσεων, είναι ότι δεν ενδιαφέρεστε μόνο για τη γιορτή, αλλά και για ό,τι γυρνάει από αυτή. Έχετε το προτέρημα ότι δε θα έχετε τους νεόνυμφους για λίγες μόνο ώρες, αλλά θα κυριολεκτικά θα μένουν σε εσάς.

Οι εγκαταστάσεις spa που τυχόν έχετε μπορούν να τους βοηθήσουν να χαλαρώσουν μετά το δείπνο πρόβας. Κάθε επιπλέον μικρή ευκολία μετράει! Κάποιες μικρές χειρονομίες, μπορείτε να τις προσφέρετε και δωρεάν – ένα μπουκάλι κρασί και επιλεγμένες σοκολάτες ή φρέσκα λουλούδια και μια χειρόγραφη σημείωση στο δωμάτια του ζευγαριού, αναγνωρίζουν τη σημασία της μεγάλης ημέρας τους. Θα εκπλαγείτε από το πόσο λίγοι από τους ανταγωνιστές σας το κάνουν αυτό!

 

Μην Ξεχνάτε και τις Υπόλοιπες Κρατήσεις σας

Έχετε τον χώρο της δεξίωσης έτοιμο. Τα πιάτα έχουν αποφασιστεί, η μουσική και η διακόσμηση έχουν επιλεχθεί, και το ζευγάρι έχει κάνει κράτηση σε εσάς. Μαζί με το ζευγάρι, έχει γίνει κράτηση και για τα κοντινά του πρόσωπα κάποιες μέρες πριν και μετά τη δεξίωση, γιατί φυσικά όσο περισσότερη στήριξη για το ζεύγος, τόσο το καλύτερο. Μην ξεχνιέστε όμως – όταν πρόκειται για τη reception σας, πρόκειται για μια απλή κράτηση group. Για αυτό τον λόγο, πρέπει να τηρήσετε την οργάνωση σας αλλά να έχετε και σε πρώτο πλάνο το μεγάλο event.

Ένα οργανωμένο PMS θα σας λύσει τα χέρια. Για παράδειγμα το RoomRack έχει εντυπωσιάσει με την εύκολη διαδικασία κράτησης, check-in και τιμολόγησης ενός group. Επιπροσθέτως, σας προσφέρει και άμεση πρόσβαση σε ένα διαδραστικό ημερολόγιο, στο οποίο μπορείτε να δείτε κάθε event που έχετε διοργανώσει αλλά και την κίνηση όλων των πελατών σας.

 


 

Βυθιστείτε στην προσωπικότητα και στην πρωτοτυπία της κάθε εκδήλωσης. Εμπιστευτείτε τον εαυτό σας γνωρίζοντας ότι θα δώσετε σε κάθε ζευγάρι την εμπειρία μιας ζωής. Πάντα να στοχεύετε στην ποιότητα!

Comments are closed.

Μπορείτε να ξεκινήσετε με μια δοκιμαστική έκδοση για 14 ημέρες, χωρίς καμία υποχρέωση. Δεν χρειάζεται να ακυρώσετε τίποτα.

Το νέο πρόγραμμα της Abouthotelier.com "RoomRack" Cloud Hotel Pms, αναπτύχθηκε με γνώμονα την τελευταίες τεχνολογίες αιχμής και τη χρήση της συσσωρευμένης γνώσης από τις υπάρχουσες γραμμές προϊόντων. Το σύγχρονο Pms μπορεί να προσαρμοστεί εύκολα ώστε να ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες της δικής σας επιχείρησης, υποστηρίζοντας εφαρμογές back office.