Μόλις κάποιος πελάτης επισκέπτεται το προφίλ του ξενοδοχείου σας, η αισθητική του είναι το πρώτο πράγμα που παρατηρεί. Τα χρώματα, το layout και το γενικό συναίσθημα που αφήνει η σελίδα στο Instagram συντελούν στην ολοκληρωμένη εικόνα που αποκτάει ένας επισκέπτης πριν καν πατήσει το πόδι του στο ξενοδοχείο σας. Μπορείτε να τον κάνετε να σας ερωτευθεί με την πρώτη ματιά – ή να τον τρέψετε σε φυγή (οκ, εδώ υπερβάλουμε λίγο).
Πέρα από την υπερβολή – η αλήθεια είναι ότι η αναζήτηση των social media είναι μέσα στα βήματα που κάνει ένας επισκέπτης. Η πιο συνηθισμένη διαδρομή, είναι να σας βρει σε κάποιο OTA, μετά να σας ψάξει στα social και μετά να μπει στη διαδικασία του να βρει την καλύτερη προσφορά.
Εφόσον λοιπόν ο επισκέπτης έχει σκοπό να κλείσει δωμάτιο στην περιοχή σας, και μέσα σε κάποια λεπτά μπορεί να αναζητήσει 10δες προφίλ ξενοδοχείων που του κίνησαν την περιέργεια στο OTA, οφείλετε να ξοδέψετε λίγο από τον χρόνο σας στο να του δείξετε κάτι διαφορετικό. Θα πρέπει να νιώσει ότι το ξενοδοχείο σας είναι άξιο φωτογράφισης, και όχι μόνο επαγγελματικής – δεν πρόκειται να κουβαλάει φωτογραφικό εξοπλισμό μαζί του ούτε θα φωτογραφίσει τα δωμάτια ούτως ή άλλως.
Για να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό σας, πρέπει να έχετε ένα μοναδικό και συνεκτικό look στο προφίλ σας. Ακούγετε εύκολο, αλλά η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για μια χρονοβόρα, στρατηγική διαδικασία. Είμαστε όμως εδώ για να βοηθήσουμε!
Ας δούμε λοιπόν πως να δημιουργήσετε ένα μοναδικό και συνεκτικό Instagram:
1: Οριοθετήστε το brand σας.
Απαντήστε σε αυτή τη λίστα ερωτήσεων για να καθοδηγηθείτε:
- Ποιο είναι το κοινό – στόχος σας; Ένα hostel έχει εντελώς διαφορετικός στόχους από ένα resort.
- Ποιες είναι οι βασικές αξίες σας; Είστε eco – friendly ? Lgbt – friendly? Suitable for honeymoons?
- Ποια είναι η αύρα σας; Ακουγόμαστε σαν να ξεπηδήσαμε από τα 60s, αλλά παρατηρήστε: είναι το ξενοδοχείο σας casual και διασκεδαστικό; Είναι μινιμαλιστικό;
2: Πάρτε το χρώμα σοβαρά
Υπάρχει λόγος που το μπλε έχει συνδεθεί με το facebook – το κόκκινο με τη coca cola και ούτω καθεξής. Η χρωματική παλέτα είναι το πιο σημαντικό πράγμα όταν δημιουργείτε ένα συνεκτικό Instagram.
Έρευνες έχουν δείξει ότι το χρώμα επηρεάζει τους καταναλωτές κατά 85%. Επιπροσθέτως, το χρώμα επηρεάζει την αναγνωσιμότητα ενός brand κατά 80%.
Τώρα, έχοντας επιλέξει τα χρώματα σας, μπορείτε να τα συμπεριλάβετε στο περιεχόμενο των social media σας. Δε χρειάζεται να το κάνετε προφανές – απλά να προτιμήσετε σε έναν συγκεκριμένο τόνο ή οικογένεια χρωμάτων. Γρήγορα θα παρατηρήσετε ότι το προφίλ σας φαίνεται σαν κάτι ενιαίο, και όχι σαν ένα τυχαίο φωτογραφικό άλμπουμ. Ακόμα και αν το περιεχόμενο της κάθε φωτογραφίας κάθε φορά αλλάζει, η αίσθηση που αφήνει η κάθε εικόνα είναι η ίδια.
Οι καταναλωτές δημιουργούν πρώτη εντύπωση για ένα brand μέσα στα πρώτα 90 δευτερόλεπτα. Το να έχετε έμπνευση για δημιουργία οπτικού περιεχομένου μπορεί να είναι κάποιες φορές δύσκολο, αλλά οι παρακάτω συμβουλές μπορούν να βοηθήσουν:
- Δημιουργήστε ένα moodboard στο pinterest: Σε άσχετες στιγμές που έχετε χρόνο, αποθηκεύστε pin που ταιριάζουν με την αισθητική του ξενοδοχείου σας. Για παράδειγμα, αν βρίσκεστε στην ακτή, φωτογραφίες με φοίνικες και πάρτι σε πισίνα ταιριάζουν απόλυτα στην αισθητική σας. Ξεκινήστε να σκέφτεστε σαν το ξενοδοχείο σας να ήταν ζωντανό – τι θα του άρεσε; Με τον καιρό θα σας είναι όλο και πιο εύκολο. Σιγά σιγά θα μπορείτε να αποφασίσετε μέσα σε δευτερόλεπτα αν κάτι ταιριάζει στην αισθητική του brand σας. Όταν φτάσετε σε αυτό το σημείο, αναλογιστείτε: τι είναι πραγματικά αυτό που σας τραβάει στην κάθε εικόνα που αποθηκεύετε; Ήρθε η ώρα να το συμπεριλάβετε στα προφίλ σας, και γιατί όχι, να τραβήξετε τις δικές σας φωτογραφίες. Εξάλλου, με τα social διαφημίζετε την εμπειρία διαμονής. Όταν αυτή είναι εξαιρετική, δεν περιορίζεται στους 4 τοίχους του καταλύματός σας.
- Δημιουργήστε παλέτα χρωμάτων: Αν έχετε logo, ένα website μπορείτε εύκολα να βρείτε ποια οικογένεια χρωμάτων μπορεί να συνδεθεί με το brand σας. Για να δημιουργήσετε μια χρωματική παλέτα ανάλογη του brand σας, μπορείτε να επισκεφθείτε το https://www.colorcombos.com/ και να βρείτε τα βασικά χρώματα της ιστοσελίδας σας, δωρεάν. Έξυπνο θα ήταν να έχετε αυτά τα χρώματα στην ιδιοκτησία σας – σε πίνακες, λουλούδια, λευκά είδη. Με αυτόν τον τρόπο αυξάνετε τη σύνδεση των χρωμάτων με το brand name σας ακόμα περισσότερο.
3. Ανακαλύψτε τον κόσμο της επεξεργασίας
Λίγο περισσότερη φωτεινότητα στην πισίνα, λίγο περισσότερη αντίθεση στα φαγητά, και η διαφορά θα είναι διακριτική αλλά σημαντική. Το κόψιμο της φωτογραφίας είναι επίσης σημαντικό. Πολλές φορές, μια φωτογραφία κομμένη στο ακριβώς σωστό σημείο δημιουργεί ένα εντελώς διαφορετικό συναίσθημα από μια φωτογραφία που δείχνει τα πάντα. Οι πανοραμικές φωτογραφίες δεν είναι και η πιο σοφή επιλογή για το Instagram – περνάνε απαρατήρητες. Ο κανόνας των τρίτων είναι η καλύτερη τακτική που μπορείτε να έχετε στο νου σας μόλις κόβετε τη φωτογραφία σας.
4. Ήρθε η ώρα να οργανώσετε το πρόγραμμά σας
Δεν έχει νόημα λόγω ενθουσιασμού να ανεβάζετε στην αρχή συνεχώς και μετά είτε να βαρεθείτε είτε να ξεμείνετε από υλικό. Καλύτερα να το προγραμματίζετε έτσι ώστε να είστε πιο συνεπής – ο αλγόριθμος του Instagram το προσέχει αυτό. 2 με 3 post την εβδομάδα είναι ιδανικά. Αν θέλετε να δώσετε μεν ένα πρόσωπο στην επιχείρησή σας αλλά ταυτόχρονα να κρατήσετε την επαγγελματική «τυπικότητα», αυτός είναι ο τρόπος να το καταφέρετε.
Εφαρμογές όπως το Planoly ή το HootSuite θα σας βοηθήσουν σε αυτό το κομμάτι, αφου μπορείτε να ανεβάζετε σε αυτό σαν να ανεβάζατε στο Instagram. Αυτό με τη σειρά του μπορεί να προγραμματίσει να ανεβάσει το post τη συγκεκριμένη μέρα και ώρα που θα ορίσετε εσείς.
Μερικές ιδέες με Instagram καταλυμάτων που διαχειρίζεται η AboutHotelier για να εμπνευστείτε:
Εν κατακλείδι
Μια μοναδική και συνεκτική αισθητική Instagram δεν είναι μόνο οπτικά ευχάριστη, αλλά μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την αναγνώριση του brand και την επιχειρηματική επιτυχία σας. Θα μεταφέρει τη φωνή και την προσωπικότητά σας βοηθώντας υποψήφιους πελάτες να αναγνωρίζουν αμέσως το περιεχόμενό σας όταν εμφανίζεται στη ροή τους.
Ξεχωρίστε από τον Ανταγωνισμό στα Social Media με τη βοήθεια της AboutHotelier. Επικοινωνήστε με το ανάλογο τμήμα για να ξεκινήσετε σήμερα!