Η ξενοδοχειακή βιομηχανία ανακάμπτει σιγά-σιγά από τον COVID-19. Σε προτεραιότητα βλέπουμε ξεκάθαρα τη διατήρηση της καθημερινής λειτουργικής αποδοτικότητας αλλά και την τήρηση των νέων επιχειρησιακών πρωτοκόλλων. Το σωστό PMS ξενοδοχείων μπορεί να κάνει αυτό το έργο ευκολότερο για τον ξενοδόχο αλλά και για το προσωπικό.
Γενικά, ένα σύγχρονο σύστημα διαχείρισης ξενοδοχείων (PMS) έχει σχεδιαστεί για να κάνει όχι μόνο την ημέρα εργασίας πιο αποτελεσματική, αλλά και την εμπειρία των επισκεπτών πιο ικανοποιητική.
Στο σημερινό άρθρο θα σας παραθέσουμε μερικά παραδείγματα με το πως το RoomRack Cloud PMS είναι το σωστό PMS ξενοδοχείων – οποιοδήποτε μεγέθους.
Smart people learn from everything and everyone, average people from their experiences, stupid people already have all the answers.
Socrates
Πρόσβαση στα δεδομένα του ξενοδοχείου σας. Από οποιαδήποτε τοποθεσία. Οποιαδήποτε στιγμή.
Το RoomRack βασίζεται στο Cloud – αυτό σημαίνει ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οποιαδήποτε τοποθεσία και οποιαδήποτε συσκευή, αρκεί να υπάρχει πρόσβαση στο διαδίκτυο. Δεν χρειάζεται πλέον να εγκαταστήσετε κανένα έξτρα λογισμικό.
Επίσης – όλοι οι υπάλληλοι μπορούν να συνδεθούν στο σύστημα μέσω μεμονωμένων λογαριασμών με συγκεκριμένα δικαιώματα χρήστη ανάλογα με τη θέση τους. Για παράδειγμα, η οροφοκόμος μπορεί να βλέπει μόνο το housekeeping report, ενώ ο διευθυντής μπορεί να έχει πλήρη πρόσβαση.
Housekeeping Report.
Ένα σωστό PMS για ξενοδοχεία θα πρέπει οπωσδήποτε να έχει ευέλικτο πλάνο για το τμήμα του housekeeping. Ο καθαρισμός, η συντήρηση δωματίων και η προετοιμασία τους έπαιζε, παίζει και θα παίζει πάντα έναν ουσιαστικό ρόλο στην εμπειρία επισκεπτών. Ως εκ τούτου, έχει άμεση σχέση με την επιτυχία του καταλύματός σας.
Σήμερα, με τα ακόμη πιο αυστηρά πρωτόκολλα καθαρισμού και απολύμανσης που ισχύουν λόγω του COVID-19, η αποτελεσματικότητα της ομάδας καθαριότητας και η μεταξύ τους συνεννόηση είναι πιο σημαντική από ποτέ.
Στο RoomRack το housekeeping report παρέχει στους χρήστες μια πλήρη επισκόπηση του πλάνο δωμάτιων και της διαθεσιμότητας. Ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο, επιτρέποντας βελτιωμένη οργάνωση και αποδοτικότητα.
Οι οροφοκόμοι μπορούν πολύ εύκολα να δουν το πρόγραμμα τους και να ενημερώσουν τη νέα κατάσταση του κάθε δωματίου από τη δική τους συσκευή. Εναλλακτικά η ρεσεψιόν μπορεί κάθε πρωί να εκτυπώνει το σημερινό πρόγραμμα καθαριότητας, το οποίο αυτόματα προσαρμόζει το PMS, σύμφωνα με τα στάνταρ του εκάστοτε ξενοδοχείου.
Το channel manager είναι η ορχήστρα. Το RoomRack PMS είναι ο μαέστρος.
Κάθε παράσταση του ντουέτου, σας βοηθάει αποτελεσματικά και άμεσα να συγχρονίζετε ολόκληρη την παρουσία του καταλύματος σας, είτε αυτή είναι online ή offline. Οι τιμές και η διαθεσιμότητα συγχρονίζονται πλήρως, χωρίς πλέον να απαιτείται η χειροκίνητη παρέμβαση σας στην online διαθεσιμότητα κάθε φορά που υπάρχει κάποια walk-in κράτηση.
Βολικό check-in & check-out.
Το check-in και το check-out αποτελούν την πρώτη και την τελευταία πραγματική επαφή του πελάτη με το ξενοδοχείο. Είναι η ευκαιρία σας να κάνετε καλή εντύπωση και να βοηθήσετε τον επισκέπτη να νιώσει άνετος και ασφαλής.
Το σύστημα διαχείρισης κρατήσεων της AboutHotelier χρησιμοποιεί τεχνολογία αυτοματοποίησης δεδομένων και βελτιστοποιεί τις απαιτήσεις διαχείρισης για μια γρήγορη αλλά εξατομικευμένη διαδικασία check-in που μειώνει (ή ακόμη και εξαλείφει) τη φυσική αλληλεπίδραση με τη ρεσεψιόν. Το online check-in είναι πλέον αγαπημένο χαρακτηριστικό του συστήματος, αφού εκτός από email, χρησιμοποιεί και SMS, κάνοντας ένα κρίσιμο βήμα προς την οικοδόμηση πιστών πελατειακών σχέσεων.
Όσον αφορά το check out? Ειδικά οι προπληρωμένες κρατήσεις, δεν έχουν καμία ανάγκη να περιμένουν στη ρεσεψιόν. Λαμβάνουν το παραστατικό τους στο e-mail τους, με ένα κλικ μέσα από τη πλατφόρμα του PMS.
Εύχρηστη ηλεκτρονική τιμολόγηση.
Το RoomRack Cloud PMS είναι πάντα σε συγχρονισμό με τις νέες νομοθεσίες και συνδέεται με ΑΑΔΕ. Με αυτό τον τρόπο, θα είστε προετοιμασμένοι σε οποιαδήποτε υποχρεωτική αλλαγή, χωρίς να αναγκάζεστε να τρέχετε και να ψάχνεστε τελευταία στιγμή.
Η όλη διαδικασία τιμολόγησης είναι σχεδόν αυτόματη, και έχουν ληφθεί υπόψιν ακόμα και τα πιο περίεργα σενάρια. Διαχωρισμός ή/και μεταφορά χρεώσεων, πληρωμή με 2, 3, 15 διαφορετικούς τρόπους για μία χρέωση, έκδοση τιμολογίου, πληρωμή από χρεώστη. Το σωστό PMS για ξενοδοχεία οφείλει να έχει καλύψει οποιαδήποτε ανάγκη πριν ακόμα συμβεί. Το RoomRack Cloud PMS, λόγω της ποικιλίας αναγκών του πελατολογίου του, κάνει ακριβώς αυτό. Σε περίπτωση που η τιμολόγηση είναι με «συνηθισμένο τρόπο», χρειάζεστε ακριβώς 4 κλικ. Αν όμως υπάρχει ιδιαίτερη περίπτωση, μπορείτε και πάλι να διαχειριστείτε τον λογαριασμό κράτησης με απλό και ξεκάθαρο τρόπο.
Τέλος στο χειρόγραφο βιβλίο πόρτας/ αστυνομίας.
Υποχρεωτικό πλέον λόγω συνθηκών, το βιβλίο πόρτας βρίσκεται στα report του καταλύματος. Μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε αυτό ανά πάσα στιγμή σας ζητηθεί. Διαβάζει αυτόματα τα στοιχεία όλων των φιλοξενούμενων μίας κράτησης και περιέχει όλες τις υποχρεωτικές στήλες. Με αυτόν τον τρόπο εσείς δε χρειάζεται να κάνετε καμία περιττή κίνηση.
Συμπέρασμα
Ψάχνετε το σωστό PMS ξενοδοχείων που μπορεί να ταιριάξει στο δικό σας κατάλυμα; Η νούμερο ένα συμβουλή μας είναι να αναζητήσετε αυτό που είναι έξυπνο, αυτόματο και εύκολο στην εκπαίδευση.
Το RoomRack Cloud PMS μπορεί να είναι ακριβώς αυτό. Γιατί δε ζητάτε ένα DEMO εντελώς δωρεάν; Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα!