Τα πιο σημαντικά κομμάτια ενός γάμου, είναι τρία: το νυφικό – οι καλεσμένοι – το μέρος. Τα περισσότερα ζευγάρια ξέρουν ακριβώς τι θέλουν, και κάνουν κράτηση το μέρος του «πάρτι» έως και 12 μήνες πριν τον γάμο! Μάλιστα, η επιλογή να γίνει η γαμήλια δεξίωση σε ξενοδοχείο είναι όλο και πιο δημοφιλή. Αυτό που είναι ιδιαίτερα συναρπαστικό για αυτό το προσοδοφόρο κοινό είναι ότι δεν είναι πλέον αποκλειστικό. Ακόμη και μικρότερα, ανεξάρτητα ξενοδοχεία έχουν τώρα την ευκαιρία να εισέλθουν στη βιομηχανία φιλοξενίας γάμου. Οπότε, τι μπορείτε να κάνετε εσείς, ως ξενοδόχοι, για να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό;
Αν το Έχετε – Καυχηθείτε για Αυτό
Δεν πρόκειται για επτασφράγιστο μυστικό – τα μεγάλα ξενοδοχεία φιλοξενούν γάμους εδώ και δεκαετίες. Η γενιά των millennials όμως έχουν δημιουργήσει μια νέα μετατόπιση στις προτιμήσεις της αγοράς. Νεαρά ζευγάρια θέλουν εξατομικευμένες και μοναδικές γιορτές, όχι κλασσικά συμπόσια με ένα κάρο καλεσμένους που δε γνωρίζουν καν. Για αυτό το λόγο, όταν πρόκειται για μια σύγχρονη γαμήλια δεξίωση, τα μικρότερα ξενοδοχεία προτιμώνται. Ο μέσος αριθμός των καλεσμένων του γάμου έχει μειωθεί. Η εστίαση των νεόνυμφων πλέον γυρνά γύρω από τις μικρές, ποιοτικές λεπτομέρειες που δημιουργούν μια αξέχαστη εμπειρία.
Τώρα, όσο καλοί και να είστε – χωρίς την ανάλογη διαφήμιση, πως θα σας ανακαλύψουν; Σκεφτείτε το μοναδικό σημείο πώλησης του ξενοδοχείου σας. Το ιδιαίτερο γνώρισμα σας θα μπορούσε να είναι:
- Τα τοπικά, φρέσκα προϊόντα
- Η ιστορία πίσω από το ξενοδοχείο σας
- Το ξεχωριστό, ρομαντικό ή γραφικό περιβάλλον της τοποθεσίας σας
Μόλις εντοπίσετε τι σας κάνει ξεχωριστούς, διαφημίστε το στην ιστοσελίδα σας αλλά και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Και επειδή οι φωτογραφίες του γάμου είναι σχεδόν εξίσου σημαντικές με την ίδια την τελετή, συμπεριλάβετε μπόλικες εικόνες για να δείξετε πόσο όμορφο είναι το σκηνικό του ξενοδοχείου σας.
Για παράδειγμα: Ρίξτε μια ματιά στη σελίδα ΓΑΜΟΙ & EVENTS που δημιούργησε για το Lemon Tree Houses η AboutHotelier.
Υποστηρίξτε το Όραμα
Κάθε ζευγάρι θέλει να έχει τον απόλυτο έλεγχο για τη δεξίωση του γάμου του. Βεβαιωθείτε ότι συμπεριλαμβάνετε τους νεόνυμφους στην οργάνωση του event. Μη χαθείτε από την επιφάνεια της γης με το που πάρετε την κράτηση! Το γεγονός αυτό θα συζητιέται για χρόνια, και θέλετε να αφήσετε το ζευγάρι με τις καλύτερες απόψεις για εσάς.
Ζητήστε εξαρχής να ακούσετε ποιο είναι το όραμα τους για τη γαμήλια δεξίωση τους και σιγουρευτείτε ότι είστε προετοιμασμένοι. Οι περισσότεροι γάμοι, είτε μοντέρνοι είτε παραδοσιακοί, είναι οι ίδιοι… Τελετή, υποδοχή, φαγητό, χορός. Δείξτε στο ζευγάρι όλες τις επιλογές και τις ανέσεις που προσφέρετε για αυτές τις υπηρεσίες. Προσφέρετε τους λύσεις για όλα τα ζητήματα – ακόμα και για αυτά που δεν ήξεραν καν ότι είχαν!
Μία λεπτομέρεια που θα εκτιμηθεί είναι το να έχετε πακέτα γάμων, για όλα τα γούστα (και τους προϋπολογισμούς).
Οι γάμοι μπορεί να είναι δαπανηροί και πρέπει να σεβαστείτε ότι οι νεόνυμφοι θέλουν να μείνουν μέσα στα όρια του προϋπολογισμού τους. Το κόστος μπορεί να συσσωρευτεί γρήγορα, και αυτό μπορεί να προκαλέσει έντονες αντιδράσεις άγχους οι οποίες να κάνουν εσάς να φαίνεστε ως οι “κακοί”. Έτσι, με το να είστε ξεκάθαροι εξαρχής για το κόστος, προσφέροντας μάλιστα επιλογές, θα κερδίσετε την εμπιστοσύνη και την ηρεμία του ζευγαριού. Επίσης – η εξόφληση του πακέτου με μια πληρωμή μπορεί να καταστήσει την όλη διαδικασία πολύ πιο εύχρηστη, για όλους.
Προσφέρετε το Δάσος – όχι μόνο το Δέντρο
Οι γάμοι είναι φυσικά μια αγχωτική διαδικασία για αυτούς που τους διοργανώνουν. Η διαφορά σας από ένα κέντρο δεξιώσεων, είναι ότι δεν ενδιαφέρεστε μόνο για τη γιορτή, αλλά και για ό,τι γυρνάει από αυτή. Έχετε το προτέρημα ότι δε θα έχετε τους νεόνυμφους για λίγες μόνο ώρες, αλλά θα κυριολεκτικά θα μένουν σε εσάς.
Οι εγκαταστάσεις spa που τυχόν έχετε μπορούν να τους βοηθήσουν να χαλαρώσουν μετά το δείπνο πρόβας. Κάθε επιπλέον μικρή ευκολία μετράει! Κάποιες μικρές χειρονομίες, μπορείτε να τις προσφέρετε και δωρεάν – ένα μπουκάλι κρασί και επιλεγμένες σοκολάτες ή φρέσκα λουλούδια και μια χειρόγραφη σημείωση στο δωμάτια του ζευγαριού, αναγνωρίζουν τη σημασία της μεγάλης ημέρας τους. Θα εκπλαγείτε από το πόσο λίγοι από τους ανταγωνιστές σας το κάνουν αυτό!
Μην Ξεχνάτε και τις Υπόλοιπες Κρατήσεις σας
Έχετε τον χώρο της δεξίωσης έτοιμο. Τα πιάτα έχουν αποφασιστεί, η μουσική και η διακόσμηση έχουν επιλεχθεί, και το ζευγάρι έχει κάνει κράτηση σε εσάς. Μαζί με το ζευγάρι, έχει γίνει κράτηση και για τα κοντινά του πρόσωπα κάποιες μέρες πριν και μετά τη δεξίωση, γιατί φυσικά όσο περισσότερη στήριξη για το ζεύγος, τόσο το καλύτερο. Μην ξεχνιέστε όμως – όταν πρόκειται για τη reception σας, πρόκειται για μια απλή κράτηση group. Για αυτό τον λόγο, πρέπει να τηρήσετε την οργάνωση σας αλλά να έχετε και σε πρώτο πλάνο το μεγάλο event.
Ένα οργανωμένο PMS θα σας λύσει τα χέρια. Για παράδειγμα το RoomRack έχει εντυπωσιάσει με την εύκολη διαδικασία κράτησης, check-in και τιμολόγησης ενός group. Επιπροσθέτως, σας προσφέρει και άμεση πρόσβαση σε ένα διαδραστικό ημερολόγιο, στο οποίο μπορείτε να δείτε κάθε event που έχετε διοργανώσει αλλά και την κίνηση όλων των πελατών σας.
Βυθιστείτε στην προσωπικότητα και στην πρωτοτυπία της κάθε εκδήλωσης. Εμπιστευτείτε τον εαυτό σας γνωρίζοντας ότι θα δώσετε σε κάθε ζευγάρι την εμπειρία μιας ζωής. Πάντα να στοχεύετε στην ποιότητα!