facebook
Ξενοδοχειακό Μαρκετινγκ 2021: Ήρθε η ώρα να πάρεις τα social media στα σοβαρά

Ξενοδοχειακό Μαρκετινγκ 2021: Ήρθε η ώρα να πάρεις τα social media στα σοβαρά

Το ξενοδοχειακό μαρκετινγκ περιλαμβάνει ένα τεράστιο φάσμα θεμάτων, δεξιοτήτων και στρατηγικών που οδηγούν στη βελτιστοποίηση της επιτυχίας του καταλύματος. Το ξενοδοχειακό μαρκετινγκ 2021 έχει πολλές δυνατότητες. Η πανδημία έχει φέρει σίγουρα αλλαγές, αν όμως τις κοιτάξουμε από άλλη οπτική, μπορεί τελικά να μοιάζουν και με ευκαιρίες.   Κι όμως. Ένα αποτελεσματικό μάρκετινγκ ξενοδοχείων είναι αυτό […]

Περισσότερα..
Πως το σωστό PMS ξενοδοχείων μπορεί να σας κάνει πιο αποτελεσματικούς;

Πως το σωστό PMS ξενοδοχείων μπορεί να σας κάνει πιο αποτελεσματικούς;

Η ξενοδοχειακή βιομηχανία ανακάμπτει σιγά-σιγά από τον COVID-19. Σε προτεραιότητα βλέπουμε ξεκάθαρα τη διατήρηση της καθημερινής λειτουργικής αποδοτικότητας αλλά και την τήρηση των νέων επιχειρησιακών πρωτοκόλλων. Το σωστό PMS ξενοδοχείων μπορεί να κάνει αυτό το έργο ευκολότερο για τον ξενοδόχο αλλά και για το προσωπικό.   Γενικά, ένα σύγχρονο σύστημα διαχείρισης ξενοδοχείων (PMS) έχει σχεδιαστεί […]

Περισσότερα..
Ιδέες για Καλύτερη Προώθηση του Boutique Ξενοδοχείου σας

Ιδέες για Προώθηση του Boutique Ξενοδοχείου σας

Ακόμα και αν δεν είστε ακριβώς σίγουροι για το πως να διευκρινίσετε ένα boutique ξενοδοχείο, το μόνο σίγουρο είναι ότι μόλις το δείτε – μπορείτε απευθείας να το αναγνωρίσετε. Το Boutique φαινόμενο ξεκίνησε μόλις 36 χρόνια πριν, από “προγραμματιστές που θεωρούνταν όχι μόνο ξενοδόχοι, αλλά tastemakers..” (Stone, Brad. “It Sure Isn’t Like Motel 6”). Αυτό […]

Περισσότερα..
Ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια για το ξενοδοχείο σας

Ήρθε η ώρα να οργανώσετε τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια του ξενοδοχείου σας

Το καλοκαίρι τελείωσε και η επιχείρησή σας πιθανότατα «ηρεμεί» από την τουριστική σεζόν αιχμής καθώς όλοι επιστρέφουν στο σχολείο και στην εργασία τους. Πιστέψτε το ή όχι, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να αρχίσετε να προετοιμάζετε τις εκστρατείες προώθησης εορταστικών εμπειριών.   Δεν είναι ποτέ πολύ νωρίς για να αρχίσετε να σχεδιάζετε. Εξάλλου, τα […]

Περισσότερα..
Πως να προσελκύσετε και να διαχειριστείτε Group κρατήσεις στο ξενοδοχείο σας

Πως να προσελκύσετε και να διαχειριστείτε Group κρατήσεις στο ξενοδοχείο σας

Η παράδοση λέει ότι group κρατήσεις – ερχόμενες από ταξιδιωτικά πρακτορεία, εταιρείες, γάμους κλπ. – προτιμούν αλυσίδες ξενοδοχείων για τη διαμονή τους. Αυτό συμβαίνει επειδή νιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια σχετικά με τις ανέσεις και την προβλεψιμότητα του ομίλου. Παρόλα αυτά, στη σημερινή κουλτούρα του ταξιδιώτη, βλέπουμε όλο και περισσότερες group κρατήσεις σε μικρότερα ξενοδοχεία με πελάτες […]

Περισσότερα..
Πως μπορεί να ενισχυθεί το guest loyalty με μέσα που ήδη κατέχετε

Πως μπορεί να ενισχυθεί το guest loyalty με μέσα που ήδη κατέχετε

Ας μιλήσουμε για τον βασικό στόχο των ξενοδοχείων: πως να γίνουν οι επισκέπτες τους επαναλαμβανόμενοι, ώστε να ελευθερωθούν από τα δεσμά των OTAs. Υπάρχει τρόπος να ενισχυθεί το guest loyalty σήμερα, ή μπορεί να μείνει ένα μόνο όνειρο; Στην παρούσα κατάσταση, η πλήρη αποδέσμευση από τα OTAs έχει περισσότερα αρνητικά παρά θετικά αποτελέσματα. Ειδικά για […]

Περισσότερα..
Ποιες είναι οι προσδοκίες των πελατών στα ξενοδοχεία;

Από τις παροχές μέχρι την εξυπηρέτηση: Ποιες είναι οι προσδοκίες των πελατών στα ξενοδοχεία;

Για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί στη σημερινή αγορά, είναι σημαντικό οι ξενοδόχοι να γνωρίζουν ακριβώς ποιες είναι οι ανάγκες των σύγχρονων ταξιδιωτών και πώς μπορούν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες τους για να προσφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες επισκεπτών. Ορισμένες προσδοκίες των πελατών στα ξενοδοχεία είναι διαχρονικές. Στο σημερινό blog θα μιλήσουμε για τις πτυχές της εμπειρίας του επισκέπτη […]

Περισσότερα..

Ξεχωρίστε από τον Ανταγωνισμό στα Social Media: Δημιουργία Μοναδικής Αισθητικής για το Ξενοδοχείο σας

Μόλις κάποιος πελάτης επισκέπτεται το προφίλ του ξενοδοχείου σας, η αισθητική του είναι το πρώτο πράγμα που παρατηρεί. Τα χρώματα, το layout και το γενικό συναίσθημα που αφήνει η σελίδα στο Instagram συντελούν στην ολοκληρωμένη εικόνα που αποκτάει ένας επισκέπτης πριν καν πατήσει το πόδι του στο ξενοδοχείο σας. Μπορείτε να τον κάνετε να σας […]

Περισσότερα..
cloud pms

Αλλαγή σε Cloud PMS: 4 Λόγοι που Δεν Μπορείτε να Αγνοήσετε

Είτε πρόκειται για μικρό, ανεξάρτητο ξενοδοχείο είτε για ξενοδοχείο ομίλου, το  σύστημα διαχείρισης κρατήσεων είναι το Α και το Ω της επιχείρησης. Δεν έχει σημασία ο αριθμός δωματίων σας – σημασία έχει το να εκτελείται σωστά ο απαραίτητος για την άψογη λειτουργία έλεγχος. Η νέα αγάπη των ξενοδόχων και των manager, δεν είναι άλλη από τα […]

Περισσότερα..
Γαμήλια Δεξίωση σε Ξενοδοχεία | RoomRack blog

Γαμήλια Δεξίωση σε Ξενοδοχείο – 4 Τρόποι να Ξεχωρίσετε

Τα πιο σημαντικά κομμάτια ενός γάμου, είναι τρία: το νυφικό – οι καλεσμένοι – το μέρος. Τα περισσότερα ζευγάρια ξέρουν ακριβώς τι θέλουν, και κάνουν κράτηση το μέρος του «πάρτι» έως και 12 μήνες πριν τον γάμο! Μάλιστα, η επιλογή να γίνει η γαμήλια δεξίωση σε ξενοδοχείο είναι όλο και πιο δημοφιλή. Αυτό που είναι […]

Περισσότερα..
Ταξιδιωτικές Εμπειρίες: 7 Δημιουργικοί Τρόποι να το κάνετε όπως η TripAdvisor

Ταξιδιωτικές Εμπειρίες: 7 Δημιουργικοί Τρόποι να το κάνετε όπως η TripAdvisor

Ποιες είναι οι πιο καινοτόμες εταιρείες στον ταξιδιωτικό χώρο, και τι κοινό έχουν; Εκτός από εύρεση καταλύματος, η Airbnb, η Google και η TripAdvisor έχουν όλες μία ακόμη κοινή βάση. Στόχος τους είναι να συμμετέχουν στη συνολική εμπειρία του ταξιδιώτη, συμβουλεύοντας τον με top δραστηριότητες που πρέπει να ακολουθήσει. Με ποιον τρόπο;   Η Airbnb […]

Περισσότερα..
παράπονα πελατών pms

Συνηθισμένα Παράπονα Πελατών (και πως το PMS θα σας Βοηθήσει να τα Λύσετε)

Όταν διοργανώνετε την τέλεια φιλοξενία για τους πελάτες σας, υπάρχουν πολλοί παράγοντες – ανθρώπινα λάθη, τεχνικές δυσκολίες – που μπορεί να δημιουργήσουν απρόβλεπτες, δυσάρεστες εξελίξεις. Όλοι ξέρουμε ότι μερικοί άνθρωποι απλά ψάχνουν αφορμές για να παραπονεθούν – και ο τομέας της φιλοξενίας ιδιαίτερα, βλέπει τις περισσότερες μη δίκαιες κριτικές. Ακόμα και τα πιο υπερπολυτελή ξενοδοχεία […]

Περισσότερα..
Νέες κινήσεις απο Booking και TripAdvisor

Νέες κινήσεις από Booking και TripAdvisor

Η Booking και η TripAdvisor, δύο από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες ταξιδιωτικές μάρκες εκεί έξω, απόκτησαν πέρσι την Αμερικάνικη Fareharbor και την Ισλανδική Bokun αντίστοιχα – τι σημαίνει όμως αυτό; Και πως έχουν εξελιχθεί οι κινήσεις αυτές σήμερα; Καταρχάς, για όσους δεν ήξεραν για την είδηση αυτή, η Fareharbor και η Bokun είναι γίγαντες στον τομέα της online […]

Περισσότερα..
Ομάδα προσωπικού - Σωστή Διαχείρηση

6 βήματα για μια εξαιρετική ομάδα προσωπικού

Εκτός από διευθυντής / manager, είστε και άνθρωπος, και έχετε όπως όλοι μας συγκεκριμένες ώρες σε μια μέρα για να ολοκληρώσετε τις εργασίες σας. Αυτό μπορεί να γίνει ιδιαίτερα αγχωτικό, και ο πανικός είναι πάντα ο χειρότερος κριτής. Ξεχνάτε όμως ότι δεν εξαρτάται μόνο από εσάς το να τα κάνετε όλα … έχετε μια ολόκληρη […]

Περισσότερα..

7 Σημάδια ότι Ήρθε ο Καιρός να Αλλάξετε το PMS σας

Πότε ήταν η τελευταία φορά που κάνατε update στο ξενοδοχειακό πρόγραμμα κρατήσεων σας; Ήταν πριν 4 χρόνια; Πριν 7; Πριν 10; Μήπως δεν μπορείτε καν να θυμηθείτε πότε μπορούσατε να αναφερθείτε σε αυτό ως «καινούργιο»; Φαίνεται ότι το πρόγραμμα κρατήσεων σας θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει μια καλή ανανέωση. Το να το παραδέχεστε κάτι βέβαια, δεν […]

Περισσότερα..
roomrack pms investment, επένδυση για το μέλλον

Property Management System – Η πιο ασφαλής επένδυση.

Θέλετε να φτάσετε το ξενοδοχείο σας ψηλά. Χρειάζεστε ένα σύστημα διαχείρισης για την άριστη λειτουργία της ρεσεψιόν και του back office. Στην AboutHotelier έχουμε περάσει χρόνια αναζητώντας και δημιουργώντας λύσεις που οι ανεξάρτητοι ξενοδόχοι χρειάζονται για να περάσουν την επιχείρησή τους στο επόμενο επίπεδο. Από το check-in μέχρι check-out και ακόμα παραπέρα, έχουμε όλα όσα […]

Περισσότερα..
PMS HOTEL MANAGEMENT

Το PMS του σήμερα – όλα σε ένα και ο πελάτης στη κορυφή!

Για δεκαετίες, ξενοδοχεία χρησιμοποιούν τα ίδια ξενοδοχειακά λογισμικά για να διαχειριστούν τις εργασίες τους. Με τη πάροδο του χρόνου, τα λογισμικά αυτά έχουν κάνει κάποιες σημαντικές βελτιώσεις. Παρόλα αυτά, έχει έρθει η ώρα να γίνει η πραγματική επανάσταση στα λογισμικά διαχείρισης ξενοδοχείων. Οφείλουν να μπορούν να υποστηρίξουν τον σύγχρονο ξενοδόχο λύνοντας προκλήσεις του σήμερα.  Όλα […]

Περισσότερα..

4 Εύκολοι Τρόποι να Κάνετε την Τεχνολογία Σύμμαχό Σας

Η τεχνολογία είναι πλέον ο πυρήνας στη προσέλκυση και τη φιλοξενία πελατών στα ξενοδοχεία. Ακόμα και παλαιά, vintage ξενοδοχεία, έχουν κάνει τη τεχνολογία σύμμαχο τους και όχι εχθρό, αφού τα οφέλη είναι πολύ σημαντικά για να τα παραβλέψει κανείς. Στην πράξη, αυτό σημαίνει επενδύσεις σε ένα ευρύ φάσμα λύσεων  οι οποίες αποδίδουν σημαντικά, αφού στοχεύουν […]

Περισσότερα..
Ομάδα προσωπικού - Σωστή Διαχείρηση 6 βήματα για μια εξαιρετική ομάδα προσωπικού

Εκτός από διευθυντής / manager, είστε και άνθρωπος, και έχετε όπως όλοι μας συγκεκριμένες ώρες σε μια μέρα για να ολοκληρώσετε τις εργασίες σας. Αυτό μπορεί να γίνει ιδιαίτερα αγχωτικό, και ο πανικός είναι πάντα ο χειρότερος κριτής. Ξεχνάτε όμως ότι δεν εξαρτάται μόνο από εσάς το να τα κάνετε όλα … έχετε μια ολόκληρη ομάδα πίσω σας! Οποιαδήποτε ομάδα όμως μπορεί να είναι αναποτελεσματική αν δεν υπάρχει αποτελεσματική συνεργασία. Και εξαρτάται από εσάς να διαχειριστείτε και να καθοδηγήσετε την ομάδα σας, ώστε να είναι συνεχώς παραγωγικοί και παρακινημένοι.

 

Η διαχείριση του προσωπικού του ξενοδοχείου σας μπορεί να «φάει» όλη σας τη μέρα. Όλοι σας αναζητούν να τους πείτε τι πρέπει να κάνουν και πώς να το κάνουν. Η υψηλή επισκεψιμότητα και πολλοί άλλοι παράγοντες μπορούν να ζορίσουν την ομάδα σας και να μειώσουν την απόδοση και το επίπεδο παραγωγικότητας. Η ομάδα αυτή είναι όμως η βάση πίσω από την επιτυχία ή την αποτυχία σας – και για αυτό, πρέπει να έχετε πιστό προσωπικό. Οφείλετε πρώτα να δουλέψετε εσείς για αυτούς – ώστε να δουλέψουν αυτοί για εσάς.

 

Ποιες είναι λοιπόν οι βάσεις μιας αποτελεσματικής ομάδας προσωπικού; Τηρεί η δική σας ομάδα τις προϋποθέσεις; Και πως μπορείτε να χτίσετε μια τέτοια ομάδα; Αυτές οι 6 συμβουλές μπορούν να σας εξοικονομήσουν πολύτιμο χρόνο. Πάμε να τις δούμε.

 

1. Ξεκάθαρο τοπίο

Μια ομάδα χρειάζεται να είναι όσο πιο μακριά γίνεται από την αβεβαιότητα. Κανένα μέλος του προσωπικού δεν θα μπορεί να κάνει τη δουλειά του όπως πρέπει αν δεν είναι σίγουρος για το ποιος είναι ο ρόλος του και οι ποιες οι προσδοκίες σας. Όσο αυτονόητο και να σας ακούγεται, βεβαιωθείτε ότι όλοι στην ομάδα σας γνωρίζουν τι αναμένεται από αυτούς.

Tip:

Προγραμματίστε ανά τακτά διαστήματα meeting για να κάνετε ερωτήσεις και να μιλήσετε για τυχόν τρέχοντα προβλήματα. Αυτό κρατά την ομάδα σας σε καλό δρόμο, αφού θα νιώσει ότι είναι μέρος μιας ομάδας και θα κατανοήσει ότι ένα λάθος στον τομέα του, όσο μικρό και αν του φαίνεται, μπορεί να επηρεάσει όλο το σύστημα. Για αυτό και εσείς περιμένετε υπευθυνότητα.

 

2. Σταθερότητα

Ακόμα και τα πιο αφοσιωμένα μέλη του προσωπικού σας είναι απίθανο να παραμείνουν στην εργασία σας για μία ζωή. Στην πραγματικότητα το ακριβώς αντίθετο ισχύει, ο χώρος της φιλοξενίας είναι μία από τις βιομηχανίες με τα υψηλότερα ποσοστά κύκλου των εργαζομένων. Ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους πολλοί υπάλληλοι παραιτούνται είναι επειδή αισθάνονται κολλημένοι, ότι δεν αναπτύσσονται ή δεν εξελίσσονται στο τομέα τους. Αισθάνονται να βαριούνται και αποθαρρύνονται.

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να κρατήσετε τους υπαλλήλους του ξενοδοχείου σας είναι να τους κάνετε να αισθάνονται ότι η σκληρή τους δουλειά θα προωθήσει τη σταδιοδρομία τους.

 

   Tip:

Μιλήστε τους για την καριέρα τους, για το τι θα χρειαστεί να πετύχουν για να πάρουν προαγωγή ή αύξηση, και για το πώς μπορούν να ευημερήσουν οικονομικά, προσωπικά και επαγγελματικά αν μείνουν και εργαστούν σκληρά στο ξενοδοχείο σας.

 

3. Διαχείριση των αιτημάτων και των παραπόνων πελατών

Εκπαιδεύστε το προσωπικό σας ανάλογα έτσι ώστε κανείς να μην ξέρει καλύτερα από αυτούς τι πραγματικά θέλει ο επισκέπτης. Ορισμένα αιτήματα μπορεί να είναι λογικά, αλλά ορισμένοι ίσως απλά να αναζητούν έναν τρόπο να ξεφύγουν από την πληρωμή μιας υπηρεσίας ή του δωματίου τους. Θα πρέπει να προσπαθήσετε να δημιουργήσετε μια ομάδα εργαζομένων, τη γνώμη της οποίας μπορείτε να εμπιστευτείτε σε αυτά τα θέματα. Εκπαιδεύστε λοιπόν αρχικά και δείξτε στο προσωπικό σας πως μπορεί να διαχειριστεί τις αρνητικές κριτικές. Με την εμπειρία και τον χρόνο, θα μάθουν να εντοπίζουν τη διαφορά ανάμεσα στα αιτήματα των φιλοξενούμενων εύκολα.

Tip:

Διαβάστε αυτό το blog για το πως να απαντήσετε εύκολα σε αρνητικές κριτικές

 

4. Χτίσιμο ομάδας

Είναι σημαντικό οι εργαζόμενοι να νιώθουν το ίδιο όμορφα για τη δουλειά τους αλλά και για τη μεταξύ τους συνεργασία. Ενθαρρύνετε μια σταθερή σχέση εργασίας μεταξύ του προσωπικού σας. Όταν διαχειρίζεστε ένα ξενοδοχείο, πρέπει να  συμπεριλαμβάνετε κάθε εργαζόμενο στην ομαδική επικοινωνία. Και η επικοινωνία πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο ανοικτή. Δώστε σε όλους τους υπαλλήλους σας την ευκαιρία να έχουν μια φωνή. Ταυτόχρονα, υπογραμμίστε τη σημασία της ακρόασης.

Tip:

Προγραμματίστε τακτικές, χαλαρές συνεδρίες ομαδικής ενδυνάμωσης όπου μπορείτε να διασκεδάσετε και να είστε πιο συνδεδεμένοι μεταξύ σας. Κεράστε το προσωπικό σας μεσημεριανό γεύμα, και αν ήδη προσφέρετε διατροφή, κανονίστε δείπνο με όλη την ομάδα σας παρούσα, όταν θα έχετε κενό. Μπορεί να γίνει ακόμα και στο τέλος της σεζόν. Μπορείτε επίσης να κάνετε μια έρευνα μεταξύ των υπαλλήλων σας σχετικά με το τι θέλουν οι ίδιοι να κάνουν ως ομάδα και να σας δώσουν έτσι μια ιδέα.

 

5. Επένδυση στη σωστή τεχνολογία

Πολλά από τα σταθερά ζητήματα που υπάρχουν στη φιλοξενία, όπως το άγχος της διαδικασίας check-in στις πολυάσχολες μέρες, ή η απώλεια εσόδων που προκύπτει από μη ισορροπημένες τιμές δωματίων, από καθυστερημένες ακυρώσεις και από κρατήσεις OTA, έχουν τώρα εύκολες και προσιτές λύσεις. Το ξενοδοχειακό λογισμικό κρατήσεων υπάρχει εδώ και δεκαετίες αλλά ποτέ δεν ήταν τόσο ευέλικτο και προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις του προσωπικού και των καλεσμένων σας, όσο σήμερα.

Ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης (PMS) θα επέτρεπε σε εσάς και την ομάδα σας να επιλέξετε τις λύσεις διαχείρισης ξενοδοχείων που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες της επιχείρησής σας και να τις χρησιμοποιήσετε σε οποιαδήποτε από τα καταλύματα σας. Αυτό θα σας επιτρέψει μεταξύ άλλων να δημιουργήσετε μια ισχυρότερη σχέση μεταξύ των ομάδων σας, επιτρέποντάς τους να μοιραστούν τις αναγκαίες πληροφορίες. Δώστε στην ομάδα σας τα κατάλληλα εργαλεία, και θα δείτε και από μόνοι σας τη διαφορά.

Tip:

Επικοινωνήστε μαζί μας για το RoomRack. Ζητήστε μια δωρεάν δοκιμή που θα σας πείσει!

 

6. Μικροδιαχείριση vs κατανομή υποχρεώσεων

Μπορείτε να χαραμίσετε πολύ χρόνο όταν πέφτετε στη παγίδα της μικροδιαχείρισης. Παρόλο που είστε ο υπεύθυνος, δεν είναι παραγωγικό το να ελέγχετε συνεχώς το προσωπικό σας. Θα περάσετε πάρα πολύ χρόνο προσθέτοντας περιττές προκλήσεις στην ήδη γεμάτη μέρα σας. Το γεγονός είναι βέβαια, ότι είναι εύκολο να υποθέσετε ανικανότητα όταν αντιμετωπίζετε αβεβαιότητα από την πλευρά των υπαλλήλων σας. Ένας τρόπος για να αποφύγετε την μικροδιαχείριση είναι να βεβαιωθείτε ότι οι υπάλληλοί σας εκπαιδεύονται σωστά όταν ξεκινούν τη δουλειά τους. Πρέπει να γνωρίζουν ακριβώς ποια είναι τα καθήκοντά τους και οι ευθύνες τους από την αρχή της ως το τέλος της βάρδιας τους. Αν είστε ξεκάθαροι, δεν έχετε να φοβηθείτε τίποτα. Το να αντιμετωπίζετε το προσωπικό σας σαν να είναι μικρά παιδιά δεν ωφελεί πουθενά.

Tip:

Ενθαρρύνετε την πραγματική ευθύνη στο προσωπικού σας, δίνοντάς τους ατομικά καθήκοντα. Αυτό θα τους παρακινήσει και θα τους δώσει το θάρρος να επιλύσουν τα διάφορα ζητήματα από μόνοι τους. Η κατανομή των υποχρεώσεων είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος να εντοπιστούν οι εργαζόμενοι που ενδεχομένως επιθυμείτε να διατηρήσετε μακροπρόθεσμα, οι οποίοι μπορούν να ανταπεξέλθουν στις προκλήσεις.

Comments are closed.

Μπορείτε να ξεκινήσετε με μια δοκιμαστική έκδοση για 14 ημέρες, χωρίς καμία υποχρέωση. Δεν χρειάζεται να ακυρώσετε τίποτα.

Το νέο πρόγραμμα της Abouthotelier.com "RoomRack" Cloud Hotel Pms, αναπτύχθηκε με γνώμονα την τελευταίες τεχνολογίες αιχμής και τη χρήση της συσσωρευμένης γνώσης από τις υπάρχουσες γραμμές προϊόντων. Το σύγχρονο Pms μπορεί να προσαρμοστεί εύκολα ώστε να ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες της δικής σας επιχείρησης, υποστηρίζοντας εφαρμογές back office.