facebook
Ξενοδοχειακό Μαρκετινγκ 2021: Ήρθε η ώρα να πάρεις τα social media στα σοβαρά

Ξενοδοχειακό Μαρκετινγκ 2021: Ήρθε η ώρα να πάρεις τα social media στα σοβαρά

Το ξενοδοχειακό μαρκετινγκ περιλαμβάνει ένα τεράστιο φάσμα θεμάτων, δεξιοτήτων και στρατηγικών που οδηγούν στη βελτιστοποίηση της επιτυχίας του καταλύματος. Το ξενοδοχειακό μαρκετινγκ 2021 έχει πολλές δυνατότητες. Η πανδημία έχει φέρει σίγουρα αλλαγές, αν όμως τις κοιτάξουμε από άλλη οπτική, μπορεί τελικά να μοιάζουν και με ευκαιρίες.   Κι όμως. Ένα αποτελεσματικό μάρκετινγκ ξενοδοχείων είναι αυτό […]

Περισσότερα..
Πως το σωστό PMS ξενοδοχείων μπορεί να σας κάνει πιο αποτελεσματικούς;

Πως το σωστό PMS ξενοδοχείων μπορεί να σας κάνει πιο αποτελεσματικούς;

Η ξενοδοχειακή βιομηχανία ανακάμπτει σιγά-σιγά από τον COVID-19. Σε προτεραιότητα βλέπουμε ξεκάθαρα τη διατήρηση της καθημερινής λειτουργικής αποδοτικότητας αλλά και την τήρηση των νέων επιχειρησιακών πρωτοκόλλων. Το σωστό PMS ξενοδοχείων μπορεί να κάνει αυτό το έργο ευκολότερο για τον ξενοδόχο αλλά και για το προσωπικό.   Γενικά, ένα σύγχρονο σύστημα διαχείρισης ξενοδοχείων (PMS) έχει σχεδιαστεί […]

Περισσότερα..
Ιδέες για Καλύτερη Προώθηση του Boutique Ξενοδοχείου σας

Ιδέες για Προώθηση του Boutique Ξενοδοχείου σας

Ακόμα και αν δεν είστε ακριβώς σίγουροι για το πως να διευκρινίσετε ένα boutique ξενοδοχείο, το μόνο σίγουρο είναι ότι μόλις το δείτε – μπορείτε απευθείας να το αναγνωρίσετε. Το Boutique φαινόμενο ξεκίνησε μόλις 36 χρόνια πριν, από “προγραμματιστές που θεωρούνταν όχι μόνο ξενοδόχοι, αλλά tastemakers..” (Stone, Brad. “It Sure Isn’t Like Motel 6”). Αυτό […]

Περισσότερα..
Ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια για το ξενοδοχείο σας

Ήρθε η ώρα να οργανώσετε τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια του ξενοδοχείου σας

Το καλοκαίρι τελείωσε και η επιχείρησή σας πιθανότατα «ηρεμεί» από την τουριστική σεζόν αιχμής καθώς όλοι επιστρέφουν στο σχολείο και στην εργασία τους. Πιστέψτε το ή όχι, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να αρχίσετε να προετοιμάζετε τις εκστρατείες προώθησης εορταστικών εμπειριών.   Δεν είναι ποτέ πολύ νωρίς για να αρχίσετε να σχεδιάζετε. Εξάλλου, τα […]

Περισσότερα..
Πως να προσελκύσετε και να διαχειριστείτε Group κρατήσεις στο ξενοδοχείο σας

Πως να προσελκύσετε και να διαχειριστείτε Group κρατήσεις στο ξενοδοχείο σας

Η παράδοση λέει ότι group κρατήσεις – ερχόμενες από ταξιδιωτικά πρακτορεία, εταιρείες, γάμους κλπ. – προτιμούν αλυσίδες ξενοδοχείων για τη διαμονή τους. Αυτό συμβαίνει επειδή νιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια σχετικά με τις ανέσεις και την προβλεψιμότητα του ομίλου. Παρόλα αυτά, στη σημερινή κουλτούρα του ταξιδιώτη, βλέπουμε όλο και περισσότερες group κρατήσεις σε μικρότερα ξενοδοχεία με πελάτες […]

Περισσότερα..
Πως μπορεί να ενισχυθεί το guest loyalty με μέσα που ήδη κατέχετε

Πως μπορεί να ενισχυθεί το guest loyalty με μέσα που ήδη κατέχετε

Ας μιλήσουμε για τον βασικό στόχο των ξενοδοχείων: πως να γίνουν οι επισκέπτες τους επαναλαμβανόμενοι, ώστε να ελευθερωθούν από τα δεσμά των OTAs. Υπάρχει τρόπος να ενισχυθεί το guest loyalty σήμερα, ή μπορεί να μείνει ένα μόνο όνειρο; Στην παρούσα κατάσταση, η πλήρη αποδέσμευση από τα OTAs έχει περισσότερα αρνητικά παρά θετικά αποτελέσματα. Ειδικά για […]

Περισσότερα..
Ποιες είναι οι προσδοκίες των πελατών στα ξενοδοχεία;

Από τις παροχές μέχρι την εξυπηρέτηση: Ποιες είναι οι προσδοκίες των πελατών στα ξενοδοχεία;

Για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί στη σημερινή αγορά, είναι σημαντικό οι ξενοδόχοι να γνωρίζουν ακριβώς ποιες είναι οι ανάγκες των σύγχρονων ταξιδιωτών και πώς μπορούν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες τους για να προσφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες επισκεπτών. Ορισμένες προσδοκίες των πελατών στα ξενοδοχεία είναι διαχρονικές. Στο σημερινό blog θα μιλήσουμε για τις πτυχές της εμπειρίας του επισκέπτη […]

Περισσότερα..

Ξεχωρίστε από τον Ανταγωνισμό στα Social Media: Δημιουργία Μοναδικής Αισθητικής για το Ξενοδοχείο σας

Μόλις κάποιος πελάτης επισκέπτεται το προφίλ του ξενοδοχείου σας, η αισθητική του είναι το πρώτο πράγμα που παρατηρεί. Τα χρώματα, το layout και το γενικό συναίσθημα που αφήνει η σελίδα στο Instagram συντελούν στην ολοκληρωμένη εικόνα που αποκτάει ένας επισκέπτης πριν καν πατήσει το πόδι του στο ξενοδοχείο σας. Μπορείτε να τον κάνετε να σας […]

Περισσότερα..
cloud pms

Αλλαγή σε Cloud PMS: 4 Λόγοι που Δεν Μπορείτε να Αγνοήσετε

Είτε πρόκειται για μικρό, ανεξάρτητο ξενοδοχείο είτε για ξενοδοχείο ομίλου, το  σύστημα διαχείρισης κρατήσεων είναι το Α και το Ω της επιχείρησης. Δεν έχει σημασία ο αριθμός δωματίων σας – σημασία έχει το να εκτελείται σωστά ο απαραίτητος για την άψογη λειτουργία έλεγχος. Η νέα αγάπη των ξενοδόχων και των manager, δεν είναι άλλη από τα […]

Περισσότερα..
Γαμήλια Δεξίωση σε Ξενοδοχεία | RoomRack blog

Γαμήλια Δεξίωση σε Ξενοδοχείο – 4 Τρόποι να Ξεχωρίσετε

Τα πιο σημαντικά κομμάτια ενός γάμου, είναι τρία: το νυφικό – οι καλεσμένοι – το μέρος. Τα περισσότερα ζευγάρια ξέρουν ακριβώς τι θέλουν, και κάνουν κράτηση το μέρος του «πάρτι» έως και 12 μήνες πριν τον γάμο! Μάλιστα, η επιλογή να γίνει η γαμήλια δεξίωση σε ξενοδοχείο είναι όλο και πιο δημοφιλή. Αυτό που είναι […]

Περισσότερα..
Ταξιδιωτικές Εμπειρίες: 7 Δημιουργικοί Τρόποι να το κάνετε όπως η TripAdvisor

Ταξιδιωτικές Εμπειρίες: 7 Δημιουργικοί Τρόποι να το κάνετε όπως η TripAdvisor

Ποιες είναι οι πιο καινοτόμες εταιρείες στον ταξιδιωτικό χώρο, και τι κοινό έχουν; Εκτός από εύρεση καταλύματος, η Airbnb, η Google και η TripAdvisor έχουν όλες μία ακόμη κοινή βάση. Στόχος τους είναι να συμμετέχουν στη συνολική εμπειρία του ταξιδιώτη, συμβουλεύοντας τον με top δραστηριότητες που πρέπει να ακολουθήσει. Με ποιον τρόπο;   Η Airbnb […]

Περισσότερα..
παράπονα πελατών pms

Συνηθισμένα Παράπονα Πελατών (και πως το PMS θα σας Βοηθήσει να τα Λύσετε)

Όταν διοργανώνετε την τέλεια φιλοξενία για τους πελάτες σας, υπάρχουν πολλοί παράγοντες – ανθρώπινα λάθη, τεχνικές δυσκολίες – που μπορεί να δημιουργήσουν απρόβλεπτες, δυσάρεστες εξελίξεις. Όλοι ξέρουμε ότι μερικοί άνθρωποι απλά ψάχνουν αφορμές για να παραπονεθούν – και ο τομέας της φιλοξενίας ιδιαίτερα, βλέπει τις περισσότερες μη δίκαιες κριτικές. Ακόμα και τα πιο υπερπολυτελή ξενοδοχεία […]

Περισσότερα..
Νέες κινήσεις απο Booking και TripAdvisor

Νέες κινήσεις από Booking και TripAdvisor

Η Booking και η TripAdvisor, δύο από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες ταξιδιωτικές μάρκες εκεί έξω, απόκτησαν πέρσι την Αμερικάνικη Fareharbor και την Ισλανδική Bokun αντίστοιχα – τι σημαίνει όμως αυτό; Και πως έχουν εξελιχθεί οι κινήσεις αυτές σήμερα; Καταρχάς, για όσους δεν ήξεραν για την είδηση αυτή, η Fareharbor και η Bokun είναι γίγαντες στον τομέα της online […]

Περισσότερα..
Ομάδα προσωπικού - Σωστή Διαχείρηση

6 βήματα για μια εξαιρετική ομάδα προσωπικού

Εκτός από διευθυντής / manager, είστε και άνθρωπος, και έχετε όπως όλοι μας συγκεκριμένες ώρες σε μια μέρα για να ολοκληρώσετε τις εργασίες σας. Αυτό μπορεί να γίνει ιδιαίτερα αγχωτικό, και ο πανικός είναι πάντα ο χειρότερος κριτής. Ξεχνάτε όμως ότι δεν εξαρτάται μόνο από εσάς το να τα κάνετε όλα … έχετε μια ολόκληρη […]

Περισσότερα..

7 Σημάδια ότι Ήρθε ο Καιρός να Αλλάξετε το PMS σας

Πότε ήταν η τελευταία φορά που κάνατε update στο ξενοδοχειακό πρόγραμμα κρατήσεων σας; Ήταν πριν 4 χρόνια; Πριν 7; Πριν 10; Μήπως δεν μπορείτε καν να θυμηθείτε πότε μπορούσατε να αναφερθείτε σε αυτό ως «καινούργιο»; Φαίνεται ότι το πρόγραμμα κρατήσεων σας θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει μια καλή ανανέωση. Το να το παραδέχεστε κάτι βέβαια, δεν […]

Περισσότερα..
roomrack pms investment, επένδυση για το μέλλον

Property Management System – Η πιο ασφαλής επένδυση.

Θέλετε να φτάσετε το ξενοδοχείο σας ψηλά. Χρειάζεστε ένα σύστημα διαχείρισης για την άριστη λειτουργία της ρεσεψιόν και του back office. Στην AboutHotelier έχουμε περάσει χρόνια αναζητώντας και δημιουργώντας λύσεις που οι ανεξάρτητοι ξενοδόχοι χρειάζονται για να περάσουν την επιχείρησή τους στο επόμενο επίπεδο. Από το check-in μέχρι check-out και ακόμα παραπέρα, έχουμε όλα όσα […]

Περισσότερα..
PMS HOTEL MANAGEMENT

Το PMS του σήμερα – όλα σε ένα και ο πελάτης στη κορυφή!

Για δεκαετίες, ξενοδοχεία χρησιμοποιούν τα ίδια ξενοδοχειακά λογισμικά για να διαχειριστούν τις εργασίες τους. Με τη πάροδο του χρόνου, τα λογισμικά αυτά έχουν κάνει κάποιες σημαντικές βελτιώσεις. Παρόλα αυτά, έχει έρθει η ώρα να γίνει η πραγματική επανάσταση στα λογισμικά διαχείρισης ξενοδοχείων. Οφείλουν να μπορούν να υποστηρίξουν τον σύγχρονο ξενοδόχο λύνοντας προκλήσεις του σήμερα.  Όλα […]

Περισσότερα..

4 Εύκολοι Τρόποι να Κάνετε την Τεχνολογία Σύμμαχό Σας

Η τεχνολογία είναι πλέον ο πυρήνας στη προσέλκυση και τη φιλοξενία πελατών στα ξενοδοχεία. Ακόμα και παλαιά, vintage ξενοδοχεία, έχουν κάνει τη τεχνολογία σύμμαχο τους και όχι εχθρό, αφού τα οφέλη είναι πολύ σημαντικά για να τα παραβλέψει κανείς. Στην πράξη, αυτό σημαίνει επενδύσεις σε ένα ευρύ φάσμα λύσεων  οι οποίες αποδίδουν σημαντικά, αφού στοχεύουν […]

Περισσότερα..
παράπονα πελατών pms Συνηθισμένα Παράπονα Πελατών (και πως το PMS θα σας Βοηθήσει να τα Λύσετε)

Όταν διοργανώνετε την τέλεια φιλοξενία για τους πελάτες σας, υπάρχουν πολλοί παράγοντες – ανθρώπινα λάθη, τεχνικές δυσκολίες – που μπορεί να δημιουργήσουν απρόβλεπτες, δυσάρεστες εξελίξεις. Όλοι ξέρουμε ότι μερικοί άνθρωποι απλά ψάχνουν αφορμές για να παραπονεθούν – και ο τομέας της φιλοξενίας ιδιαίτερα, βλέπει τις περισσότερες μη δίκαιες κριτικές. Ακόμα και τα πιο υπερπολυτελή ξενοδοχεία δεν μπορούν να αποφύγουν τα παράπονα στην εξυπηρέτηση πελατών, αλλά με το σωστό προσωπικό, τη σωστή συμπεριφορά και τη σωστή ξενοδοχειακή τεχνολογία, μπορούν να αποφευχθούν τα περισσότερα από αυτά.

 

Για να κρατήσετε το πελατολόγιο σας ευχαριστημένο λοιπόν, χρειάζεται να έχετε ένα καλό πλάνο για να αντιμετωπίσετε τα κοινά λάθη, πριν αυτά συμβούν. Το πρόγραμμα διαχείρισης κρατήσεων σας (PMS) οφείλει να είναι σχεδιασμένο με τρόπο που να σας λύνει τα χέρια – είναι στην ουσία η σπονδυλική στήλη του καταλύματος.

Εδώ, θα παραθέσω το περίφημο ρητό: «Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο».

Το PMS σας με άμεσο τρόπο, έχει σχέση με την εξυπηρέτηση πελατών σας – μπορούμε να μιλήσουμε με σιγουριά για το RoomRack τουλάχιστον, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να εξορθολογίσει τις καθημερινές λειτουργίες του ξενοδοχείου σας.

 

Ας ρίξουμε μια ματιά σε κάποια κοινά παράπονα για την εξυπηρέτηση πελατών στη φιλοξενία, και πώς το PMS θα σας βοηθήσει να αποφύγετε.

 

  • Κακοδιαχειρισμένες και/ή Διπλές Κρατήσεις

 

Ένα εφιαλτικό σενάριο για οποιονδήποτε hotel manager. Οι διπλές κρατήσεις είναι ένα κακό αλλά συχνό κομμάτι της δουλειάς. Ένα εξιδεικευμένο προσωπικό μπορεί βέβαια να αποφύγει αυτά τα λάθη ευκολότερα, παρόλα αυτά ακόμα και τότε, λάθη μπορεί να συμβούν. Τώρα όμως, έχετε έναν πελάτη στη ρεσεψιόν σας, και δεν έχετε διαθέσιμο δωμάτιο για αυτόν – τι κάνετε;

Καταρχάς θέλετε να αποτρέψετε προληπτικά αυτούς τους τύπους διοικητικών σφαλμάτων – πρέπει να επενδύσετε σε ένα σύγχρονο PMS. Το RoomRack είναι ένα δυνατό πολυεργαλείο που σας αφήνει τον έλεγχο να διαχειρίζεστε τις κρατήσεις σας με ευκολία. Ειδικά αν το συνδυάσετε με channel manager – τότε θα βλέπετε στο πλάνο σας τις κρατήσεις από όλα τα OTAs να περνιούνται αυτόματα, και πολύ απλά δεν θα υπάρχει σχεδόν κανένα περιθώριο λάθους από μεριάς σας. Ακόμα και αν κάποια last-minute αλλαγή πρέπει να συμβεί, το σύστημα σας προσφέρει έναν απλούστατο τρόπο να επεξεργαστείτε την κράτηση – και φυσικά κάνει update απευθείας.

 

Αν η ζημιά έχει ήδη γίνει βέβαια, αυτές είναι οι συμβουλές μας για να διαχειριστείτε την κατάσταση με χάρη.

 

Αφού ο υπεύθυνος της ρεσεψιόν απολογηθεί, πρέπει απευθείας να βρείτε ένα δωμάτιο για τον καλεσμένο σας. Αν σας έχουν μείνει μόνο σουίτες και ο επισκέπτης έχει κλείσει ένα απλό μονόκλινο,  προσφέρετε τη σουίτα χωρίς έξτρα κόστος. Ναι, διαβάσατε σωστά. Το λάθος δεν είναι δικό του. Έχει έρθει για να απολαύσει τις διακοπές του. Προσπαθήστε να μην του δώσετε ένα μικρότερο δωμάτιο από αυτό που έχει κλείσει, εκτός αν είναι απολύτως απαραίτητο. Σε αυτήν την περίπτωση, κάντε μια γενναιόδωρη έκπτωση στη διαμονή του. Αυτή είναι μια στιγμή χτισίματος του ονόματος του ξενοδοχείου σας – μην σκέφτεστε μερικά έξτρα ευρώ. Αν το ξενοδοχείο σας είναι φουλ – κλείστε του δωμάτιο σε ένα κοντινό κατάλυμα, μέχρι τουλάχιστον να αδειάσει κάποιο δωμάτιο σε εσάς.

 

Αν ακόμα και μετά από αυτήν την εξυπηρέτηση αφήσει ένα αρνητικό σχόλιο για εσάς – μπορείτε να είστε άνετοι γιατί έχετε κάνει το καλύτερο δυνατόν . Μπορείτε να απαντήσετε επισημαίνοντας ότι το λάθος αυτό δεν γίνεται σχεδόν ποτέ, και ότι του προσφέρατε όλες τις ενναλακτικές. Το μήνυμα σας θα διαβαστεί από πολλούς – και σίγουρα θα αποκτήσετε την εικόνα ενός ξενοδοχείου που αναλαμβάνει τις ευθύνες, και τις διαχειρίζεται όπως πρέπει. Μπορείτε να διαβάσετε στο blog της AboutHotelier εδώ περισσότερα, για το πως να απαντάτε σε αρνητικές κριτικές.

 

  • Λάθη στις Προτιμήσεις Επισκεπτών

 

Τοποθετήσατε έναν loyal πελάτη με πολλές αλλεργίες, σε έναν όροφο που είναι pet – friendly. Ή, κλείσατε δωμάτιο για μη καπνιστές σε έναν πελάτη που πιο πιθανό είναι να βάψει τα μαλλιά του μπλε, παρά να τον δείτε χωρίς τσιγάρο στο χέρι. Η λανθασμένη διαχείριση δεδομένων στρεσάρει και τον πελάτη, και τον ρεσεψιονίστ/μάνατζερ σας.

 

Με το RoomRack PMS, έχετε τη δυνατότητα να δείτε απευθείας κατά τη διάρκεια του check-in τις ιδιαίτερες επιθυμίες του πελάτη σας. Μπορείτε ακόμα και να τις συμπληρώσετε εσείς χειροκίνητα. Δεν θα πάρει πάνω από ένα λεπτό, αφού είναι κυριολεκτικά μια επιλογή στην καρτέλα κράτησης. Αν πρόκειται για έναν πελάτη που σας έχει ξανά επισκεφτεί, ακόμα καλύτερα. Οι σημειώσεις σας είναι ακόμα εκεί – και πέρα από αυτό, έχετε ακόμα πρόσβαση στις αγορές που έκανε σε εσάς κατά τη διάρκεια της προηγούμενης διαμονής του.  Παράγγελνε με κάθε γεύμα αναψυκτικό; Αφού απολογηθείτε για την κράτηση σε μη κατάλληλο για αυτόν δωμάτιο, πείτε του ότι το νέο του δωμάτιο είναι έτοιμο – και το αγαπημένο του αναψυκτικό τον περιμένει για να τον δροσίσει. Τι παραπάνω να πούμε; Πίσω από κάθε εντυπωσιακό τρόπο εξυπηρέτησης, κρύβεται ένα δυναμικό σύστημα διαχείρισης κρατήσεων.

 

παράπονα πελατών pms

  • Η Διαδικασία του Check-In Παίρνει Πολύ Ώρα

 

Ο συνδυασμός μιας πολυάσχολης μέρας και ενός μη πρακτικού check-in συστήματος  αποτελεί τροφή παραπόνων για τον πελάτη. Με λίγες μέρες για να απολαύσει την τοποθεσία σας, σίγουρα δεν θέλει να ξεκινήσουν οι διακοπές του με αναμονή.

Εδώ, το PMS σας παίζει τον μεγαλύτερο ρόλο. Αυτοματοποιώντας τα διοικητικά καθήκοντα, το RoomRack PMS καθιστά τη διαδικασία check-in μια ολιγόλεπτη διαδικασία η οποία

 

  • διευκολύνει την αναζήτηση των κρατήσεων
  • παρέχει πληροφορίες σχετικά με τους επισκέπτες και τις κρατήσεις με μια ματιά
  • προσφέρει και εύκολο τρόπο πληρωμής και έκδοσης τιμολογίων, για αστραπιαίο check out.

 

Με μοναδικό drag & drop τρόπο, μπορείτε να προσθέσετε μια νέα κράτηση με μερικά μόνο κλικ. Με το channel manager, όλες οι κρατήσεις από όλες τις πηγές σας προστίθενται απευθείας τη στιγμή που γίνονται. Εσείς δεν έχετε παρά να κάνετε το check-in με ένα κλικ. Σε περίπτωση λάθους, μπορείτε να αναιρέσετε αυτήν την ενέργεια – καθώς και να επιλέξετε no-show ή ολοκληρωτικό cancellation της κράτησης.

 

  • Δεν αναγνωρίζονται οι loyal πελάτες

 

Το να νιώθουν οι πελάτες ιδιαίτεροι, αποτελεί θεμελιώδη αρχή της εξυπηρέτησης των πελατών σε όλες τις βιομηχανίες. Οι επαναλαμβανόμενοι πελάτες ειδικά, θέλουν να βλέπουν ότι η πίστη τους αναγνωρίζεται, διαφορετικά πολύ πιθανό να αποφασίσουν ότι δεν αξίζει. Το να δίνετε προσοχή σε κάποιες έξτρα λεπτομέρειες, δεν θα σας κοστίσει τίποτα. Θα κερδίσετε όμως κάποιους σίγουρους πελάτες, οι οποίοι προφανώς θα σας συστήνουν και αλλού.

 

Το πρώτο βήμα είναι να τους αναγνωρίζετε ακόμα και αν δεν έχουν κάνει εγγραφή στο loyal program που πιθανότατα έχετε. Μέσα από τα guest profiles, το RoomRack PMS ταιριάζει τα στοιχεία της κράτησης για να αναγνωρίσει τους επισκέπτες που επιστρέφουν και δημιουργεί αυτόματα ένα ιστορικό διαμονής. Οι απαιτήσεις και προτιμήσεις των επισκεπτών μπορούν επίσης να προστεθούν στα προφίλ, όπως είπαμε και πριν, δημιουργώντας ένα πολύτιμο σημείο αναφοράς για την εξατομίκευση της εμπειρίας επισκέπτη.

Ο τρόπος να το διαχειριστεί ο υπεύθυνος κράτησης είναι απλός – τη στιγμή που θα πληκτρολογεί το όνομα επισκέπτη κατά τη διάρκεια της κράτησης, έχει την επιλογή σε σημείο ακριβώς δίπλα από την ονομασία του ταξιδιώτη, να κάνει αναζήτηση ονόματος σε παρελθοντικές καταχωρήσεις. Η αναζήτηση διαρκεί κλάσματα δευτερολέπτων – οπότε ο υπεύθυνος, ολοκληρώνοντας το check-in μπορεί να εντυπωσιάσει τον καλεσμένο με ένα «καλώς ορίσατε πίσω, κ. Παπαδόπουλε. Χαιρόμαστε που σας ξανά βλέπουμε!»

Τίποτα δεν δείχνει στους πιστούς επισκέπτες ότι τους εκτιμάτε, περισσότερο από μια θερμή υποδοχή και μια πρόβλεψη των αναγκών και των προτιμήσεών τους. Με το σωστό PMS, είναι εύκολο να δώσετε σε όλους τους επισκέπτες που επιστρέφουν τη  VIP αντιμετώπιση που τους αξίζει.

 

παράπονα πελατών pms

  • Βρώμικο δωμάτιο – A/C που δεν λειτουργεί

 

Αφήσαμε το πιο συνηθισμένο για το τέλος. Η κακή καθαριότητα και οι ανέσεις που υπολειτουργούν βρίσκονται στις κορυφαίες κριτικές πελατών όταν πρόκειται για διαμονή. Η ποιότητα της εργασίας του προσωπικού σας πρέπει φυσικά να παρακολουθείται τακτικά. Μερικές φορές αυτήν η καταγγελία όμως προέρχεται από λάθη:

 

  • στο χρονοδιάγραμμα των εργασιών
  • στις επακόλουθες καθυστερήσεις στον καθαρισμό των δωματίων
  • από την προσθήκη πελάτη σε δωμάτιο που θα έπρεπε να είναι κλειστό μέχρι να επιδιορθωθεί

 

Ένα PMS που συμπεριλαμβάνει housekeeping report, διασφαλίζει την άμεση επικοινωνία ανάμεσα στο προσωπικό της καθαριότητας και στο προσωπικό της ρεσεψιόν. Πράγμα που είναι φυσικά αυστηρώς απαραίτητο.

Στο RoomRack PMS μπορείτε να δημιουργήσετε χρήστες με περιορισμένη προσβασιμότητα, οι οποίοι θα βλέπουν μόνο το κομμάτι το οποίο διαχειρίζονται. Το να έχουν πρόσβαση (φυσικά περιορισμένη) στο κεντρικό σύστημα διαχείρισης οι υπεύθυνοι του κάθε τμήματος, εξασφαλίζει ότι μπορούν να οργανώσουν και να δώσουν την ανάλογη προτεραιότητα στο χρονοδιάγραμμα εργασίας τους, ανάλογα με την πληρότητα. Έτσι, το προσωπικό της ρεσεψιόν σας γνωρίζει αυτόματα ποια δωμάτια είναι καθαρά και έτοιμα για τους επισκέπτες. Και εννοείται οι επιλογές σας δεν περιορίζονται στην καθαριότητα. Η ρεσεψιόν μπορεί να δει επίσης ποιο δωμάτιο αυτήν τη στιγμή ελέγχεται, ή/και ποιο έχει άμεση ανάγκη επισκευής.

 


Συμπέρασμα

Οι απλές και χρήσιμες κινήσεις προς μια πιο οργανωμένη διαχείριση κρατήσεων, θα φέρει όλη τη διαφορά στην ξενοδοχειακή σας λειτουργία. Με το σωστό λογισμικό, μπορείτε επιλύσετε τα παράπονα των πελατών με τον πιο τακτοποιημένο, πρακτικό και ικανοποιητικό τρόπο.

Εκτός από την αποτελεσματικότερη καθημερινή λειτουργία, το PMS σας είναι το κλειδί για τη διαχείριση της εμπειρίας του επισκέπτη. Το σωστό PMS θα σας εξοπλίσει με όλα τα απαραίτητα για τη διαχείρηση εργαλεία, για εξυπηρέτηση στην οποία ακόμη και οι πιο.. «φιλόδικοι» πελάτες θα δυσκολευτούν να βρουν λάθη.

 

Επικοινωνήστε μαζί μας για παραπάνω πληροφορίες – ή δοκιμάστε το λογισμικό δωρεάν. Ανακαλύψτε και εσείς το μυστικό πίσω από την εξαιρετική διαχείριση κρατήσεων.

Comments are closed.

Μπορείτε να ξεκινήσετε με μια δοκιμαστική έκδοση για 14 ημέρες, χωρίς καμία υποχρέωση. Δεν χρειάζεται να ακυρώσετε τίποτα.

Το νέο πρόγραμμα της Abouthotelier.com "RoomRack" Cloud Hotel Pms, αναπτύχθηκε με γνώμονα την τελευταίες τεχνολογίες αιχμής και τη χρήση της συσσωρευμένης γνώσης από τις υπάρχουσες γραμμές προϊόντων. Το σύγχρονο Pms μπορεί να προσαρμοστεί εύκολα ώστε να ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες της δικής σας επιχείρησης, υποστηρίζοντας εφαρμογές back office.