BLOG

Ιδέες για Καλύτερη Προώθηση του Boutique Ξενοδοχείου σας

Ιδέες για Προώθηση του Boutique Ξενοδοχείου σας

Ακόμα και αν δεν είστε ακριβώς σίγουροι για το πως να διευκρινίσετε ένα boutique ξενοδοχείο, το μόνο σίγουρο είναι ότι μόλις το δείτε – μπορείτε απευθείας να το αναγνωρίσετε. Το Boutique φαινόμενο ξεκίνησε μόλις 36 χρόνια πριν, από “προγραμματιστές που θεωρούνταν όχι μόνο ξενοδόχοι, αλλά tastemakers..” (Stone, Brad. “It Sure Isn’t Like Motel 6”). Αυτό […]

Περισσότερα..
Ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια για το ξενοδοχείο σας

Ήρθε η ώρα να οργανώσετε τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια του ξενοδοχείου σας

Το καλοκαίρι τελείωσε και η επιχείρησή σας πιθανότατα «ηρεμεί» από την τουριστική σεζόν αιχμής καθώς όλοι επιστρέφουν στο σχολείο και στην εργασία τους. Πιστέψτε το ή όχι, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να αρχίσετε να προετοιμάζετε τις εκστρατείες προώθησης εορταστικών εμπειριών.   Δεν είναι ποτέ πολύ νωρίς για να αρχίσετε να σχεδιάζετε. Εξάλλου, τα […]

Περισσότερα..
Πως να προσελκύσετε και να διαχειριστείτε Group κρατήσεις στο ξενοδοχείο σας

Πως να προσελκύσετε και να διαχειριστείτε Group κρατήσεις στο ξενοδοχείο σας

Η παράδοση λέει ότι group κρατήσεις – ερχόμενες από ταξιδιωτικά πρακτορεία, εταιρείες, γάμους κλπ. – προτιμούν αλυσίδες ξενοδοχείων για τη διαμονή τους. Αυτό συμβαίνει επειδή νιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια σχετικά με τις ανέσεις και την προβλεψιμότητα του ομίλου. Παρόλα αυτά, στη σημερινή κουλτούρα του ταξιδιώτη, βλέπουμε όλο και περισσότερες group κρατήσεις σε μικρότερα ξενοδοχεία με πελάτες […]

Περισσότερα..
Πως μπορεί να ενισχυθεί το guest loyalty με μέσα που ήδη κατέχετε

Πως μπορεί να ενισχυθεί το guest loyalty με μέσα που ήδη κατέχετε

Ας μιλήσουμε για τον βασικό στόχο των ξενοδοχείων: πως να γίνουν οι επισκέπτες τους επαναλαμβανόμενοι, ώστε να ελευθερωθούν από τα δεσμά των OTAs. Υπάρχει τρόπος να ενισχυθεί το guest loyalty σήμερα, ή μπορεί να μείνει ένα μόνο όνειρο; Στην παρούσα κατάσταση, η πλήρη αποδέσμευση από τα OTAs έχει περισσότερα αρνητικά παρά θετικά αποτελέσματα. Ειδικά για […]

Περισσότερα..
Ποιες είναι οι προσδοκίες των πελατών στα ξενοδοχεία;

Από τις παροχές μέχρι την εξυπηρέτηση: Ποιες είναι οι προσδοκίες των πελατών στα ξενοδοχεία;

Για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί στη σημερινή αγορά, είναι σημαντικό οι ξενοδόχοι να γνωρίζουν ακριβώς ποιες είναι οι ανάγκες των σύγχρονων ταξιδιωτών και πώς μπορούν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες τους για να προσφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες επισκεπτών. Ορισμένες προσδοκίες των πελατών στα ξενοδοχεία είναι διαχρονικές. Στο σημερινό blog θα μιλήσουμε για τις πτυχές της εμπειρίας του επισκέπτη […]

Περισσότερα..

Ξεχωρίστε από τον Ανταγωνισμό στα Social Media: Δημιουργία Μοναδικής Αισθητικής για το Ξενοδοχείο σας

Μόλις κάποιος πελάτης επισκέπτεται το προφίλ του ξενοδοχείου σας, η αισθητική του είναι το πρώτο πράγμα που παρατηρεί. Τα χρώματα, το layout και το γενικό συναίσθημα που αφήνει η σελίδα στο Instagram συντελούν στην ολοκληρωμένη εικόνα που αποκτάει ένας επισκέπτης πριν καν πατήσει το πόδι του στο ξενοδοχείο σας. Μπορείτε να τον κάνετε να σας […]

Περισσότερα..
cloud pms

Αλλαγή σε Cloud PMS: 4 Λόγοι που Δεν Μπορείτε να Αγνοήσετε

Είτε πρόκειται για μικρό, ανεξάρτητο ξενοδοχείο είτε για ξενοδοχείο ομίλου, το  σύστημα διαχείρισης κρατήσεων είναι το Α και το Ω της επιχείρησης. Δεν έχει σημασία ο αριθμός δωματίων σας – σημασία έχει το να εκτελείται σωστά ο απαραίτητος για την άψογη λειτουργία έλεγχος. Η νέα αγάπη των ξενοδόχων και των manager, δεν είναι άλλη από τα […]

Περισσότερα..
Γαμήλια Δεξίωση σε Ξενοδοχεία | RoomRack blog

Γαμήλια Δεξίωση σε Ξενοδοχείο – 4 Τρόποι να Ξεχωρίσετε

Τα πιο σημαντικά κομμάτια ενός γάμου, είναι τρία: το νυφικό – οι καλεσμένοι – το μέρος. Τα περισσότερα ζευγάρια ξέρουν ακριβώς τι θέλουν, και κάνουν κράτηση το μέρος του «πάρτι» έως και 12 μήνες πριν τον γάμο! Μάλιστα, η επιλογή να γίνει η γαμήλια δεξίωση σε ξενοδοχείο είναι όλο και πιο δημοφιλή. Αυτό που είναι […]

Περισσότερα..
Ταξιδιωτικές Εμπειρίες: 7 Δημιουργικοί Τρόποι να το κάνετε όπως η TripAdvisor

Ταξιδιωτικές Εμπειρίες: 7 Δημιουργικοί Τρόποι να το κάνετε όπως η TripAdvisor

Ποιες είναι οι πιο καινοτόμες εταιρείες στον ταξιδιωτικό χώρο, και τι κοινό έχουν; Εκτός από εύρεση καταλύματος, η Airbnb, η Google και η TripAdvisor έχουν όλες μία ακόμη κοινή βάση. Στόχος τους είναι να συμμετέχουν στη συνολική εμπειρία του ταξιδιώτη, συμβουλεύοντας τον με top δραστηριότητες που πρέπει να ακολουθήσει. Με ποιον τρόπο;   Η Airbnb […]

Περισσότερα..
παράπονα πελατών pms

Συνηθισμένα Παράπονα Πελατών (και πως το PMS θα σας Βοηθήσει να τα Λύσετε)

Όταν διοργανώνετε την τέλεια φιλοξενία για τους πελάτες σας, υπάρχουν πολλοί παράγοντες – ανθρώπινα λάθη, τεχνικές δυσκολίες – που μπορεί να δημιουργήσουν απρόβλεπτες, δυσάρεστες εξελίξεις. Όλοι ξέρουμε ότι μερικοί άνθρωποι απλά ψάχνουν αφορμές για να παραπονεθούν – και ο τομέας της φιλοξενίας ιδιαίτερα, βλέπει τις περισσότερες μη δίκαιες κριτικές. Ακόμα και τα πιο υπερπολυτελή ξενοδοχεία […]

Περισσότερα..
Νέες κινήσεις απο Booking και TripAdvisor

Νέες κινήσεις από Booking και TripAdvisor

Η Booking και η TripAdvisor, δύο από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες ταξιδιωτικές μάρκες εκεί έξω, απόκτησαν πέρσι την Αμερικάνικη Fareharbor και την Ισλανδική Bokun αντίστοιχα – τι σημαίνει όμως αυτό; Και πως έχουν εξελιχθεί οι κινήσεις αυτές σήμερα; Καταρχάς, για όσους δεν ήξεραν για την είδηση αυτή, η Fareharbor και η Bokun είναι γίγαντες στον τομέα της online […]

Περισσότερα..
Ομάδα προσωπικού - Σωστή Διαχείρηση

6 βήματα για μια εξαιρετική ομάδα προσωπικού

Εκτός από διευθυντής / manager, είστε και άνθρωπος, και έχετε όπως όλοι μας συγκεκριμένες ώρες σε μια μέρα για να ολοκληρώσετε τις εργασίες σας. Αυτό μπορεί να γίνει ιδιαίτερα αγχωτικό, και ο πανικός είναι πάντα ο χειρότερος κριτής. Ξεχνάτε όμως ότι δεν εξαρτάται μόνο από εσάς το να τα κάνετε όλα … έχετε μια ολόκληρη […]

Περισσότερα..

7 Σημάδια ότι Ήρθε ο Καιρός να Αλλάξετε το PMS σας

Πότε ήταν η τελευταία φορά που κάνατε update στο ξενοδοχειακό πρόγραμμα κρατήσεων σας; Ήταν πριν 4 χρόνια; Πριν 7; Πριν 10; Μήπως δεν μπορείτε καν να θυμηθείτε πότε μπορούσατε να αναφερθείτε σε αυτό ως «καινούργιο»; Φαίνεται ότι το πρόγραμμα κρατήσεων σας θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει μια καλή ανανέωση. Το να το παραδέχεστε κάτι βέβαια, δεν […]

Περισσότερα..
roomrack pms investment, επένδυση για το μέλλον

Property Management System – Η πιο ασφαλής επένδυση.

Θέλετε να φτάσετε το ξενοδοχείο σας ψηλά. Χρειάζεστε ένα σύστημα διαχείρισης για την άριστη λειτουργία της ρεσεψιόν και του back office. Στην AboutHotelier έχουμε περάσει χρόνια αναζητώντας και δημιουργώντας λύσεις που οι ανεξάρτητοι ξενοδόχοι χρειάζονται για να περάσουν την επιχείρησή τους στο επόμενο επίπεδο. Από το check-in μέχρι check-out και ακόμα παραπέρα, έχουμε όλα όσα […]

Περισσότερα..
PMS HOTEL MANAGEMENT

Το PMS του σήμερα – όλα σε ένα και ο πελάτης στη κορυφή!

Για δεκαετίες, ξενοδοχεία χρησιμοποιούν τα ίδια ξενοδοχειακά λογισμικά για να διαχειριστούν τις εργασίες τους. Με τη πάροδο του χρόνου, τα λογισμικά αυτά έχουν κάνει κάποιες σημαντικές βελτιώσεις. Παρόλα αυτά, έχει έρθει η ώρα να γίνει η πραγματική επανάσταση στα λογισμικά διαχείρισης ξενοδοχείων. Οφείλουν να μπορούν να υποστηρίξουν τον σύγχρονο ξενοδόχο λύνοντας προκλήσεις του σήμερα.  Όλα […]

Περισσότερα..

4 Εύκολοι Τρόποι να Κάνετε την Τεχνολογία Σύμμαχό Σας

Η τεχνολογία είναι πλέον ο πυρήνας στη προσέλκυση και τη φιλοξενία πελατών στα ξενοδοχεία. Ακόμα και παλαιά, vintage ξενοδοχεία, έχουν κάνει τη τεχνολογία σύμμαχο τους και όχι εχθρό, αφού τα οφέλη είναι πολύ σημαντικά για να τα παραβλέψει κανείς. Στην πράξη, αυτό σημαίνει επενδύσεις σε ένα ευρύ φάσμα λύσεων  οι οποίες αποδίδουν σημαντικά, αφού στοχεύουν […]

Περισσότερα..
Ιδέες για Καλύτερη Προώθηση του Boutique Ξενοδοχείου σας Ιδέες για Προώθηση του Boutique Ξενοδοχείου σας

Ακόμα και αν δεν είστε ακριβώς σίγουροι για το πως να διευκρινίσετε ένα boutique ξενοδοχείο, το μόνο σίγουρο είναι ότι μόλις το δείτε – μπορείτε απευθείας να το αναγνωρίσετε. Το Boutique φαινόμενο ξεκίνησε μόλις 36 χρόνια πριν, από “προγραμματιστές που θεωρούνταν όχι μόνο ξενοδόχοι, αλλά tastemakers..” (Stone, Brad. “It Sure Isn’t Like Motel 6”). Αυτό που ξεκίνησε με λίγα ξενοδοχεία στις 2 ακτές των Ηνωμένων Πολιτειών έχει πλέον εξελιχθεί σε έναν συνεχώς αναπτυσσόμενο τομέα της φιλοξενίας. Σχεδόν κάθε μεγάλη ξενοδοχειακή αλυσίδα προσπαθεί να εντάξει της δική της έκδοση μάρκας «μπουτίκ».. Η λίστα συνεχίζεται με ανεξάρτητα μπουτίκ ξενοδοχεία τα οποία κάνουν τη δική τους προσπάθεια για να ξεχωρίσουν στον σκληρό ανταγωνισμό. Στο σημερινό blog, σας δείχνουμε τρόπους για μία προώθηση του boutique ξενοδοχείου σας που θα το κάνει να ξεχωρίσει!

 

Ας ξεκινήσουμε με μία προσπάθεια ορισμού του ξενοδοχείου-boutique. Για να βρούμε πως να το προωθήσουμε σωστά, πρέπει αρχικά να κατανοήσουμε τι είναι αυτό που από γεννησιμιού του, το κάνει μοναδικό. Υπάρχουν διάφορες εκδοχές. Για να μη μακρηγορούμε, όλες οι εκδοχές φαίνεται να συμφωνούν στα εξής χαρακτηριστικά:

  1. Είναι μικρά
  2. Είναι εξατομικευμένα

Σε μία προσπάθεια να το εξηγήσουμε λίγο περισσότερο, ας εξηγήσουμε τον όρο «είναι μικρά» με τον εξής τρόπο: πρέπει να έχουν λιγότερο από 200 δωμάτια. Όσον αφορά τον όρο «εξατομικευμένα», τα boutique ξενοδοχεία πρέπει να έχουν ως σκοπό την αναψυχή, προσφέροντας υψηλά επίπεδα εξυπηρέτησης πελατών.

 

Ήρθε η ώρα για εξερεύνηση μερικών από των αγαπημένων μας ιδεών για την προώθηση του boutique ξενοδοχείου σας:

 

  1. Αναγνωρίστε το προβάδισμά σας έναντι των κλασσικών ξενοδοχείων

Τα ξενοδοχεία μπουτίκ έχουν την ικανότητα να δημιουργούν «έγχρωμες» αναμνήσεις. Ενώ μεγαλύτερα καταλύματα τείνουν να συγκεντρώνονται στην παροχή υπηρεσιών και στην αναγνώριση του ονόματός τους, οι συχνοί πελάτες τους φεύγουν χωρίς να έχουν ξεχωρίσει το ένα δωμάτιο από το άλλο. Ειδικά όταν μένουν σε ξενοδοχεία του ίδιου ομίλου, ακόμα και αν είναι πιστοί πελάτες, θα δυσκολευτούν να ξεχωρίσουν ένα αγαπημένο δωμάτιο. Τα μικρότερα ξενοδοχεία μπορούν να εστιάσουν τη μάρκετινγκ στρατηγική τους ακριβώς σε αυτή τη «αδυναμία» των μεγάλων ξενοδοχείων. Τα κτήρια τα οποία στεγάζουν ένα ξενοδοχείο boutique συχνά κατέχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν από την πρώτη ματιά μια μοναδική αίσθηση ανάμειξης του σύγχρονου σχεδιασμού σε ένα ιστορικό περιβάλλον.

Η προώθηση του boutique ξενοδοχείου σας λοιπόν ξεκινάει από τη στιγμή του ίδιου του χτισίματος/ανανέωσης του ξενοδοχείου. Το σωστό εσωτερικό και εξωτερικό design αποδίδει μία μοναδική ποιότητα που οι καταναλωτές βρίσκουν όλο και περισσότερο ελκυστική. Συγκεκριμένα, η μικρή, οικεία ατμόσφαιρα  και η μοναδική ταυτότητα, θέτουν το κάθε μπουτίκ ξενοδοχείο δύσκολο στο να αναπαραχθεί.

 

  1. Βρείτε έναν στόχο για το boutique ξενοδοχείο σας και κινηθείτε με βάση αυτό.

Για αρχή, εντοπίστε το USP σας. Το USP (unique selling point, ή αλλιώς μοναδικό σημείο πώλησης) είναι απλά και ξεκάθαρα αυτό που κάνει το ξενοδοχείο σας να διαφέρει από τους ανταγωνιστές σας. Εξερευνήστε τις επιλογές σας και προωθήστε τες στα σημεία που επισκέπτεται το κοινό – στόχο σας. Μερικά σημεία – κλειδιά που μπορείτε να λάβετε υπόψιν είναι τα εξής:

  • Η τοποθεσία σας
  • Το πρωινό / μπαρ
  • Η αρχιτεκτονική / το design / η συλλογή τέχνης
  • Το εξαιρετικό προσωπικό σας

Δείτε το παράδειγμα των W. Το πρώτο W που άνοιξε στη Νέα Υόρκη, δεν είχε καμία σχέση με τα εγκαίνια των μέχρι τότε ξενοδοχείων. Στόχος ήταν η σύνδεση του ξενοδοχείου με την μόδα και τη μουσική. Επένδυσαν στη στοχευμένη προώθηση, καλώντας στα εγκαίνια τον ανάλογο κόσμο. Έκαναν ένα τεράστιο πάρτι με τη λίστα καλεσμένων να σφύζει από διασημότητες της μουσικής σκηνής και trendsetters. Το γεγονός δεν παρουσιάστηκε μόνο σε travel περιοδικά αλλά και σε κοσμοπολίτικες στήλες περιοδικών μόδας. Ο στόχος ήταν εξαρχής ξεκάθαρος: Ήθελαν να είναι διαφορετικοί. Ήθελαν να είναι στη μόδα.

Αφού βρείτε το USP σας, φέρτε το στην digital εποχή. Μην κρύβεστε – φωνάξτε το για να μπορούν να το δουν ξεκάθαρα οι επισκέπτες σας. Δημιουργήστε την ιστοσελίδα που ανταποκρίνεται στον στόχο σας. Δημιουργήστε προσφορές που να προσφέρουν διαμονή & εισιτήρια ενός event που να ανταποκρίνεται στο στυλ σας, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία μουσικής/μόδας/τέχνης/κλπ..

 

  1. Γίνετε προορισμός

Γράψτε ένα seo-friendly ταξιδιωτικό οδηγό για την περιοχή στην οποία βρίσκετε το ξενοδοχείο σας. Χρησιμοποιήστε την ξενοδοχειακή ιστοσελίδα σας για να δημοσιεύσετε περιεχόμενο σχετικά με τα εστιατόρια, τα μπαρ και τους υπαίθριους χώρους που διατίθενται στην περιοχή σας. Εκμεταλλευτείτε την ελευθερία που έχετε έναντι των μεγάλων ξενοδοχείων και αλληλοεπιδράστε το εμπορικό σήμα σας με την πόλη σας και όλα αυτά που αντιπροσωπεύει. Μιλήστε για την τοπική τέχνη και για τα τοπικά εδέσματα (που προσφέρετε στο μίνι μπαρ σας!). Συνεργαστείτε με τοπικές επιχειρήσεις που ευθυγραμμίζονται φιλοσοφικά με τη μάρκα σας.

 

  1. Δημοσιεύστε κριτικές στην ξενοδοχειακή ιστοσελίδα σας

Δώστε ένα πρόσωπο στο κατάλυμα σας. Ούτως ή άλλως, οι πιθανοί πελάτες σας πρόκειται να διαβάσουν σχόλια σχετικά με το κατάλυμα σας οπότε μπορείτε να τα προσαρμόσετε στον δικό σας ιστότοπο. Μπορείτε να δημιουργήσετε ολόκληρη σελίδα στο μενού σας ή να τον προσθέσετε στο εργαλείο σύγκρισης τιμών για μία ποιο ολοκληρωμένη διαδικασία, αν αυτό το επιτρέπει. Το RateStrip price check widget & reviews monitor της AboutHotelier.com, έχει ένα ιδιαίτερο σύστημα εμφάνισης των κριτικών σας, με εσάς να έχετε τον έλεγχο.  Μπορείτε να έχετε πρόσβαση στις κριτικές σας και μέσα από το Room Rack Cloud PMS σας.

 

  1. Κάντε το σωστό marketing

Μην κολλήσετε όλα τα USP σας σε μία προωθητική καμπάνια. Μελετήστε το υπάρχον κοινό σας και το κοινό που θέλετε να προσελκύσετε. Χωρίστε τους σε κατηγορίες ανάλογα τα ενδιαφέροντα τους. Κάντε προώθηση του boutique ξενοδοχείου σας δίνοντας βάση στα δυνατά σημεία του – ένα όμως τη φορά. Μία δυνατή email marketing πλατφόρμα, με ενσωματωμένο template builder και ισχυρές automation επιλογές θα γίνει ο σύμμαχός σας. Για παράδειγμα, μια καμπάνια μπορεί να στοχεύει τους λάτρεις των μουσικών φεστιβάλ και μια άλλη καμπάνια μπορεί να αναφέρεται στο φαγητό. Μπορείτε να προωθείτε όλες τις καμπάνιες σας ταυτόχρονα, όλο το χρόνο.

 

  1. Χρησιμοποιήστε chatbot για να βελτιώσετε την εμπειρία του πελάτη σας.

Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις προσθέτουν chatbot στις στρατηγικές τους με σκοπό τη βελτίωση της αφοσίωσης των πελατών. Τα chatbot δεν ακούγονται πλέον σαν ρομπότ και μπορούν να παρέχουν έγκαιρες, σχετικές απαντήσεις οποιαδήποτε ώρα της ημέρας. (Η AboutHotelier.com, έχει κάτι στο μανίκι της σχετικά… μείνετε συντονισμένοι!)

 

  1. Χρησιμοποιείστε τις ανάλογες φωτογραφίες σε κάθε πλατφόρμα

Ακούγεται απλό, αλλά με οπτικό περιεχόμενο που αντιπροσωπεύει όμορφα και με ακρίβεια το χώρο σας μπορείτε να δημιουργήσετε μια θαυμάσια πρώτη εντύπωση. Έχετε στο νου σας όμως ότι δεν είναι όλες οι πλατφόρμες το ίδιο. Στην ιστοσελίδα σας, συμπεριλάβετε μια συλλογή φωτογραφιών υψηλής ποιότητας που δείχνουν ξεκάθαρα και χωρίς.. τόνους επεξεργασίας τους χώρους του μπουτίκ ξενοδοχείου σας. Τα social media είναι η ευκαιρία σας να γίνετε δημιουργικοί και να πειραματιστείτε με φίλτρα, γωνίες και φωτισμούς.

 

  1. Για αποτελεσματική προώθηση του boutique ξενοδοχείου σας, μη μεταπηδάτε από τη μία ιδέα στην επόμενη

Μην πειραματιστείτε με διαφορετικές πρωτοβουλίες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Αντί αυτού, δημιουργήστε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο στις αρχές του έτους και διατηρείστε το για τους επόμενους 12 μήνες. Μόνο τότε μπορείτε να μετρήσετε πόσο επιτυχημένες ή όχι ήταν οι στρατηγικές σας.
 

Συμπέρασμα:

Οι ιδέες μάρκετινγκ ξενοδοχείων είναι ποικίλες. Βάση όλων είναι να έχετε ξεκαθαρίσει το όραμα σας για την ιδιοκτησία σας. Μια ισχυρή εκστρατεία μάρκετινγκ είναι αποτέλεσμα συνδυασμού πολλών παραγόντων και θα προσαρμόσει με βάση την ανταπόκρισή του κοινού τον προϋπολογισμό και την τακτική σας για τη συνέχεια. Αυτές ιδέες αποτελούν μόνο την κορυφή του παγόβουνου – συμβουλευτείτε τους ειδικούς για μια πλήρη στρατηγική προώθησης βασισμένη στις δικές σας ανάγκες. Ελπίζουμε να εμπνευστήκατε!

Comments are closed.

Μπορείτε να ξεκινήσετε με μια δοκιμαστική έκδοση για 14 ημέρες, χωρίς καμία υποχρέωση. Δεν χρειάζεται να ακυρώσετε τίποτα.

Το νέο πρόγραμμα της Abouthotelier.com "RoomRack" Cloud Hotel Pms, αναπτύχθηκε με γνώμονα την τελευταίες τεχνολογίες αιχμής και τη χρήση της συσσωρευμένης γνώσης από τις υπάρχουσες γραμμές προϊόντων. Το σύγχρονο Pms μπορεί να προσαρμοστεί εύκολα ώστε να ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες της δικής σας επιχείρησης, υποστηρίζοντας εφαρμογές back office.