facebook
Ξενοδοχειακό Μαρκετινγκ 2021: Ήρθε η ώρα να πάρεις τα social media στα σοβαρά

Ξενοδοχειακό Μαρκετινγκ 2021: Ήρθε η ώρα να πάρεις τα social media στα σοβαρά

Το ξενοδοχειακό μαρκετινγκ περιλαμβάνει ένα τεράστιο φάσμα θεμάτων, δεξιοτήτων και στρατηγικών που οδηγούν στη βελτιστοποίηση της επιτυχίας του καταλύματος. Το ξενοδοχειακό μαρκετινγκ 2021 έχει πολλές δυνατότητες. Η πανδημία έχει φέρει σίγουρα αλλαγές, αν όμως τις κοιτάξουμε από άλλη οπτική, μπορεί τελικά να μοιάζουν και με ευκαιρίες.   Κι όμως. Ένα αποτελεσματικό μάρκετινγκ ξενοδοχείων είναι αυτό […]

Περισσότερα..
Πως το σωστό PMS ξενοδοχείων μπορεί να σας κάνει πιο αποτελεσματικούς;

Πως το σωστό PMS ξενοδοχείων μπορεί να σας κάνει πιο αποτελεσματικούς;

Η ξενοδοχειακή βιομηχανία ανακάμπτει σιγά-σιγά από τον COVID-19. Σε προτεραιότητα βλέπουμε ξεκάθαρα τη διατήρηση της καθημερινής λειτουργικής αποδοτικότητας αλλά και την τήρηση των νέων επιχειρησιακών πρωτοκόλλων. Το σωστό PMS ξενοδοχείων μπορεί να κάνει αυτό το έργο ευκολότερο για τον ξενοδόχο αλλά και για το προσωπικό.   Γενικά, ένα σύγχρονο σύστημα διαχείρισης ξενοδοχείων (PMS) έχει σχεδιαστεί […]

Περισσότερα..
Ιδέες για Καλύτερη Προώθηση του Boutique Ξενοδοχείου σας

Ιδέες για Προώθηση του Boutique Ξενοδοχείου σας

Ακόμα και αν δεν είστε ακριβώς σίγουροι για το πως να διευκρινίσετε ένα boutique ξενοδοχείο, το μόνο σίγουρο είναι ότι μόλις το δείτε – μπορείτε απευθείας να το αναγνωρίσετε. Το Boutique φαινόμενο ξεκίνησε μόλις 36 χρόνια πριν, από “προγραμματιστές που θεωρούνταν όχι μόνο ξενοδόχοι, αλλά tastemakers..” (Stone, Brad. “It Sure Isn’t Like Motel 6”). Αυτό […]

Περισσότερα..
Ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια για το ξενοδοχείο σας

Ήρθε η ώρα να οργανώσετε τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια του ξενοδοχείου σας

Το καλοκαίρι τελείωσε και η επιχείρησή σας πιθανότατα «ηρεμεί» από την τουριστική σεζόν αιχμής καθώς όλοι επιστρέφουν στο σχολείο και στην εργασία τους. Πιστέψτε το ή όχι, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να αρχίσετε να προετοιμάζετε τις εκστρατείες προώθησης εορταστικών εμπειριών.   Δεν είναι ποτέ πολύ νωρίς για να αρχίσετε να σχεδιάζετε. Εξάλλου, τα […]

Περισσότερα..
Πως να προσελκύσετε και να διαχειριστείτε Group κρατήσεις στο ξενοδοχείο σας

Πως να προσελκύσετε και να διαχειριστείτε Group κρατήσεις στο ξενοδοχείο σας

Η παράδοση λέει ότι group κρατήσεις – ερχόμενες από ταξιδιωτικά πρακτορεία, εταιρείες, γάμους κλπ. – προτιμούν αλυσίδες ξενοδοχείων για τη διαμονή τους. Αυτό συμβαίνει επειδή νιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια σχετικά με τις ανέσεις και την προβλεψιμότητα του ομίλου. Παρόλα αυτά, στη σημερινή κουλτούρα του ταξιδιώτη, βλέπουμε όλο και περισσότερες group κρατήσεις σε μικρότερα ξενοδοχεία με πελάτες […]

Περισσότερα..
Πως μπορεί να ενισχυθεί το guest loyalty με μέσα που ήδη κατέχετε

Πως μπορεί να ενισχυθεί το guest loyalty με μέσα που ήδη κατέχετε

Ας μιλήσουμε για τον βασικό στόχο των ξενοδοχείων: πως να γίνουν οι επισκέπτες τους επαναλαμβανόμενοι, ώστε να ελευθερωθούν από τα δεσμά των OTAs. Υπάρχει τρόπος να ενισχυθεί το guest loyalty σήμερα, ή μπορεί να μείνει ένα μόνο όνειρο; Στην παρούσα κατάσταση, η πλήρη αποδέσμευση από τα OTAs έχει περισσότερα αρνητικά παρά θετικά αποτελέσματα. Ειδικά για […]

Περισσότερα..
Ποιες είναι οι προσδοκίες των πελατών στα ξενοδοχεία;

Από τις παροχές μέχρι την εξυπηρέτηση: Ποιες είναι οι προσδοκίες των πελατών στα ξενοδοχεία;

Για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί στη σημερινή αγορά, είναι σημαντικό οι ξενοδόχοι να γνωρίζουν ακριβώς ποιες είναι οι ανάγκες των σύγχρονων ταξιδιωτών και πώς μπορούν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες τους για να προσφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες επισκεπτών. Ορισμένες προσδοκίες των πελατών στα ξενοδοχεία είναι διαχρονικές. Στο σημερινό blog θα μιλήσουμε για τις πτυχές της εμπειρίας του επισκέπτη […]

Περισσότερα..

Ξεχωρίστε από τον Ανταγωνισμό στα Social Media: Δημιουργία Μοναδικής Αισθητικής για το Ξενοδοχείο σας

Μόλις κάποιος πελάτης επισκέπτεται το προφίλ του ξενοδοχείου σας, η αισθητική του είναι το πρώτο πράγμα που παρατηρεί. Τα χρώματα, το layout και το γενικό συναίσθημα που αφήνει η σελίδα στο Instagram συντελούν στην ολοκληρωμένη εικόνα που αποκτάει ένας επισκέπτης πριν καν πατήσει το πόδι του στο ξενοδοχείο σας. Μπορείτε να τον κάνετε να σας […]

Περισσότερα..
cloud pms

Αλλαγή σε Cloud PMS: 4 Λόγοι που Δεν Μπορείτε να Αγνοήσετε

Είτε πρόκειται για μικρό, ανεξάρτητο ξενοδοχείο είτε για ξενοδοχείο ομίλου, το  σύστημα διαχείρισης κρατήσεων είναι το Α και το Ω της επιχείρησης. Δεν έχει σημασία ο αριθμός δωματίων σας – σημασία έχει το να εκτελείται σωστά ο απαραίτητος για την άψογη λειτουργία έλεγχος. Η νέα αγάπη των ξενοδόχων και των manager, δεν είναι άλλη από τα […]

Περισσότερα..
Γαμήλια Δεξίωση σε Ξενοδοχεία | RoomRack blog

Γαμήλια Δεξίωση σε Ξενοδοχείο – 4 Τρόποι να Ξεχωρίσετε

Τα πιο σημαντικά κομμάτια ενός γάμου, είναι τρία: το νυφικό – οι καλεσμένοι – το μέρος. Τα περισσότερα ζευγάρια ξέρουν ακριβώς τι θέλουν, και κάνουν κράτηση το μέρος του «πάρτι» έως και 12 μήνες πριν τον γάμο! Μάλιστα, η επιλογή να γίνει η γαμήλια δεξίωση σε ξενοδοχείο είναι όλο και πιο δημοφιλή. Αυτό που είναι […]

Περισσότερα..
Ταξιδιωτικές Εμπειρίες: 7 Δημιουργικοί Τρόποι να το κάνετε όπως η TripAdvisor

Ταξιδιωτικές Εμπειρίες: 7 Δημιουργικοί Τρόποι να το κάνετε όπως η TripAdvisor

Ποιες είναι οι πιο καινοτόμες εταιρείες στον ταξιδιωτικό χώρο, και τι κοινό έχουν; Εκτός από εύρεση καταλύματος, η Airbnb, η Google και η TripAdvisor έχουν όλες μία ακόμη κοινή βάση. Στόχος τους είναι να συμμετέχουν στη συνολική εμπειρία του ταξιδιώτη, συμβουλεύοντας τον με top δραστηριότητες που πρέπει να ακολουθήσει. Με ποιον τρόπο;   Η Airbnb […]

Περισσότερα..
παράπονα πελατών pms

Συνηθισμένα Παράπονα Πελατών (και πως το PMS θα σας Βοηθήσει να τα Λύσετε)

Όταν διοργανώνετε την τέλεια φιλοξενία για τους πελάτες σας, υπάρχουν πολλοί παράγοντες – ανθρώπινα λάθη, τεχνικές δυσκολίες – που μπορεί να δημιουργήσουν απρόβλεπτες, δυσάρεστες εξελίξεις. Όλοι ξέρουμε ότι μερικοί άνθρωποι απλά ψάχνουν αφορμές για να παραπονεθούν – και ο τομέας της φιλοξενίας ιδιαίτερα, βλέπει τις περισσότερες μη δίκαιες κριτικές. Ακόμα και τα πιο υπερπολυτελή ξενοδοχεία […]

Περισσότερα..
Νέες κινήσεις απο Booking και TripAdvisor

Νέες κινήσεις από Booking και TripAdvisor

Η Booking και η TripAdvisor, δύο από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες ταξιδιωτικές μάρκες εκεί έξω, απόκτησαν πέρσι την Αμερικάνικη Fareharbor και την Ισλανδική Bokun αντίστοιχα – τι σημαίνει όμως αυτό; Και πως έχουν εξελιχθεί οι κινήσεις αυτές σήμερα; Καταρχάς, για όσους δεν ήξεραν για την είδηση αυτή, η Fareharbor και η Bokun είναι γίγαντες στον τομέα της online […]

Περισσότερα..
Ομάδα προσωπικού - Σωστή Διαχείρηση

6 βήματα για μια εξαιρετική ομάδα προσωπικού

Εκτός από διευθυντής / manager, είστε και άνθρωπος, και έχετε όπως όλοι μας συγκεκριμένες ώρες σε μια μέρα για να ολοκληρώσετε τις εργασίες σας. Αυτό μπορεί να γίνει ιδιαίτερα αγχωτικό, και ο πανικός είναι πάντα ο χειρότερος κριτής. Ξεχνάτε όμως ότι δεν εξαρτάται μόνο από εσάς το να τα κάνετε όλα … έχετε μια ολόκληρη […]

Περισσότερα..

7 Σημάδια ότι Ήρθε ο Καιρός να Αλλάξετε το PMS σας

Πότε ήταν η τελευταία φορά που κάνατε update στο ξενοδοχειακό πρόγραμμα κρατήσεων σας; Ήταν πριν 4 χρόνια; Πριν 7; Πριν 10; Μήπως δεν μπορείτε καν να θυμηθείτε πότε μπορούσατε να αναφερθείτε σε αυτό ως «καινούργιο»; Φαίνεται ότι το πρόγραμμα κρατήσεων σας θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει μια καλή ανανέωση. Το να το παραδέχεστε κάτι βέβαια, δεν […]

Περισσότερα..
roomrack pms investment, επένδυση για το μέλλον

Property Management System – Η πιο ασφαλής επένδυση.

Θέλετε να φτάσετε το ξενοδοχείο σας ψηλά. Χρειάζεστε ένα σύστημα διαχείρισης για την άριστη λειτουργία της ρεσεψιόν και του back office. Στην AboutHotelier έχουμε περάσει χρόνια αναζητώντας και δημιουργώντας λύσεις που οι ανεξάρτητοι ξενοδόχοι χρειάζονται για να περάσουν την επιχείρησή τους στο επόμενο επίπεδο. Από το check-in μέχρι check-out και ακόμα παραπέρα, έχουμε όλα όσα […]

Περισσότερα..
PMS HOTEL MANAGEMENT

Το PMS του σήμερα – όλα σε ένα και ο πελάτης στη κορυφή!

Για δεκαετίες, ξενοδοχεία χρησιμοποιούν τα ίδια ξενοδοχειακά λογισμικά για να διαχειριστούν τις εργασίες τους. Με τη πάροδο του χρόνου, τα λογισμικά αυτά έχουν κάνει κάποιες σημαντικές βελτιώσεις. Παρόλα αυτά, έχει έρθει η ώρα να γίνει η πραγματική επανάσταση στα λογισμικά διαχείρισης ξενοδοχείων. Οφείλουν να μπορούν να υποστηρίξουν τον σύγχρονο ξενοδόχο λύνοντας προκλήσεις του σήμερα.  Όλα […]

Περισσότερα..

4 Εύκολοι Τρόποι να Κάνετε την Τεχνολογία Σύμμαχό Σας

Η τεχνολογία είναι πλέον ο πυρήνας στη προσέλκυση και τη φιλοξενία πελατών στα ξενοδοχεία. Ακόμα και παλαιά, vintage ξενοδοχεία, έχουν κάνει τη τεχνολογία σύμμαχο τους και όχι εχθρό, αφού τα οφέλη είναι πολύ σημαντικά για να τα παραβλέψει κανείς. Στην πράξη, αυτό σημαίνει επενδύσεις σε ένα ευρύ φάσμα λύσεων  οι οποίες αποδίδουν σημαντικά, αφού στοχεύουν […]

Περισσότερα..
Ξενοδοχειακό Μαρκετινγκ 2021: Ήρθε η ώρα να πάρεις τα social media στα σοβαρά Ξενοδοχειακό Μαρκετινγκ 2021: Ήρθε η ώρα να πάρεις τα social media στα σοβαρά

Το ξενοδοχειακό μαρκετινγκ περιλαμβάνει ένα τεράστιο φάσμα θεμάτων, δεξιοτήτων και στρατηγικών που οδηγούν στη βελτιστοποίηση της επιτυχίας του καταλύματος. Το ξενοδοχειακό μαρκετινγκ 2021 έχει πολλές δυνατότητες. Η πανδημία έχει φέρει σίγουρα αλλαγές, αν όμως τις κοιτάξουμε από άλλη οπτική, μπορεί τελικά να μοιάζουν και με ευκαιρίες.

 

Κι όμως. Ένα αποτελεσματικό μάρκετινγκ ξενοδοχείων είναι αυτό που ωθεί την επωνυμία να επηρεάζει τους επισκέπτες, τους κάνει να θέλουν να ερευνήσουν το κατάλυμα, να σχεδιάσουν, να ονειρευτούν και να κλείσουν το ταξίδι τους. Ο σκοπός αυτός μπορεί να ενισχυθεί σημαντικά από τα social media, τώρα περισσότερο από ποτέ.

 

Πώς τα social media μπορούν να επηρεάσουν τον δικό σου κοινό – στόχο;

Κολλημένοι στο σπίτι κατά τη διάρκεια της πανδημίας του ιού κορωνοϊού, με κλειστά τα θέατρα, τα σινεμά, την εστίαση, όλοι μας ξοδεύουμε περισσότερο χρόνο από ποτέ στο διαδίκτυο.

 

 

Τώρα, αυτά είναι τα 2 πιο “hot” κοινωνικά μέσα δικτύωσης. Τι μπορούμε να συμπεράνουμε όμως από τα στατιστικά; ένα κοινό χαρακτηριστικό. Το βίντεο.

Όπως είχαμε αναλύσει και σε προηγούμενα άρθρα, το βίντεο μαρκετινγκ είναι εδώ για να μείνει. Το βλέπουμε να κάθεται αναπαυτικά στον θρόνο του ακόμη και στα social media, αφήνοντας πίσω τις “στημένες” φωτογραφίες και στιγμές. Φυσικά τα ξενοδοχεία μπορούν να εκμεταλλευτούν στο έπακρο αυτό το τρεντ. Βίντεο 7 δευτερολέπτων, από την καθημερινότητα του ξενοδοχείου αλλά και από τις καλύτερες παροχές, είναι πολύ πιο οικονομικά και εύκολα να δημιουργηθούν (συγκριτικά πάντα με τα επαγγελματικά βίντεο και φωτογραφίσεις που γινόντουσαν έως τώρα για το στήσιμο ενός επαγγελματικού facebook profile).

Σήμερα θα σου δώσουμε συμβουλές, για την διαχείριση και οργάνωση του ξενοδοχειακού Instagram & του TikTok.

 

Το ξενοδοχειακό μαρκετινγκ 2021 και το instagram

Προτού ερευνήσουμε τις λειτουργίες του Instagram, είναι σημαντικό να βεβαιωθείς ότι το προφίλ σου έχει ρυθμιστεί για επιτυχία.

  1. Σιγουρέψου ότι έχεις το λογότυπο σου ως φωτογραφία προφίλ.
  2. Πρόσθεσε το όνομα του ξενοδοχείου σου όπως αυτό εμφανίζεται στην ιστοσελίδα σου ή στα OTAs (το πεδίο αυτό είναι διαφορετικό από το username)
  3. Πρόσθεσε ένα link – συγκεκριμένα της ιστοσελίδας σου.
  4. Πρόσθεσε ένα βιογραφικό – ενημέρωσε το κοινό σου για το ποιος είσαι. Συμπεριέλαβε τοποθεσία, τύπο καταλύματος, τύπο κοινού που σε προτιμά. Όλο αυτό βοηθάει τους επισκέπτες σου να σε ανακαλύψουν στις αναζητήσεις τους.

Ξενοδοχειακό Μαρκετινγκ 2021: Ήρθε η ώρα να πάρετε τα social media στα σοβαρά

 

Πάμε τώρα να δούμε τις λειτουργίες του instagram.

 

Posts χρονολογίου

Η κύρια λειτουργία του Instagram. Πρόκειται για την η ροή που βρίσκεται στο προφίλ σου. Θες οι δημοσιεύσεις σου να ταιριάζουν μεταξύ τους, να αντανακλούν την αισθητική του καταλύματος. Με μία ματιά, πρέπει το περιεχόμενο να ολοκληρώνει το ένα το άλλο και να είναι καλαίσθητο. Οι αναρτήσεις σου μπορούν να είναι φωτογραφίες, βίντεο, αποσπάσματα IGTV ή Reels.

 

IGTV

Το ξενοδοχειακό μαρκετινγκ 2021 το αγαπά. Είναι η πρόταση του instagram για τα βίντεο. Η προβολή τους αυξάνει σημαντικά το engagement του επισκέπτη με τη σελίδα σου και αυτό οδηγεί σε καλύτερο instagram SEO. Τα βίντεο μπορούν να είναι από 30” έως 10’ για κανονικούς χρήστες και έως και 1h για επαληθευμένους χρήστες. Μπορείς να το προωθήσεις εύκολα, μέσω των stories. Με ένα IGTV μπορείς να προωθήσεις τις προσφορές και τα πακέτα σου, να επισημάνεις την αίθουσα εκδηλώσεων, να πάρεις συνεντεύξεις από επισκέπτες που μιλούν για την εμπειρία τους, αλλά και να δείξεις μία εσωτερική ματιά: το front office, τη λειτουργία των τμημάτων housekeeping και οι λίστες συνεχίζονται.

 

Ιστορίες

Το πιο κοινό κομμάτι όλων των social (πρόσφατα προστέθηκε και στο LinkedIn.. δεν ξέρουμε πως νιώθουμε για αυτό). Πρόκειται για φωτογραφίες και βίντεο που διαγράφονται αυτόματα μετά από 24 ώρες. Υπάρχουν πολλές διαφορετικές επιλογές μέσα σε ιστορίες για να προσελκύσεις κοινό, όπως ετικέτες τοποθεσίας, αναφορά άλλου χρήστη, hashtag, gif, μουσική, δημοσκοπήσεις, ερωτήσεις, αντίστροφη μέτρηση, κουίζ και πολλά άλλα. Είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να επεκτείνεις την προσέγγισή σου αλλά και για να μάθεις περισσότερα για το κοινό που σε παρακολουθεί.

 

Highlights

Η κολλητή των ιστοριών. Παρόλο που οι ιστορίες παραμένουν ενεργές μόνο για 24 ώρες, μπορείς να τις αποθηκεύσεις ως highlights κρατώντας τες έτσι στο προφίλ σου. Εμφανίζονται στη σελίδα του προφίλ σου κάτω από την περιγραφή και πάνω από τη ροή. Δημιούργησε highlights για ιστορίες που ακολουθούν ένα συγκεκριμένο θέμα ή κατηγορία. Για παράδειγμα επισκέπτες, υπαλλήλους, το breakfast room κ.λπ.

 

Reels

Τα reels είναι ένα από τα νεότερα update του instagram. Πρόκειται για βίντεο πολλαπλών κλιπ που μπορούν να διαρκέσουν έως 30” και έχουν αποδειχθεί ότι είναι ένας από τους πιο δημιουργικούς τρόπους προσθήκης νέου περιεχομένου. Περιλαμβάνουν ενσωματωμένους επεξεργαστές κειμένου, φίλτρα AR, επεξεργασία βίντεου και ήχο, προσθήκη μουσικής. Στα reels το κοινό περιμένει να δει κάτι σχετικά χαλαρό και αστείο – κανείς δεν περιμένει να δει υψηλή παραγωγική αξία εκεί. Η δημιουργικότητα ανταμείβεται. Μερικές ιδέες:

  • Συμβουλές για οργάνωση ταξιδιού
  • Συμβουλές ετοιμασίας βαλίτσας
  • Χρήσιμες συμβουλές για σόλο ταξιδιώτες
  • Skincare must-haves για ταξίδια

 

Cool, αλλά γιατί να δώσεις τόσο χρόνο και σκέψη στα σόσιαλ; Ένα απλό post αρκεί.

 

Ναι, αυτό ακριβώς σκέφτηκε και το 90% των ανταγωνιστών σου. Σκοπός μας δεν είναι απλά να υπάρχει σαν σελίδα το ξενοδοχείο σου – αλλά να εμφανίζεται μπροστά στον σωστό κόσμο. Το instagram έχει τον κατάλληλο αλγόριθμο, που δείχνει διαφορετική σελίδα εξερεύνησης στον κάθε χρήστη, ειδικά διαμορφωμένη με βάση τα το engangement και τις προτιμήσεις του. Αυτό σημαίνει ότι με σωστή δουλειά, μπορείς να βρεθείς με στρατηγικό τρόπο στην εξερεύνηση των χρηστών που ψάχνουν για διακοπές στην περιοχή σου. Γιατί όχι λοιπόν;

 

Το ξενοδοχειακό μαρκετινγκ 2021 και το tiktok

Πρόκειται για την εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις το 2020 (εξαιρουμένων των παιχνιδιών). Με κύριους χρήστες την Gen Z και τους Millenial, σας λέμε να μη δείτε το TikTok ως απλά μία μόδα αλλά ως πιθανό εργαλείο μάρκετινγκ.

 

Τι είναι το TikTok?

Πρόκειται για μια πλατφόρμα που εστιάζει στην κοινή χρήση σύντομων βίντεο μήκους 15-60”, επικαλυμμένων με φίλτρα και προσαρμοσμένο ήχο και κείμενο. Μπορείς να τα επεξεργαστείς το περιεχόμενο έξυπνα, να χρησιμοποιήσεις υπότιτλους και hashtag για να προσελκύσεις προβολές, ακριβώς όπως και με το Instagram.

Το TikTok χωρίζεται σε ξεχωριστές κατηγορίες περιεχομένου. Μία από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες είναι η ενότητα lifestyle, η οποία περιλαμβάνει οτιδήποτε σχετίζεται με ταξίδια, όπως αξιοθέατα και ξενοδοχεία.

 

Πώς μπορείς να το συμπεριλάβεις στη στρατηγική σου;

Η αξιοποίηση αυτής της ταχέως αναπτυσσόμενης τάσης είναι μια από τις πιο έξυπνες επιχειρηματικές κινήσεις που μπορείς να κάνεις φέτος ως διευθυντής ξενοδοχείου. Ας δούμε πώς μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτήν την εφαρμογή προς όφελός σου και πως θα επεκτείνεις την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σου και θα αυξήσεις την αφοσίωση των πελατών.

 

Υπάρχουν τρεις τρόποι για να το κάνεις αυτό. Προτείνουμε έναν συνδυασμό για μέγιστο αντίκτυπο, αλλά ιδανικά, προσάρμοσε τη στρατηγική σου ώστε να ταιριάζει με το υπάρχον επιχειρηματικό σου πλάνο.

  1. Χρησιμοποίησε hashtag. Ο πρώτος τρόπος για να προσελκύσεις την προσοχή από το επιθυμητό κοινό σου είναι να αρχίσεις να δημοσιεύεις το δικό σου πρωτότυπο περιεχόμενο ως τρόπο διαφήμισης του ξενοδοχείου. Κάνε μια μικρή έρευνα πρώτα για να αποκτήσεις έμπνευση βλέποντας πρώτα τι λειτουργεί και τι όχι. Θα βρεις πολλά παραδείγματα στο hashtag #TikTokTravel.
  2. Δημιούργησε περιεχόμενο. Όπως θα παρατηρήσεις από αυτά τα βίντεο, η εστίαση στις μοναδικές πτυχές του ξενοδοχείου είναι βασική, οπότε εστίασε στο τι προσφέρει το ξενοδοχείο και η γύρω περιοχή στους ταξιδιώτες.
  3. Συνεργάσου με influencers. Αυτός είναι ένας άμεσος τρόπος για να προσεγγίσεις περισσότερους χρήστες, αν δεν έχεις ένα ήδη μεγάλο κοινό που μπορεί να σε ακολουθήσει από κάποιο άλλο μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Θα χρειαστεί να προσφέρεις στον influencer μια δωρεάν διαμονή στο ξενοδοχείο ή ένα οικονομικό κίνητρο για να εξασφαλίσεις τη συνεργασία, αλλά είναι μια αξιόλογη επένδυση για την έκθεση που θα λάβεις.

 

Σήμερα μοιραστήκαμε αρκετές πληροφορίες για το Instagram, το TikTok, τον αλγόριθμο και την Εξερεύνηση. Μπορεί να φαίνονται βουνό. Το πρώτο βήμα, είναι η δημιουργία ενός πλάνου. Επιλέξτε σε ποιες δυνατότητες θα συγκεντρωθείς και πόσες φορές θα δημοσιεύεις. Για παράδειγμα, εάν μόλις ξεκινάς, επιλέξτε posts χρονολογίου, ιστορίες και reels. Tip: τα reels μοιάζουν πολύ με τα tiktok. Μπορείς να μοιράζεσαι το ίδιο περιεχόμενο και στις 2 πλατφόρμες, ώστε να γίνει η αρχή. Μην το κάνεις όμως συνήθεια!

 

Ακολούθησε το πρόγραμμα και θα γίνεται όλο και ευκολότερο. Η πρόταση μας για ένα χρονοδιάγραμμα είναι το εξής:

  • 2 ιστορίες / ημέρα
  • 1 reel / εβδομάδα
  • 3 tiktok / εβδομάδα
  • 1 IGTV / εβδομάδα
  • 4 post / εβδομάδα

Όχι μη φεύγεις! Οκ, το πρόγραμμα φαίνεται τρομακτικό αλλά δίνει μία εικόνα για το πως όλα τα social media απαιτούν στην ουσία από τους χρήστες τους να χρησιμοποιούν τακτικά όλες τις δυνατότητες που προσφέρουν. Γνωρίζουμε από εμπειρία ότι μπορεί η τήρηση του προγράμματος να είναι συντριπτική, όμως χωρίς ένα mix & match, τα social media δεν πρόκειται να σε προωθήσουν στο κοινό σου.

 

Πειραματίσου, διασκέδασε και keep it social. Με μία εστίαση στο ξενοδοχειακό μαρκετινγκ 2021, είναι σίγουρο ότι θα προσελκύσεις νέους πελάτες και θα εκπλήξεις τους υπάρχοντες!

Comments are closed.

Μπορείτε να ξεκινήσετε με μια δοκιμαστική έκδοση για 14 ημέρες, χωρίς καμία υποχρέωση. Δεν χρειάζεται να ακυρώσετε τίποτα.

Το νέο πρόγραμμα της Abouthotelier.com "RoomRack" Cloud Hotel Pms, αναπτύχθηκε με γνώμονα την τελευταίες τεχνολογίες αιχμής και τη χρήση της συσσωρευμένης γνώσης από τις υπάρχουσες γραμμές προϊόντων. Το σύγχρονο Pms μπορεί να προσαρμοστεί εύκολα ώστε να ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες της δικής σας επιχείρησης, υποστηρίζοντας εφαρμογές back office.