facebook
Ξενοδοχειακό Μαρκετινγκ 2021: Ήρθε η ώρα να πάρεις τα social media στα σοβαρά

Ξενοδοχειακό Μαρκετινγκ 2021: Ήρθε η ώρα να πάρεις τα social media στα σοβαρά

Το ξενοδοχειακό μαρκετινγκ περιλαμβάνει ένα τεράστιο φάσμα θεμάτων, δεξιοτήτων και στρατηγικών που οδηγούν στη βελτιστοποίηση της επιτυχίας του καταλύματος. Το ξενοδοχειακό μαρκετινγκ 2021 έχει πολλές δυνατότητες. Η πανδημία έχει φέρει σίγουρα αλλαγές, αν όμως τις κοιτάξουμε από άλλη οπτική, μπορεί τελικά να μοιάζουν και με ευκαιρίες.   Κι όμως. Ένα αποτελεσματικό μάρκετινγκ ξενοδοχείων είναι αυτό […]

Περισσότερα..
Πως το σωστό PMS ξενοδοχείων μπορεί να σας κάνει πιο αποτελεσματικούς;

Πως το σωστό PMS ξενοδοχείων μπορεί να σας κάνει πιο αποτελεσματικούς;

Η ξενοδοχειακή βιομηχανία ανακάμπτει σιγά-σιγά από τον COVID-19. Σε προτεραιότητα βλέπουμε ξεκάθαρα τη διατήρηση της καθημερινής λειτουργικής αποδοτικότητας αλλά και την τήρηση των νέων επιχειρησιακών πρωτοκόλλων. Το σωστό PMS ξενοδοχείων μπορεί να κάνει αυτό το έργο ευκολότερο για τον ξενοδόχο αλλά και για το προσωπικό.   Γενικά, ένα σύγχρονο σύστημα διαχείρισης ξενοδοχείων (PMS) έχει σχεδιαστεί […]

Περισσότερα..
Ιδέες για Καλύτερη Προώθηση του Boutique Ξενοδοχείου σας

Ιδέες για Προώθηση του Boutique Ξενοδοχείου σας

Ακόμα και αν δεν είστε ακριβώς σίγουροι για το πως να διευκρινίσετε ένα boutique ξενοδοχείο, το μόνο σίγουρο είναι ότι μόλις το δείτε – μπορείτε απευθείας να το αναγνωρίσετε. Το Boutique φαινόμενο ξεκίνησε μόλις 36 χρόνια πριν, από “προγραμματιστές που θεωρούνταν όχι μόνο ξενοδόχοι, αλλά tastemakers..” (Stone, Brad. “It Sure Isn’t Like Motel 6”). Αυτό […]

Περισσότερα..
Ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια για το ξενοδοχείο σας

Ήρθε η ώρα να οργανώσετε τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια του ξενοδοχείου σας

Το καλοκαίρι τελείωσε και η επιχείρησή σας πιθανότατα «ηρεμεί» από την τουριστική σεζόν αιχμής καθώς όλοι επιστρέφουν στο σχολείο και στην εργασία τους. Πιστέψτε το ή όχι, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να αρχίσετε να προετοιμάζετε τις εκστρατείες προώθησης εορταστικών εμπειριών.   Δεν είναι ποτέ πολύ νωρίς για να αρχίσετε να σχεδιάζετε. Εξάλλου, τα […]

Περισσότερα..
Πως να προσελκύσετε και να διαχειριστείτε Group κρατήσεις στο ξενοδοχείο σας

Πως να προσελκύσετε και να διαχειριστείτε Group κρατήσεις στο ξενοδοχείο σας

Η παράδοση λέει ότι group κρατήσεις – ερχόμενες από ταξιδιωτικά πρακτορεία, εταιρείες, γάμους κλπ. – προτιμούν αλυσίδες ξενοδοχείων για τη διαμονή τους. Αυτό συμβαίνει επειδή νιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια σχετικά με τις ανέσεις και την προβλεψιμότητα του ομίλου. Παρόλα αυτά, στη σημερινή κουλτούρα του ταξιδιώτη, βλέπουμε όλο και περισσότερες group κρατήσεις σε μικρότερα ξενοδοχεία με πελάτες […]

Περισσότερα..
Πως μπορεί να ενισχυθεί το guest loyalty με μέσα που ήδη κατέχετε

Πως μπορεί να ενισχυθεί το guest loyalty με μέσα που ήδη κατέχετε

Ας μιλήσουμε για τον βασικό στόχο των ξενοδοχείων: πως να γίνουν οι επισκέπτες τους επαναλαμβανόμενοι, ώστε να ελευθερωθούν από τα δεσμά των OTAs. Υπάρχει τρόπος να ενισχυθεί το guest loyalty σήμερα, ή μπορεί να μείνει ένα μόνο όνειρο; Στην παρούσα κατάσταση, η πλήρη αποδέσμευση από τα OTAs έχει περισσότερα αρνητικά παρά θετικά αποτελέσματα. Ειδικά για […]

Περισσότερα..
Ποιες είναι οι προσδοκίες των πελατών στα ξενοδοχεία;

Από τις παροχές μέχρι την εξυπηρέτηση: Ποιες είναι οι προσδοκίες των πελατών στα ξενοδοχεία;

Για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί στη σημερινή αγορά, είναι σημαντικό οι ξενοδόχοι να γνωρίζουν ακριβώς ποιες είναι οι ανάγκες των σύγχρονων ταξιδιωτών και πώς μπορούν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες τους για να προσφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες επισκεπτών. Ορισμένες προσδοκίες των πελατών στα ξενοδοχεία είναι διαχρονικές. Στο σημερινό blog θα μιλήσουμε για τις πτυχές της εμπειρίας του επισκέπτη […]

Περισσότερα..

Ξεχωρίστε από τον Ανταγωνισμό στα Social Media: Δημιουργία Μοναδικής Αισθητικής για το Ξενοδοχείο σας

Μόλις κάποιος πελάτης επισκέπτεται το προφίλ του ξενοδοχείου σας, η αισθητική του είναι το πρώτο πράγμα που παρατηρεί. Τα χρώματα, το layout και το γενικό συναίσθημα που αφήνει η σελίδα στο Instagram συντελούν στην ολοκληρωμένη εικόνα που αποκτάει ένας επισκέπτης πριν καν πατήσει το πόδι του στο ξενοδοχείο σας. Μπορείτε να τον κάνετε να σας […]

Περισσότερα..
cloud pms

Αλλαγή σε Cloud PMS: 4 Λόγοι που Δεν Μπορείτε να Αγνοήσετε

Είτε πρόκειται για μικρό, ανεξάρτητο ξενοδοχείο είτε για ξενοδοχείο ομίλου, το  σύστημα διαχείρισης κρατήσεων είναι το Α και το Ω της επιχείρησης. Δεν έχει σημασία ο αριθμός δωματίων σας – σημασία έχει το να εκτελείται σωστά ο απαραίτητος για την άψογη λειτουργία έλεγχος. Η νέα αγάπη των ξενοδόχων και των manager, δεν είναι άλλη από τα […]

Περισσότερα..
Γαμήλια Δεξίωση σε Ξενοδοχεία | RoomRack blog

Γαμήλια Δεξίωση σε Ξενοδοχείο – 4 Τρόποι να Ξεχωρίσετε

Τα πιο σημαντικά κομμάτια ενός γάμου, είναι τρία: το νυφικό – οι καλεσμένοι – το μέρος. Τα περισσότερα ζευγάρια ξέρουν ακριβώς τι θέλουν, και κάνουν κράτηση το μέρος του «πάρτι» έως και 12 μήνες πριν τον γάμο! Μάλιστα, η επιλογή να γίνει η γαμήλια δεξίωση σε ξενοδοχείο είναι όλο και πιο δημοφιλή. Αυτό που είναι […]

Περισσότερα..
Ταξιδιωτικές Εμπειρίες: 7 Δημιουργικοί Τρόποι να το κάνετε όπως η TripAdvisor

Ταξιδιωτικές Εμπειρίες: 7 Δημιουργικοί Τρόποι να το κάνετε όπως η TripAdvisor

Ποιες είναι οι πιο καινοτόμες εταιρείες στον ταξιδιωτικό χώρο, και τι κοινό έχουν; Εκτός από εύρεση καταλύματος, η Airbnb, η Google και η TripAdvisor έχουν όλες μία ακόμη κοινή βάση. Στόχος τους είναι να συμμετέχουν στη συνολική εμπειρία του ταξιδιώτη, συμβουλεύοντας τον με top δραστηριότητες που πρέπει να ακολουθήσει. Με ποιον τρόπο;   Η Airbnb […]

Περισσότερα..
παράπονα πελατών pms

Συνηθισμένα Παράπονα Πελατών (και πως το PMS θα σας Βοηθήσει να τα Λύσετε)

Όταν διοργανώνετε την τέλεια φιλοξενία για τους πελάτες σας, υπάρχουν πολλοί παράγοντες – ανθρώπινα λάθη, τεχνικές δυσκολίες – που μπορεί να δημιουργήσουν απρόβλεπτες, δυσάρεστες εξελίξεις. Όλοι ξέρουμε ότι μερικοί άνθρωποι απλά ψάχνουν αφορμές για να παραπονεθούν – και ο τομέας της φιλοξενίας ιδιαίτερα, βλέπει τις περισσότερες μη δίκαιες κριτικές. Ακόμα και τα πιο υπερπολυτελή ξενοδοχεία […]

Περισσότερα..
Νέες κινήσεις απο Booking και TripAdvisor

Νέες κινήσεις από Booking και TripAdvisor

Η Booking και η TripAdvisor, δύο από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες ταξιδιωτικές μάρκες εκεί έξω, απόκτησαν πέρσι την Αμερικάνικη Fareharbor και την Ισλανδική Bokun αντίστοιχα – τι σημαίνει όμως αυτό; Και πως έχουν εξελιχθεί οι κινήσεις αυτές σήμερα; Καταρχάς, για όσους δεν ήξεραν για την είδηση αυτή, η Fareharbor και η Bokun είναι γίγαντες στον τομέα της online […]

Περισσότερα..
Ομάδα προσωπικού - Σωστή Διαχείρηση

6 βήματα για μια εξαιρετική ομάδα προσωπικού

Εκτός από διευθυντής / manager, είστε και άνθρωπος, και έχετε όπως όλοι μας συγκεκριμένες ώρες σε μια μέρα για να ολοκληρώσετε τις εργασίες σας. Αυτό μπορεί να γίνει ιδιαίτερα αγχωτικό, και ο πανικός είναι πάντα ο χειρότερος κριτής. Ξεχνάτε όμως ότι δεν εξαρτάται μόνο από εσάς το να τα κάνετε όλα … έχετε μια ολόκληρη […]

Περισσότερα..

7 Σημάδια ότι Ήρθε ο Καιρός να Αλλάξετε το PMS σας

Πότε ήταν η τελευταία φορά που κάνατε update στο ξενοδοχειακό πρόγραμμα κρατήσεων σας; Ήταν πριν 4 χρόνια; Πριν 7; Πριν 10; Μήπως δεν μπορείτε καν να θυμηθείτε πότε μπορούσατε να αναφερθείτε σε αυτό ως «καινούργιο»; Φαίνεται ότι το πρόγραμμα κρατήσεων σας θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει μια καλή ανανέωση. Το να το παραδέχεστε κάτι βέβαια, δεν […]

Περισσότερα..
roomrack pms investment, επένδυση για το μέλλον

Property Management System – Η πιο ασφαλής επένδυση.

Θέλετε να φτάσετε το ξενοδοχείο σας ψηλά. Χρειάζεστε ένα σύστημα διαχείρισης για την άριστη λειτουργία της ρεσεψιόν και του back office. Στην AboutHotelier έχουμε περάσει χρόνια αναζητώντας και δημιουργώντας λύσεις που οι ανεξάρτητοι ξενοδόχοι χρειάζονται για να περάσουν την επιχείρησή τους στο επόμενο επίπεδο. Από το check-in μέχρι check-out και ακόμα παραπέρα, έχουμε όλα όσα […]

Περισσότερα..
PMS HOTEL MANAGEMENT

Το PMS του σήμερα – όλα σε ένα και ο πελάτης στη κορυφή!

Για δεκαετίες, ξενοδοχεία χρησιμοποιούν τα ίδια ξενοδοχειακά λογισμικά για να διαχειριστούν τις εργασίες τους. Με τη πάροδο του χρόνου, τα λογισμικά αυτά έχουν κάνει κάποιες σημαντικές βελτιώσεις. Παρόλα αυτά, έχει έρθει η ώρα να γίνει η πραγματική επανάσταση στα λογισμικά διαχείρισης ξενοδοχείων. Οφείλουν να μπορούν να υποστηρίξουν τον σύγχρονο ξενοδόχο λύνοντας προκλήσεις του σήμερα.  Όλα […]

Περισσότερα..

4 Εύκολοι Τρόποι να Κάνετε την Τεχνολογία Σύμμαχό Σας

Η τεχνολογία είναι πλέον ο πυρήνας στη προσέλκυση και τη φιλοξενία πελατών στα ξενοδοχεία. Ακόμα και παλαιά, vintage ξενοδοχεία, έχουν κάνει τη τεχνολογία σύμμαχο τους και όχι εχθρό, αφού τα οφέλη είναι πολύ σημαντικά για να τα παραβλέψει κανείς. Στην πράξη, αυτό σημαίνει επενδύσεις σε ένα ευρύ φάσμα λύσεων  οι οποίες αποδίδουν σημαντικά, αφού στοχεύουν […]

Περισσότερα..
7 Σημάδια ότι Ήρθε ο Καιρός να Αλλάξετε το PMS σας

Πότε ήταν η τελευταία φορά που κάνατε update στο ξενοδοχειακό πρόγραμμα κρατήσεων σας; Ήταν πριν 4 χρόνια; Πριν 7; Πριν 10; Μήπως δεν μπορείτε καν να θυμηθείτε πότε μπορούσατε να αναφερθείτε σε αυτό ως «καινούργιο»;

Φαίνεται ότι το πρόγραμμα κρατήσεων σας θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει μια καλή ανανέωση.

Το να το παραδέχεστε κάτι βέβαια, δεν είναι μακριά από το να βρίσκετε δικαιολογίες για να το αποφύγετε. Σίγουρα προσπαθείτε να αποφύγετε τον χρόνο και τα χρήματα που αναπόφευκτα πηγαίνουν σε μία οποιαδήποτε σημαντική αναβάθμιση-ειδικά σε ένα κεντρικό μέσο διαχείρισης. Σε εμάς η αποφυγή αυτή δεν έχει νόημα, αλλά οι ξενοδόχοι με αυτόν τον δισταγμό έχουν μια δική τους σειρά από σεβαστούς λόγους. Το να έχετε όμως κολλήσει με ένα σύστημα που το έχετε τόσα χρόνια όσο παίζει το «Κωνσταντίνου και Ελένης», μπορεί να προκαλεί περισσότερα προβλήματα και να σας κοστίζει περισσότερο από ό, τι συνειδητοποιείτε.

Το update του PMS σας, έχει πέσει στο κάτω μέρος στη λίστας με τις προτεραιότητες; Σας προκαλούμε να συνεχίσετε να αγνοείτε αυτά τα 7 σημάδια ότι είναι ώρα να του προσφέρετε μία ανανέωση.

1. Εκδίδετε πολλές επιστροφές χρημάτων

Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να πρέπει να επιστρέψετε χρήματα – ή αν δεν έχετε αυτή τη πολιτική, το να σας φεύγουν οι πελάτες στη μέση της διαμονής τους. Το να συμβαίνει μια φορά είναι υποφερτό – δεν αξίζει να χάσετε τον ύπνο σας όμως από αυτό το θέμα.

Η αλήθεια είναι, ότι δεν είναι φυσιολογικό να επιστρέφετε χρήματα. Δεν είναι φυσιολογικό ούτε να σας φεύγουν οι πελάτες νωρίτερα. Ακόμα και αν έχετε κάποιον ιδιότροπο πελάτη, που απαιτεί τον ουρανό με τα άστρα, καταστάσεις όπως αυτές δείχνουν ότι δεν είστε αρκετά οργανωμένοι. Είναι απολύτως κατανοητό. Πιθανότατα δεν έχετε συνειδητοποιήσει πόση βοήθεια υπάρχει εκεί έξω,  και βασίζεστε σε μολύβι και χαρτί για να πείτε στο προσωπικό σας ποια δωμάτια είναι να καθαριστούν για τη μέρα.

Βρισκόμαστε στον 21ο αιώνα. Χρησιμοποιήστε τα πολυάριθμα διαθέσιμα εργαλεία που έχουν δημιουργηθεί ακριβώς για αυτό που ένα καλό λογισμικό για ξενοδοχεία πρέπει να κάνει: να σας επιτρέπει να παρακολουθείτε τα χρονοδιαγράμματα του προσωπικού, τις κρατήσεις και τα ιδιαίτερα events ώστε να μην βρίσκεστε καθημερινά στο σκοτάδι αγωνιώντας για το ποια κρίση θα συναντήσετε.

 

2. Έχετε υπεράριθμες κρατήσεις / Το προσωπικό κάνει συχνά λάθη στις κρατήσεις

Ένα υψηλής ποιότητας λογισμικό διαχείρισης ξενοδοχείων θα σας επιτρέψει να διατηρήσετε ένα πλεονέκτημα ενάντια στον ανταγωνισμό σας και να αποφύγετε την υπεράριθμη κράτηση. Τα συστήματα χωρίς διαχειριστή καναλιών απαιτούν να ενημερώσετε χειροκίνητα τις χρεώσεις σας σε κάθε κανάλι OTA. Όχι μόνο αυτή η πρακτική είναι αναποτελεσματική, αλλά είναι επίσης μια σημαντική αιτία των overbookings.

Ένα PMS με ενσωματωμένο channel manager θα ενημερώνει την απογραφή του δωματίου σας σε όλα τα κανάλια στα οποία είστε συνδεδεμένοι σε πραγματικό χρόνο. Αυτόματα. Οι υπάλληλοί σας έχουν την ίδια ανάγκη για ένα καλό σύστημα διαχείρισης ακριβώς όπως και εσείς. Χρειάζονται μια σαφή εικόνα του ποιος μένει που. Εάν λαμβάνετε συχνά παράπονα πελατών ότι είναι σε λάθος δωμάτιο, και βρίσκετε συχνά τον εαυτό σας στη θέση του «υπερήρωα» ενάντια του χάους, ρίξτε μια ματιά στο λογισμικό διαχείρισης ξενοδοχείων που χρησιμοποιείτε. Ίσως ο «κακός» να βρίσκεται εκεί.

 

3. Το προσωπικό σας δεν επικοινωνεί μεταξύ του

Όχι, το προσωπικό σας δεν χρειάζεται να μιλάει σε εσάς… χρειάζεται να έχουν άμεση επικοινωνία μεταξύ τους. Πως αλλιώς περιμένετε να ανεβάσετε επίπεδο στο ξενοδοχείο σας όταν ο ρεσεψιονιστ βάζει έναν νέο πελάτη σε ένα δωμάτιο που η καμαριέρα ξέρει ότι δεν είναι καθαρό;

Μπορούν μέσω του PMS τους να επικοινωνούν όπως αρμόζει στο προσωπικό ενός αξιότιμου ξενοδοχείου. Εάν κάτι χρειάζεται επιδιόρθωση, ο υπεύθυνος θα μπορεί να ενημερώσει το υπόλοιπο προσωπικό απευθείας, έτσι ώστε να επιδιορθωθεί.

4. Το PMS σας δεν συνεργάζεται εύκολα με τα OTAs

Η εύκολη σύνδεση με υπηρεσίες τρίτων, όπως αυτόματη ενημέρωση του PMS σας για κρατήσεις μέσω των OTAs ή σύνδεση με εφαρμογές για guest-check-in από κινητά, μπορεί να μεγιστοποιήσει την ποιότητα της επιχείρησής σας στον κλάδο της φιλοξενίας. Τα εργαλεία τρίτων μπορούν επίσης να βελτιώσουν την εμπειρία του επισκέπτη και σας επιτρέπουν να προσαρμόσετε το PMS στις μοναδικές ανάγκες της ιδιοκτησίας σας. Τα μη cloud – based παλαιότερα συστήματα διαχείρισης ξενοδοχείων δεν συνδέονται με εξωτερικά εργαλεία και αν περιμένετε να είναι διαθέσιμη μια νεότερη έκδοση του τρέχοντος PMS σας, μπορεί να περιμένετε και για χρόνια.

Το σύγχρονο cloud λογισμικό διαχείρισης ξενοδοχείων συνδέεται με όλα τα χρήσιμα εξωτερικά εργαλεία και υπηρεσίες. Για παράδειγμα, μπορείτε πανεύκολα να προσθέσετε στο PMS τις νέες χρεώσεις του πελάτη που αποφάσισε να περάσει τη μέρα στο spa. Οι χρεώσεις θα πάνε απευθείας στο λογαριασμό του δωματίου του και η συναλλαγή θα γίνει πιο βολική τόσο για εσάς όσο και για τον πελάτη.

 

5. Δεν είναι βασισμένο σε cloud

Το πρόβλημα με τα περισσότερα παλαιότερα συστήματα διαχείρισης ξενοδοχείων είναι ότι τρέχουν με υλικό εγκατεστημένο σε συγκεκριμένο υπολογιστή. Αυτά τα συστήματα μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση μόνο όταν ο χρήστης συνδεθεί από το σύστημα της συγκεκριμένης συσκευής. Απαιτούν επίσης δαπανηρή, εξειδικευμένη συντήρηση. Ποιος έχει χρόνο για κάτι τέτοιο;

Τα συστήματα που βασίζονται σε cloud πετάνε κυριολεκτικά.. στα σύννεφα. Αποθηκεύουν δεδομένα εξ αποστάσεως και οι χρήστες με πρόσβαση να μπορούν να συνδεθούν στο σύστημά τους σε πραγματικό χρόνο από οπουδήποτε. Πρόκειται για συστήματα κατασκευασμένα για υψηλή απόδοση. Επιπλέον, η τιμολόγηση βασίζεται συνήθως στη συνδρομή και περιλαμβάνει:

  • το κόστος υποστήριξης πελατών
  • συχνές αναβαθμίσεις του συστήματος
  • παρακολούθηση ασφαλείας και φιλοξενία δεδομένων

 

6. Πρέπει να βρίσκεστε στη ρεσεψιόν σας για να διευθύνετε το ξενοδοχείο σας αποτελεσματικά

Ξεχάστε την ψηφιακή εποχή, ήρθε η κινητή εποχή. Κανείς δεν περνάει όλη του τη μέρα δίπλα στο προσωπικό του πια. Μια καλή πλατφόρμα διαχείρισης ξενοδοχείων σας επιτρέπει να διαχειριστείτε την επιχείρησή σας από οπουδήποτε.

Αλλά πώς ξέρετε ποια πλατφόρμα είναι η καλύτερη για εσάς; Χαίρομαι που ρωτάτε. Το κλειδί για ένα άριστο PMS είναι να σας επιτρέπει να παρακολουθείτε γρήγορα και αποτελεσματικά την επιχείρησή σας όπου και αν βρίσκεστε.

Αν πρέπει ξαφνικά να πάτε στο σούπερ μάρκετ, θα πρέπει να είστε σε θέση να τραβήξετε το τηλέφωνό σας και να μάθετε αμέσως αν το group που περιμένατε στις 1 μ.μ. έχει κάνει check in. Θα πρέπει επίσης να είστε σε θέση να επικοινωνείτε άμεσα με τους υπαλλήλους σας για τυχόν αλλαγές της τελευταίας στιγμής.

 

7. Η παρακολούθηση των επιχειρηματικών δεδομένων σας κάνει τη ζωή δύσκολη

Όσο κόσμο και να έχετε, όσο full season και αν είναι, πρέπει να σας είναι εύκολο να βλέπετε τι συμφέρει την επιχείρηση σας. Ένα αποτελεσματικό PMS σας διευκολύνει να έχετε ολοκληρωμένες και οπτικές αναφορές για να δείτε αν οι προσπάθειες μάρκετινγκ σας, αξίζουν.

  1. Πόσες κρατήσεις σας πρόσφεραν τα ΟΤΑ αυτόν τον μήνα;
  2. Πόσες κρατήσεις σας ήρθαν από το Ratestrip;
  3. Αυτό τον μήνα, έγινε ένα συγκλονιστικό event στη πόλη σας – τι πληρότητα είχαν οι ανταγωνιστές σας και τι εσείς;

Όλα αυτά τα δεδομένα θα πρέπει να είναι εύκολα αντιληπτά. Ένα αναβαθμισμένο PMS σάς επιτρέπει να δημιουργείτε οπτικές αναφορές που μπορείτε να προσαρμόσετε φιλτράροντας δεδομένα όπως τύπος δωματίου, κανάλι μάρκετινγκ, έτος, προσφορές και πολλά, πολλά άλλα.

 


Τελικές σκέψεις  

Μην αφήνετε ένα ξεπερασμένο PMS να σας κρατήσει πίσω από νέες ευκαιρίες. Διευκολύνετε τη ζωή σας με ένα αποτελεσματικό σύστημα διαχείρισης ξενοδοχείων που αυτοματοποιεί τις λειτουργίες του ξενοδοχείου και μεγιστοποιεί τα έσοδα. Τόσο απλά.

Comments are closed.

Μπορείτε να ξεκινήσετε με μια δοκιμαστική έκδοση για 14 ημέρες, χωρίς καμία υποχρέωση. Δεν χρειάζεται να ακυρώσετε τίποτα.

Το νέο πρόγραμμα της Abouthotelier.com "RoomRack" Cloud Hotel Pms, αναπτύχθηκε με γνώμονα την τελευταίες τεχνολογίες αιχμής και τη χρήση της συσσωρευμένης γνώσης από τις υπάρχουσες γραμμές προϊόντων. Το σύγχρονο Pms μπορεί να προσαρμοστεί εύκολα ώστε να ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες της δικής σας επιχείρησης, υποστηρίζοντας εφαρμογές back office.