RoomRack Cloud PMS Ηλεκτρονικά Βιβλία myDATA

Απαλλαγείτε εντελώς από τις χρονοβόρες, χειρόγραφες ενέργειες κατά την τιμολόγηση. Το RoomRack Cloud PMS, ακολουθώντας τη νομοθεσία, βρίσκεται σε απευθείας σύνδεση με την Α.Α.Δ.Ε. και την πλατφόρμα myDATA.

Συχνές ερωτήσεις

Εδώ θα βρείτε απαντήσεις στα συνηθέστερα ερωτήματα σχετικά με το Room Rack Cloud PMS και την ηλεκτρονική τιμολόγηση.
Τι είναι το myDATA;
Τα ηλεκτρονικά βιβλία ή αλλιώς myDATA αποτελούν την έναρξη μιας νέας ψηφιακής εποχής για τον ξενοδοχειακό κλάδο. Είναι η νέα πλατφόρμα της ΑΑΔΕ στην οποία τηρούνται τα βιβλία του καταλύματος ηλεκτρονικά. Ό,τι παραστατικό εκδίδει η επιχείρηση από εδώ και στο εξής, είτε πρόκειται για τιμολόγιο είτε για απόδειξη, θα πρέπει υποχρεωτικά και σύμφωνα με τη νομοθεσία να ανεβαίνει στο myDATA. Το RoomRack είναι ήδη έτοιμο.
Τι είναι η ηλεκτρονική τιμολόγηση;
Μέσω της ηλεκτρονικής τιμολόγησης κάνετε διαβίβαση παραστατικών στον πελάτη μέσω ελεγχόμενων ηλεκτρονικών μέσων.
Τι είναι ο πάροχος ηλεκτρονικής τιμολόγησης;

Μπορείτε να χρησιμοποιείτε έναν πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης, προκειμένου να διαβιβάζετε αυτόματα τα παραστατικά εσόδων στην πλατφόρμα myDATA.

 
Τι κάνει το RoomRack;

Αρχικά προσφέρει ειδικές υπηρεσίες σήμανσης παραστατικών ώστε να μπορείτε να κάνετε την ηλεκτρονική τιμολόγηση. Δεύτερον, η διαδικασία ηλεκτρονικής τιμολόγησης είναι απλή και ξεκάθαρη για τον χρήστη. Επιπλέον, πολύ εύκολα στέλνετε το παραστατικό απευθείας στο e-mail του πελάτη σας. Τέλος, μέσα από το λογισμικό ενημερώνετε με ένα κλικ το myDATA για ό,τι εκδίδετε.

 
Τι είδη παραστατικών μπορώ να έχω;
Το RoomRack υποστηρίζει οποιοδήποτε παραστατικό έχει ανάγκη να εκδίδει ένα ξενοδοχείο: αποδείξεις, τιμολόγια, ειδικά στοιχεία, αποδείξεις επιστροφής, αποδείξεις είσπραξης, πιστωτικά παραστατικά.. Επιπλέον, εντυπωσιάζετε τους πελάτες του ξενοδοχείου με την εμφάνιση των παραστατικών. Φτιάχνουμε το θέμα των παραστατικών με βάση το λογότυπο σας και έτσι ανταποκρινόμαστε στην εικόνα του δικού σας καταλύματος.
Η ηλεκτρονική τιμολόγηση μέσω του MyDATA της ΑΑΔΕ είναι μια υποχρεωτική διαδικασία για όλα τα καταλύματα τα οποία δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και θέλουν να εκδίδουν νόμιμα παραστατικά.

Η ηλεκτρονική τιμολόγηση μέσω του MyDATA της ΑΑΔΕ είναι μια υποχρεωτική διαδικασία για όλα τα καταλύματα τα οποία δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και θέλουν να εκδίδουν νόμιμα παραστατικά.

 
Ποια είναι η ημερομηνία έναρξης;
Τι θα αλλάξει στον τρόπο που διαχειρίζομαι το κατάλυμα μου;

Αυτό εξαρτάται από το πως κάνατε τη διαχείριση μέχρι σήμερα. Αν χρησιμοποιούσατε χειρόγραφες ενέργειες, τότε η μετάβαση σε ένα Cloud PMS θα σας φανεί ελαφρότερη και σταθερότερη. Χάρη στην εξατομικευμένη εκπαίδευση (ανάλογα τις ανάγκες του κάθε ξενοδοχείου) αλλά και στην ίδια τη φιλοσοφία ενός συστήματος το οποίο βασίζεται σε Cloud, η όλη διαδικασία γίνεται πιο απλή από ποτέ. Αν χρησιμοποιείτε ήδη το RoomRack Cloud PMS, τότε θεωρητικά δε θα έχετε κάποια αλλαγή στον χειρισμό του συστήματος. Πρακτικά, έχουμε φροντίσει να κάνουμε τα απαραίτητα update ώστε να ολοκληρώνονται με επιτυχία όλες οι απαραίτητες διεργασίες για τη σύνδεση μεταξύ ξενοδοχείου και myDATA. Βέβαια όλα αυτά γίνονται στο background, οπότε στην ουσία και πάλι δε θα έχετε κάποια αλλαγή στον τρόπο διαχείρισης.

 
Πότε θα ενεργοποιηθεί η διαδικασία σύνδεσης;

Η σύνδεση RoomRack Cloud PMS – myDATA έχει ήδη ενεργοποιηθεί. Μπορείτε να πάρετε κωδικούς στην ιστοσελίδα https://aade.gr/mydata και να ενημερώσετε το support team μας ώστε να ολοκληρώσουμε τη διασύνδεση. Αν δεν έχετε ακόμη το RoomRack Cloud PMS, η διαδικασία set-up διαρκεί 10-14 ημέρες. Ζητήστε μία παρουσίαση και μία προσφορά σήμερα!