BLOG

Ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια για το ξενοδοχείο σας

Ήρθε η ώρα να οργανώσετε τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια του ξενοδοχείου σας

Το καλοκαίρι τελείωσε και η επιχείρησή σας πιθανότατα «ηρεμεί» από την τουριστική σεζόν αιχμής καθώς όλοι επιστρέφουν στο σχολείο και στην εργασία τους. Πιστέψτε το ή όχι, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να αρχίσετε να προετοιμάζετε τις εκστρατείες προώθησης εορταστικών εμπειριών.   Δεν είναι ποτέ πολύ νωρίς για να αρχίσετε να σχεδιάζετε. Εξάλλου, τα […]

Περισσότερα..
Πως να προσελκύσετε και να διαχειριστείτε Group κρατήσεις στο ξενοδοχείο σας

Πως να προσελκύσετε και να διαχειριστείτε Group κρατήσεις στο ξενοδοχείο σας

Η παράδοση λέει ότι group κρατήσεις – ερχόμενες από ταξιδιωτικά πρακτορεία, εταιρείες, γάμους κλπ. – προτιμούν αλυσίδες ξενοδοχείων για τη διαμονή τους. Αυτό συμβαίνει επειδή νιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια σχετικά με τις ανέσεις και την προβλεψιμότητα του ομίλου. Παρόλα αυτά, στη σημερινή κουλτούρα του ταξιδιώτη, βλέπουμε όλο και περισσότερες group κρατήσεις σε μικρότερα ξενοδοχεία με πελάτες […]

Περισσότερα..
Πως μπορεί να ενισχυθεί το guest loyalty με μέσα που ήδη κατέχετε

Πως μπορεί να ενισχυθεί το guest loyalty με μέσα που ήδη κατέχετε

Ας μιλήσουμε για τον βασικό στόχο των ξενοδοχείων: πως να γίνουν οι επισκέπτες τους επαναλαμβανόμενοι, ώστε να ελευθερωθούν από τα δεσμά των OTAs. Υπάρχει τρόπος να ενισχυθεί το guest loyalty σήμερα, ή μπορεί να μείνει ένα μόνο όνειρο; Στην παρούσα κατάσταση, η πλήρη αποδέσμευση από τα OTAs έχει περισσότερα αρνητικά παρά θετικά αποτελέσματα. Ειδικά για […]

Περισσότερα..
Ποιες είναι οι προσδοκίες των πελατών στα ξενοδοχεία;

Από τις παροχές μέχρι την εξυπηρέτηση: Ποιες είναι οι προσδοκίες των πελατών στα ξενοδοχεία;

Για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί στη σημερινή αγορά, είναι σημαντικό οι ξενοδόχοι να γνωρίζουν ακριβώς ποιες είναι οι ανάγκες των σύγχρονων ταξιδιωτών και πώς μπορούν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες τους για να προσφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες επισκεπτών. Ορισμένες προσδοκίες των πελατών στα ξενοδοχεία είναι διαχρονικές. Στο σημερινό blog θα μιλήσουμε για τις πτυχές της εμπειρίας του επισκέπτη […]

Περισσότερα..

Ξεχωρίστε από τον Ανταγωνισμό στα Social Media: Δημιουργία Μοναδικής Αισθητικής για το Ξενοδοχείο σας

Μόλις κάποιος πελάτης επισκέπτεται το προφίλ του ξενοδοχείου σας, η αισθητική του είναι το πρώτο πράγμα που παρατηρεί. Τα χρώματα, το layout και το γενικό συναίσθημα που αφήνει η σελίδα στο Instagram συντελούν στην ολοκληρωμένη εικόνα που αποκτάει ένας επισκέπτης πριν καν πατήσει το πόδι του στο ξενοδοχείο σας. Μπορείτε να τον κάνετε να σας […]

Περισσότερα..
cloud pms

Αλλαγή σε Cloud PMS: 4 Λόγοι που Δεν Μπορείτε να Αγνοήσετε

Είτε πρόκειται για μικρό, ανεξάρτητο ξενοδοχείο είτε για ξενοδοχείο ομίλου, το  σύστημα διαχείρισης κρατήσεων είναι το Α και το Ω της επιχείρησης. Δεν έχει σημασία ο αριθμός δωματίων σας – σημασία έχει το να εκτελείται σωστά ο απαραίτητος για την άψογη λειτουργία έλεγχος. Η νέα αγάπη των ξενοδόχων και των manager, δεν είναι άλλη από τα […]

Περισσότερα..
Γαμήλια Δεξίωση σε Ξενοδοχεία | RoomRack blog

Γαμήλια Δεξίωση σε Ξενοδοχείο – 4 Τρόποι να Ξεχωρίσετε

Τα πιο σημαντικά κομμάτια ενός γάμου, είναι τρία: το νυφικό – οι καλεσμένοι – το μέρος. Τα περισσότερα ζευγάρια ξέρουν ακριβώς τι θέλουν, και κάνουν κράτηση το μέρος του «πάρτι» έως και 12 μήνες πριν τον γάμο! Μάλιστα, η επιλογή να γίνει η γαμήλια δεξίωση σε ξενοδοχείο είναι όλο και πιο δημοφιλή. Αυτό που είναι […]

Περισσότερα..
Ταξιδιωτικές Εμπειρίες: 7 Δημιουργικοί Τρόποι να το κάνετε όπως η TripAdvisor

Ταξιδιωτικές Εμπειρίες: 7 Δημιουργικοί Τρόποι να το κάνετε όπως η TripAdvisor

Ποιες είναι οι πιο καινοτόμες εταιρείες στον ταξιδιωτικό χώρο, και τι κοινό έχουν; Εκτός από εύρεση καταλύματος, η Airbnb, η Google και η TripAdvisor έχουν όλες μία ακόμη κοινή βάση. Στόχος τους είναι να συμμετέχουν στη συνολική εμπειρία του ταξιδιώτη, συμβουλεύοντας τον με top δραστηριότητες που πρέπει να ακολουθήσει. Με ποιον τρόπο;   Η Airbnb […]

Περισσότερα..
παράπονα πελατών pms

Συνηθισμένα Παράπονα Πελατών (και πως το PMS θα σας Βοηθήσει να τα Λύσετε)

Όταν διοργανώνετε την τέλεια φιλοξενία για τους πελάτες σας, υπάρχουν πολλοί παράγοντες – ανθρώπινα λάθη, τεχνικές δυσκολίες – που μπορεί να δημιουργήσουν απρόβλεπτες, δυσάρεστες εξελίξεις. Όλοι ξέρουμε ότι μερικοί άνθρωποι απλά ψάχνουν αφορμές για να παραπονεθούν – και ο τομέας της φιλοξενίας ιδιαίτερα, βλέπει τις περισσότερες μη δίκαιες κριτικές. Ακόμα και τα πιο υπερπολυτελή ξενοδοχεία […]

Περισσότερα..
Νέες κινήσεις απο Booking και TripAdvisor

Νέες κινήσεις από Booking και TripAdvisor

Η Booking και η TripAdvisor, δύο από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες ταξιδιωτικές μάρκες εκεί έξω, απόκτησαν πέρσι την Αμερικάνικη Fareharbor και την Ισλανδική Bokun αντίστοιχα – τι σημαίνει όμως αυτό; Και πως έχουν εξελιχθεί οι κινήσεις αυτές σήμερα; Καταρχάς, για όσους δεν ήξεραν για την είδηση αυτή, η Fareharbor και η Bokun είναι γίγαντες στον τομέα της online […]

Περισσότερα..
Ομάδα προσωπικού - Σωστή Διαχείρηση

6 βήματα για μια εξαιρετική ομάδα προσωπικού

Εκτός από διευθυντής / manager, είστε και άνθρωπος, και έχετε όπως όλοι μας συγκεκριμένες ώρες σε μια μέρα για να ολοκληρώσετε τις εργασίες σας. Αυτό μπορεί να γίνει ιδιαίτερα αγχωτικό, και ο πανικός είναι πάντα ο χειρότερος κριτής. Ξεχνάτε όμως ότι δεν εξαρτάται μόνο από εσάς το να τα κάνετε όλα … έχετε μια ολόκληρη […]

Περισσότερα..

7 Σημάδια ότι Ήρθε ο Καιρός να Αλλάξετε το PMS σας

Πότε ήταν η τελευταία φορά που κάνατε update στο ξενοδοχειακό πρόγραμμα κρατήσεων σας; Ήταν πριν 4 χρόνια; Πριν 7; Πριν 10; Μήπως δεν μπορείτε καν να θυμηθείτε πότε μπορούσατε να αναφερθείτε σε αυτό ως «καινούργιο»; Φαίνεται ότι το πρόγραμμα κρατήσεων σας θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει μια καλή ανανέωση. Το να το παραδέχεστε κάτι βέβαια, δεν […]

Περισσότερα..
roomrack pms investment, επένδυση για το μέλλον

Property Management System – Η πιο ασφαλής επένδυση.

Θέλετε να φτάσετε το ξενοδοχείο σας ψηλά. Χρειάζεστε ένα σύστημα διαχείρισης για την άριστη λειτουργία της ρεσεψιόν και του back office. Στην AboutHotelier έχουμε περάσει χρόνια αναζητώντας και δημιουργώντας λύσεις που οι ανεξάρτητοι ξενοδόχοι χρειάζονται για να περάσουν την επιχείρησή τους στο επόμενο επίπεδο. Από το check-in μέχρι check-out και ακόμα παραπέρα, έχουμε όλα όσα […]

Περισσότερα..
PMS HOTEL MANAGEMENT

Το PMS του σήμερα – όλα σε ένα και ο πελάτης στη κορυφή!

Για δεκαετίες, ξενοδοχεία χρησιμοποιούν τα ίδια ξενοδοχειακά λογισμικά για να διαχειριστούν τις εργασίες τους. Με τη πάροδο του χρόνου, τα λογισμικά αυτά έχουν κάνει κάποιες σημαντικές βελτιώσεις. Παρόλα αυτά, έχει έρθει η ώρα να γίνει η πραγματική επανάσταση στα λογισμικά διαχείρισης ξενοδοχείων. Οφείλουν να μπορούν να υποστηρίξουν τον σύγχρονο ξενοδόχο λύνοντας προκλήσεις του σήμερα.  Όλα […]

Περισσότερα..

4 Εύκολοι Τρόποι να Κάνετε την Τεχνολογία Σύμμαχό Σας

Η τεχνολογία είναι πλέον ο πυρήνας στη προσέλκυση και τη φιλοξενία πελατών στα ξενοδοχεία. Ακόμα και παλαιά, vintage ξενοδοχεία, έχουν κάνει τη τεχνολογία σύμμαχο τους και όχι εχθρό, αφού τα οφέλη είναι πολύ σημαντικά για να τα παραβλέψει κανείς. Στην πράξη, αυτό σημαίνει επενδύσεις σε ένα ευρύ φάσμα λύσεων  οι οποίες αποδίδουν σημαντικά, αφού στοχεύουν […]

Περισσότερα..
Ξεχωρίστε από τον Ανταγωνισμό στα Social Media: Δημιουργία Μοναδικής Αισθητικής για το Ξενοδοχείο σας

Μόλις κάποιος πελάτης επισκέπτεται το προφίλ του ξενοδοχείου σας, η αισθητική του είναι το πρώτο πράγμα που παρατηρεί. Τα χρώματα, το layout και το γενικό συναίσθημα που αφήνει η σελίδα στο Instagram συντελούν στην ολοκληρωμένη εικόνα που αποκτάει ένας επισκέπτης πριν καν πατήσει το πόδι του στο ξενοδοχείο σας. Μπορείτε να τον κάνετε να σας ερωτευθεί με την πρώτη ματιά – ή να τον τρέψετε σε φυγή (οκ, εδώ υπερβάλουμε λίγο).

Πέρα από την υπερβολή – η αλήθεια είναι ότι η αναζήτηση των social media είναι μέσα στα βήματα που κάνει ένας επισκέπτης. Η πιο συνηθισμένη διαδρομή, είναι να σας βρει σε κάποιο OTA, μετά να σας ψάξει στα social και μετά να μπει στη διαδικασία του να βρει την καλύτερη προσφορά.

 

Εφόσον λοιπόν ο επισκέπτης έχει σκοπό να κλείσει δωμάτιο στην περιοχή σας, και μέσα σε κάποια λεπτά μπορεί να αναζητήσει 10δες προφίλ ξενοδοχείων που του κίνησαν την περιέργεια στο  OTA, οφείλετε να ξοδέψετε λίγο από τον χρόνο σας στο να του δείξετε κάτι διαφορετικό. Θα πρέπει να νιώσει ότι το ξενοδοχείο σας είναι άξιο φωτογράφισης, και όχι μόνο επαγγελματικής – δεν πρόκειται να κουβαλάει φωτογραφικό εξοπλισμό μαζί του ούτε θα φωτογραφίσει τα δωμάτια ούτως ή άλλως.

 

Για να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό σας, πρέπει να έχετε ένα μοναδικό και συνεκτικό look στο προφίλ σας. Ακούγετε εύκολο, αλλά η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για μια χρονοβόρα, στρατηγική διαδικασία. Είμαστε όμως εδώ για να βοηθήσουμε!

 

Ξεχωρίστε από τον Ανταγωνισμό στα Social Media:

Ας δούμε λοιπόν πως να δημιουργήσετε ένα μοναδικό και συνεκτικό Instagram:

 

1: Οριοθετήστε το brand σας.

Απαντήστε σε αυτή τη λίστα ερωτήσεων για να καθοδηγηθείτε:

  1. Ποιο είναι το κοινό – στόχος σας; Ένα hostel έχει εντελώς διαφορετικός στόχους από ένα resort.
  2. Ποιες είναι οι βασικές αξίες σας; Είστε eco – friendly ? Lgbt – friendly? Suitable for honeymoons?
  3. Ποια είναι η αύρα σας; Ακουγόμαστε σαν να ξεπηδήσαμε από τα 60s, αλλά παρατηρήστε: είναι το ξενοδοχείο σας casual και διασκεδαστικό; Είναι μινιμαλιστικό;

 

 2: Πάρτε το χρώμα σοβαρά

Υπάρχει λόγος που το μπλε έχει συνδεθεί με το facebook – το κόκκινο με τη coca cola και ούτω καθεξής. Η χρωματική παλέτα είναι το πιο σημαντικό πράγμα όταν δημιουργείτε ένα συνεκτικό Instagram.

 

Έρευνες έχουν δείξει ότι το χρώμα επηρεάζει τους καταναλωτές κατά 85%. Επιπροσθέτως, το χρώμα επηρεάζει την αναγνωσιμότητα ενός brand κατά 80%.

Τώρα, έχοντας επιλέξει τα χρώματα σας, μπορείτε να τα συμπεριλάβετε στο περιεχόμενο των social media σας. Δε χρειάζεται να το κάνετε προφανές – απλά να προτιμήσετε σε έναν συγκεκριμένο τόνο ή οικογένεια χρωμάτων. Γρήγορα θα παρατηρήσετε ότι το προφίλ σας φαίνεται σαν κάτι ενιαίο, και όχι σαν ένα τυχαίο φωτογραφικό άλμπουμ. Ακόμα και αν το περιεχόμενο της κάθε φωτογραφίας κάθε φορά αλλάζει, η αίσθηση που αφήνει η κάθε εικόνα είναι η ίδια.

Οι καταναλωτές δημιουργούν πρώτη εντύπωση για ένα brand μέσα στα πρώτα 90 δευτερόλεπτα. Το να έχετε έμπνευση για δημιουργία οπτικού περιεχομένου μπορεί να είναι κάποιες φορές δύσκολο, αλλά οι παρακάτω συμβουλές μπορούν να βοηθήσουν:

 

  • Δημιουργήστε ένα moodboard στο pinterest: Σε άσχετες στιγμές που έχετε χρόνο, αποθηκεύστε pin που ταιριάζουν με την αισθητική του ξενοδοχείου σας. Για παράδειγμα, αν βρίσκεστε στην ακτή, φωτογραφίες με φοίνικες και πάρτι σε πισίνα ταιριάζουν απόλυτα στην αισθητική σας. Ξεκινήστε να σκέφτεστε σαν το ξενοδοχείο σας να ήταν ζωντανό – τι θα του άρεσε; Με τον καιρό θα σας είναι όλο και πιο εύκολο. Σιγά σιγά θα μπορείτε να αποφασίσετε μέσα σε δευτερόλεπτα αν κάτι ταιριάζει στην αισθητική του brand σας. Όταν φτάσετε σε αυτό το σημείο, αναλογιστείτε: τι είναι πραγματικά αυτό που σας τραβάει στην κάθε εικόνα που αποθηκεύετε; Ήρθε η ώρα να το συμπεριλάβετε στα προφίλ σας, και γιατί όχι,  να τραβήξετε τις δικές σας φωτογραφίες. Εξάλλου, με τα social διαφημίζετε την εμπειρία διαμονής. Όταν αυτή είναι εξαιρετική, δεν περιορίζεται στους 4 τοίχους του καταλύματός σας.

 

  • Δημιουργήστε παλέτα χρωμάτων: Αν έχετε logo, ένα website μπορείτε εύκολα να βρείτε ποια οικογένεια χρωμάτων μπορεί να συνδεθεί με το brand σας. Για να δημιουργήσετε μια χρωματική παλέτα ανάλογη του brand σας, μπορείτε να επισκεφθείτε το https://www.colorcombos.com/ και να βρείτε τα βασικά χρώματα της ιστοσελίδας σας, δωρεάν. Έξυπνο θα ήταν να έχετε αυτά τα χρώματα στην ιδιοκτησία σας – σε πίνακες, λουλούδια, λευκά είδη. Με αυτόν τον τρόπο αυξάνετε τη σύνδεση των χρωμάτων με το brand name σας ακόμα περισσότερο.

 

 3. Ανακαλύψτε τον κόσμο της επεξεργασίας

Λίγο περισσότερη φωτεινότητα στην πισίνα, λίγο περισσότερη αντίθεση στα φαγητά, και η διαφορά θα είναι διακριτική αλλά σημαντική. Το κόψιμο της φωτογραφίας είναι επίσης σημαντικό. Πολλές φορές, μια φωτογραφία κομμένη στο ακριβώς σωστό σημείο δημιουργεί ένα εντελώς διαφορετικό συναίσθημα από μια φωτογραφία που δείχνει τα πάντα. Οι πανοραμικές φωτογραφίες δεν είναι και η πιο σοφή επιλογή για το Instagram – περνάνε απαρατήρητες. Ο κανόνας των τρίτων είναι η καλύτερη τακτική που μπορείτε να έχετε στο νου σας μόλις κόβετε τη φωτογραφία σας.

 

 4. Ήρθε η ώρα να οργανώσετε το πρόγραμμά σας

Δεν έχει νόημα λόγω ενθουσιασμού να ανεβάζετε στην αρχή συνεχώς και μετά είτε να βαρεθείτε είτε να ξεμείνετε από υλικό. Καλύτερα να το προγραμματίζετε έτσι ώστε να είστε πιο συνεπής – ο αλγόριθμος του Instagram το προσέχει αυτό. 2 με 3 post την εβδομάδα είναι ιδανικά. Αν θέλετε να δώσετε μεν ένα πρόσωπο στην επιχείρησή σας αλλά ταυτόχρονα να κρατήσετε την επαγγελματική «τυπικότητα», αυτός είναι ο τρόπος να το καταφέρετε.

Εφαρμογές όπως το Planoly ή το HootSuite θα σας βοηθήσουν σε αυτό το κομμάτι, αφου μπορείτε να ανεβάζετε σε αυτό σαν να ανεβάζατε στο Instagram. Αυτό με τη σειρά του μπορεί να προγραμματίσει να ανεβάσει το post τη συγκεκριμένη μέρα και ώρα που θα ορίσετε εσείς.

 

Μερικές ιδέες με Instagram καταλυμάτων που διαχειρίζεται η AboutHotelier για να εμπνευστείτε:

 

 

 

Εν κατακλείδι

Μια μοναδική και συνεκτική αισθητική Instagram δεν είναι μόνο οπτικά ευχάριστη, αλλά μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την αναγνώριση του brand και την επιχειρηματική επιτυχία σας. Θα μεταφέρει τη φωνή και την προσωπικότητά σας βοηθώντας υποψήφιους πελάτες να αναγνωρίζουν αμέσως το περιεχόμενό σας όταν εμφανίζεται στη ροή τους.

 

 

 

Ξεχωρίστε από τον Ανταγωνισμό στα Social Media με τη βοήθεια της AboutHotelier. Επικοινωνήστε με το ανάλογο τμήμα για να ξεκινήσετε σήμερα!

Comments are closed.

Μπορείτε να ξεκινήσετε με μια δοκιμαστική έκδοση για 14 ημέρες, χωρίς καμία υποχρέωση. Δεν χρειάζεται να ακυρώσετε τίποτα.

Το νέο πρόγραμμα της Abouthotelier.com "RoomRack" Cloud Hotel Pms, αναπτύχθηκε με γνώμονα την τελευταίες τεχνολογίες αιχμής και τη χρήση της συσσωρευμένης γνώσης από τις υπάρχουσες γραμμές προϊόντων. Το σύγχρονο Pms μπορεί να προσαρμοστεί εύκολα ώστε να ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες της δικής σας επιχείρησης, υποστηρίζοντας εφαρμογές back office.

Στοιχεία επικοινωνίας