BLOG

Ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια για το ξενοδοχείο σας

Ήρθε η ώρα να οργανώσετε τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια του ξενοδοχείου σας

Το καλοκαίρι τελείωσε και η επιχείρησή σας πιθανότατα «ηρεμεί» από την τουριστική σεζόν αιχμής καθώς όλοι επιστρέφουν στο σχολείο και στην εργασία τους. Πιστέψτε το ή όχι, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να αρχίσετε να προετοιμάζετε τις εκστρατείες προώθησης εορταστικών εμπειριών.   Δεν είναι ποτέ πολύ νωρίς για να αρχίσετε να σχεδιάζετε. Εξάλλου, τα […]

Περισσότερα..
Πως να προσελκύσετε και να διαχειριστείτε Group κρατήσεις στο ξενοδοχείο σας

Πως να προσελκύσετε και να διαχειριστείτε Group κρατήσεις στο ξενοδοχείο σας

Η παράδοση λέει ότι group κρατήσεις – ερχόμενες από ταξιδιωτικά πρακτορεία, εταιρείες, γάμους κλπ. – προτιμούν αλυσίδες ξενοδοχείων για τη διαμονή τους. Αυτό συμβαίνει επειδή νιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια σχετικά με τις ανέσεις και την προβλεψιμότητα του ομίλου. Παρόλα αυτά, στη σημερινή κουλτούρα του ταξιδιώτη, βλέπουμε όλο και περισσότερες group κρατήσεις σε μικρότερα ξενοδοχεία με πελάτες […]

Περισσότερα..
Πως μπορεί να ενισχυθεί το guest loyalty με μέσα που ήδη κατέχετε

Πως μπορεί να ενισχυθεί το guest loyalty με μέσα που ήδη κατέχετε

Ας μιλήσουμε για τον βασικό στόχο των ξενοδοχείων: πως να γίνουν οι επισκέπτες τους επαναλαμβανόμενοι, ώστε να ελευθερωθούν από τα δεσμά των OTAs. Υπάρχει τρόπος να ενισχυθεί το guest loyalty σήμερα, ή μπορεί να μείνει ένα μόνο όνειρο; Στην παρούσα κατάσταση, η πλήρη αποδέσμευση από τα OTAs έχει περισσότερα αρνητικά παρά θετικά αποτελέσματα. Ειδικά για […]

Περισσότερα..
Ποιες είναι οι προσδοκίες των πελατών στα ξενοδοχεία;

Από τις παροχές μέχρι την εξυπηρέτηση: Ποιες είναι οι προσδοκίες των πελατών στα ξενοδοχεία;

Για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί στη σημερινή αγορά, είναι σημαντικό οι ξενοδόχοι να γνωρίζουν ακριβώς ποιες είναι οι ανάγκες των σύγχρονων ταξιδιωτών και πώς μπορούν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες τους για να προσφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες επισκεπτών. Ορισμένες προσδοκίες των πελατών στα ξενοδοχεία είναι διαχρονικές. Στο σημερινό blog θα μιλήσουμε για τις πτυχές της εμπειρίας του επισκέπτη […]

Περισσότερα..

Ξεχωρίστε από τον Ανταγωνισμό στα Social Media: Δημιουργία Μοναδικής Αισθητικής για το Ξενοδοχείο σας

Μόλις κάποιος πελάτης επισκέπτεται το προφίλ του ξενοδοχείου σας, η αισθητική του είναι το πρώτο πράγμα που παρατηρεί. Τα χρώματα, το layout και το γενικό συναίσθημα που αφήνει η σελίδα στο Instagram συντελούν στην ολοκληρωμένη εικόνα που αποκτάει ένας επισκέπτης πριν καν πατήσει το πόδι του στο ξενοδοχείο σας. Μπορείτε να τον κάνετε να σας […]

Περισσότερα..
cloud pms

Αλλαγή σε Cloud PMS: 4 Λόγοι που Δεν Μπορείτε να Αγνοήσετε

Είτε πρόκειται για μικρό, ανεξάρτητο ξενοδοχείο είτε για ξενοδοχείο ομίλου, το  σύστημα διαχείρισης κρατήσεων είναι το Α και το Ω της επιχείρησης. Δεν έχει σημασία ο αριθμός δωματίων σας – σημασία έχει το να εκτελείται σωστά ο απαραίτητος για την άψογη λειτουργία έλεγχος. Η νέα αγάπη των ξενοδόχων και των manager, δεν είναι άλλη από τα […]

Περισσότερα..
Γαμήλια Δεξίωση σε Ξενοδοχεία | RoomRack blog

Γαμήλια Δεξίωση σε Ξενοδοχείο – 4 Τρόποι να Ξεχωρίσετε

Τα πιο σημαντικά κομμάτια ενός γάμου, είναι τρία: το νυφικό – οι καλεσμένοι – το μέρος. Τα περισσότερα ζευγάρια ξέρουν ακριβώς τι θέλουν, και κάνουν κράτηση το μέρος του «πάρτι» έως και 12 μήνες πριν τον γάμο! Μάλιστα, η επιλογή να γίνει η γαμήλια δεξίωση σε ξενοδοχείο είναι όλο και πιο δημοφιλή. Αυτό που είναι […]

Περισσότερα..
Ταξιδιωτικές Εμπειρίες: 7 Δημιουργικοί Τρόποι να το κάνετε όπως η TripAdvisor

Ταξιδιωτικές Εμπειρίες: 7 Δημιουργικοί Τρόποι να το κάνετε όπως η TripAdvisor

Ποιες είναι οι πιο καινοτόμες εταιρείες στον ταξιδιωτικό χώρο, και τι κοινό έχουν; Εκτός από εύρεση καταλύματος, η Airbnb, η Google και η TripAdvisor έχουν όλες μία ακόμη κοινή βάση. Στόχος τους είναι να συμμετέχουν στη συνολική εμπειρία του ταξιδιώτη, συμβουλεύοντας τον με top δραστηριότητες που πρέπει να ακολουθήσει. Με ποιον τρόπο;   Η Airbnb […]

Περισσότερα..
παράπονα πελατών pms

Συνηθισμένα Παράπονα Πελατών (και πως το PMS θα σας Βοηθήσει να τα Λύσετε)

Όταν διοργανώνετε την τέλεια φιλοξενία για τους πελάτες σας, υπάρχουν πολλοί παράγοντες – ανθρώπινα λάθη, τεχνικές δυσκολίες – που μπορεί να δημιουργήσουν απρόβλεπτες, δυσάρεστες εξελίξεις. Όλοι ξέρουμε ότι μερικοί άνθρωποι απλά ψάχνουν αφορμές για να παραπονεθούν – και ο τομέας της φιλοξενίας ιδιαίτερα, βλέπει τις περισσότερες μη δίκαιες κριτικές. Ακόμα και τα πιο υπερπολυτελή ξενοδοχεία […]

Περισσότερα..
Νέες κινήσεις απο Booking και TripAdvisor

Νέες κινήσεις από Booking και TripAdvisor

Η Booking και η TripAdvisor, δύο από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες ταξιδιωτικές μάρκες εκεί έξω, απόκτησαν πέρσι την Αμερικάνικη Fareharbor και την Ισλανδική Bokun αντίστοιχα – τι σημαίνει όμως αυτό; Και πως έχουν εξελιχθεί οι κινήσεις αυτές σήμερα; Καταρχάς, για όσους δεν ήξεραν για την είδηση αυτή, η Fareharbor και η Bokun είναι γίγαντες στον τομέα της online […]

Περισσότερα..
Ομάδα προσωπικού - Σωστή Διαχείρηση

6 βήματα για μια εξαιρετική ομάδα προσωπικού

Εκτός από διευθυντής / manager, είστε και άνθρωπος, και έχετε όπως όλοι μας συγκεκριμένες ώρες σε μια μέρα για να ολοκληρώσετε τις εργασίες σας. Αυτό μπορεί να γίνει ιδιαίτερα αγχωτικό, και ο πανικός είναι πάντα ο χειρότερος κριτής. Ξεχνάτε όμως ότι δεν εξαρτάται μόνο από εσάς το να τα κάνετε όλα … έχετε μια ολόκληρη […]

Περισσότερα..

7 Σημάδια ότι Ήρθε ο Καιρός να Αλλάξετε το PMS σας

Πότε ήταν η τελευταία φορά που κάνατε update στο ξενοδοχειακό πρόγραμμα κρατήσεων σας; Ήταν πριν 4 χρόνια; Πριν 7; Πριν 10; Μήπως δεν μπορείτε καν να θυμηθείτε πότε μπορούσατε να αναφερθείτε σε αυτό ως «καινούργιο»; Φαίνεται ότι το πρόγραμμα κρατήσεων σας θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει μια καλή ανανέωση. Το να το παραδέχεστε κάτι βέβαια, δεν […]

Περισσότερα..
roomrack pms investment, επένδυση για το μέλλον

Property Management System – Η πιο ασφαλής επένδυση.

Θέλετε να φτάσετε το ξενοδοχείο σας ψηλά. Χρειάζεστε ένα σύστημα διαχείρισης για την άριστη λειτουργία της ρεσεψιόν και του back office. Στην AboutHotelier έχουμε περάσει χρόνια αναζητώντας και δημιουργώντας λύσεις που οι ανεξάρτητοι ξενοδόχοι χρειάζονται για να περάσουν την επιχείρησή τους στο επόμενο επίπεδο. Από το check-in μέχρι check-out και ακόμα παραπέρα, έχουμε όλα όσα […]

Περισσότερα..
PMS HOTEL MANAGEMENT

Το PMS του σήμερα – όλα σε ένα και ο πελάτης στη κορυφή!

Για δεκαετίες, ξενοδοχεία χρησιμοποιούν τα ίδια ξενοδοχειακά λογισμικά για να διαχειριστούν τις εργασίες τους. Με τη πάροδο του χρόνου, τα λογισμικά αυτά έχουν κάνει κάποιες σημαντικές βελτιώσεις. Παρόλα αυτά, έχει έρθει η ώρα να γίνει η πραγματική επανάσταση στα λογισμικά διαχείρισης ξενοδοχείων. Οφείλουν να μπορούν να υποστηρίξουν τον σύγχρονο ξενοδόχο λύνοντας προκλήσεις του σήμερα.  Όλα […]

Περισσότερα..

4 Εύκολοι Τρόποι να Κάνετε την Τεχνολογία Σύμμαχό Σας

Η τεχνολογία είναι πλέον ο πυρήνας στη προσέλκυση και τη φιλοξενία πελατών στα ξενοδοχεία. Ακόμα και παλαιά, vintage ξενοδοχεία, έχουν κάνει τη τεχνολογία σύμμαχο τους και όχι εχθρό, αφού τα οφέλη είναι πολύ σημαντικά για να τα παραβλέψει κανείς. Στην πράξη, αυτό σημαίνει επενδύσεις σε ένα ευρύ φάσμα λύσεων  οι οποίες αποδίδουν σημαντικά, αφού στοχεύουν […]

Περισσότερα..
Ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια για το ξενοδοχείο σας Ήρθε η ώρα να οργανώσετε τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια του ξενοδοχείου σας

Το καλοκαίρι τελείωσε και η επιχείρησή σας πιθανότατα «ηρεμεί» από την τουριστική σεζόν αιχμής καθώς όλοι επιστρέφουν στο σχολείο και στην εργασία τους. Πιστέψτε το ή όχι, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να αρχίσετε να προετοιμάζετε τις εκστρατείες προώθησης εορταστικών εμπειριών.

 

Δεν είναι ποτέ πολύ νωρίς για να αρχίσετε να σχεδιάζετε. Εξάλλου, τα Χριστούγεννα είναι ένας από τους πιο πολυάσχολους χρόνους για μικρά και μεγάλα καταλύματα. Γιατί να κάνετε λάθος κινήσεις την τελευταία στιγμή και να μην εκμεταλλευτείτε στο έπακρο την πραγματικά αγαπημένη περίοδο των ταξιδιωτών;

 

Δε γυρνάνε τα πάντα γύρω από τα Χριστούγεννα

 

Οκ, το σημερινό μας blog είναι συγκεντρωμένο σε αυτά. Αυτό συμβαίνει γιατί αγαπάμε τη Δέσποινα Βανδή και το «Χριστούγεννα» παίζει ήδη στην playlist μας. Παρόλα αυτά, μην ξεχνάτε και τους guest star της φθινοπωρινής – χειμερινής περιόδου:

> Halloween: 31 Οκτωβρίου

> Black Friday: 29 Νοεμβρίου

> Cyber Monday: 2 Δεκεμβρίου

> Χριστούγεννα: 25 Δεκεμβρίου

> Παραμονή Πρωτοχρονιάς: 31 Δεκεμβρίου

 

Τώρα, λαμβάνοντας αυτές τις βασικές ημερομηνίες υπόψιν, το πρώτο βήμα είναι να αποφασίσετε για ποιες εορτές θα δημιουργήσετε καμπάνιες.

 

Το πιο σημαντικό μέρος αυτής της διαδικασίας είναι η δημιουργία ενός ισχυρού ημερολογίου προώθησης που να συνδέεται με τους συγκεκριμένους στόχους της καμπάνιας σας. Για παράδειγμα, αν η εστίασή σας βρίσκεται στις πωλήσεις, θα πρέπει να αναλογιστείτε πώς και πότε θα προωθηθεί το κάθε προϊόν κατά τη διάρκεια των διακοπών.

 

Αποφασίστε πως θα προωθήσετε τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια σας

 

Έχετε αρκετές επιλογές.

– Social media

– Διαγωνισμοί

– Email marketing

– Διαφημιστικά banner

– Blogs

– PPC

– Influencer marketing

 

Οι επιλογές σας θα πρέπει να εξαρτώνται από το κοινό-στόχο σας και από τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να τους προσεγγίσετε και να επικοινωνήσετε καλύτερα μαζί τους.

 


Tip 1. Τα blogs είναι μια πολύ αποτελεσματική μορφή περιεχομένου που μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε περισσότερη επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας. Χρησιμοποιήστε σωστές λέξεις – κλειδιά ώστε να μπορείτε να έχετε σωστό SEO. Όταν ένας πιθανός επισκέπτης κάνει κλικ στο blog του ξενοδοχείου σας το οποίο αναφέρεται σε γενικές εκδηλώσεις της περιοχής, θα κάνει κλικ και σε άλλες σελίδες του ιστότοπού σας. Εφόσον έχει ενθουσιαστεί από τις εκδηλώσεις της περιοχής, είναι επόμενο να κλείσει απευθείας σε εσάς.

Tip 2. Δημιουργήστε ένα κυνήγι θησαυρού στην ιστοσελίδα σας. Βάλτε μια μικρή, διακριτική εικόνα ενός χιονάνθρωπου στην ιστοσελίδα σας σε ένα διαφορετικό μέρος κάθε μέρα. Ζητήστε από τους επισκέπτες να τους βρουν όλους για να κερδίσουν ένα βραβείο.


 

Δείξτε το εορταστικό σας πνεύμα

Θυμηθείτε τα στάδια του ταξιδιού τα οποία έχουμε εξηγήσει σε προηγούμενο blog. (χρειάζεστε φρεσκάρισμα; Κάντε κλικ εδώ). Τώρα είναι η ώρα να δημιουργήσετε το όνειρο. Για να δημιουργήσετε το πνεύμα των διακοπών, οι ταξιδιώτες θα πρέπει να μπορούν να απολαύσουν το ανάλογο υλικό. Η χριστουγεννιάτικη διακόσμηση αποτελεί τα θεμέλια της καμπάνιας σας. Φροντίστε να έχετε μία ζεστή, όμορφη και γιορτινή διάθεση που θα είναι ταυτόχρονα instagramable. Ένα mini χριστουγεννιάτικο δέντρο πάνω στη ρεσεψιόν δε θα είναι αρκετό για ένα κοινό που έχει εικόνες και γνώση σχετικά με τη χριστουγεννιάτικη ξενοδοχειακή εμπειρία.

 

Τι σχέση έχει όμως αυτό με τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια που προετοιμάζουμε; Σίγουρα δεν προτείνουμε να ξεκινήσετε το στόλισμα από τώρα. Παρόλα αυτά, μερικά sneak – peak των διαθέσεών σας, μερικές κλεφτές ματιές στη δημιουργία του εορταστικού μενού ή των αξεσουάρ θα δημιουργήσουν τη «φασαρία» που ζητάμε. Μην ξεχνάτε πως δεν πρόκειται για αμπελοφιλοσοφίες: Οι εικόνες και τα βίντεο έχουν τη μεγαλύτερη δέσμευση θεατών, επομένως η δημοσίευση φωτογραφιών από το διακοσμημένο ξενοδοχείο σας μπορεί να προσελκύσει περισσότερους πελάτες στον ιστότοπό σας. Προκειμένου να αποκτήσετε μεγαλύτερη εμβέλεια χρησιμοποιήστε φυσικά τα ανάλογα hashtags. Σιγά σιγά, αποκαλύψτε όλο και περισσότερα. Αναρωτιέστε ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα; Πάμε στο επόμενο βήμα,

 

Δημιουργήστε ένα πρόγραμμα

 

Είναι πραγματικά σημαντικό να δημιουργήσετε ένα ημερολόγιο με τις βασικές περιόδους προώθησης για την εποχή.

Είναι επίσης σημαντικό να υπολογίσετε σε πόσο χρόνο θα εκτελούνται οι μεμονωμένες εκστρατείες διακοπών σας. Προτείνουμε το εξής:

 

  1. Ημέρα 0-14: Αρχή διαφημιστικής εκστρατείας
  2. Ημέρα 15: Ημέρα εκκίνησης
  3. Ημέρα 16-20: Παρακολούθηση

 

Με αυτό τον τρόπο, θα είστε σε θέση να σκέφτεστε δημιουργικούς τρόπους ενσωμάτωσης των προϊόντων σας στην καμπάνια, χωρίς να έχετε τυχαίο, επαναλαμβανόμενο περιεχόμενο.

 

Χριστουγεννιάτικες προσφορές

 

Καθώς οι ταξιδιώτες αναζητούν κατάλυμα, ένας κύριος παράγοντας αποφάσεων είναι οι καλύτερες τιμές.

 

Για να κερδίσετε ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, θα πρέπει να σκεφθείτε τι προσφέρει ο ανταγωνισμός. Φυσικά, δε χρειάζεται να κάνετε μαντεψιές. Μία πλατφόρμα τύπου OTA Scanner θα σας δείξει ακριβώς αυτό που χρειάζεστε για να κινηθείτε ανάλογα. Εσείς δεν έχετε παρά να επιλέξετε 5 ανταγωνιστές. Με αυτόν τον τρόπο, θα κάνετε προσφορές αρκετά καλές για να τραβήξετε επισκέπτες και αρκετά δυνατές για να κερδίζετε και εσείς.

 

Αν η αλλαγή τιμών διαμονής δεν είναι βέβαια στη σκέψη σας, αυτό που προτείνουμε είναι η προσφορά δώρων. Κουπόνια για φαγητό και ποτά, έκπτωση ή δωρεάν εισιτήρια για αξιοθέατα ή δωρεάν θεραπεία σπα θα δημιουργήσουν τη μαγεία που κάνει «κλικ».

 

Αναπτύξτε γραφικά και περιεχόμενο

 

Όπως είπε και η Έ. Φέρμπερ, ”Tα Χριστούγεννα δεν είναι μια εποχή. Είναι ένα συναίσθημα”. Προσπαθήστε να μεταφέρετε αυτό το συναίσθημα με περιεχόμενο, γραφικά,  βίντεο, έξτρα προσθήκες στην ιστοσελίδα κ.λπ. Και πάλι, αυτά πρέπει να είναι προσαρμοσμένα στα συγκεκριμένα κανάλια που θα προωθήσετε το ειδικό σας όραμα, οπότε μην ξεχάσετε να λάβετε υπόψη τις διαστάσεις. Τα βίντεο γίνονται όλο και πιο δημοφιλή στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, ίσως θελήσετε να δημιουργήσετε ένα.

 

Μπορείτε να πάτε ένα βήμα παρακάτω και να προσθέσετε στο logo σας κάτι το χριστουγεννιάτικο και να το εμφανίζετε στην απόδειξή σας. Με ένα Cloud PMS το οποίο είναι στα μέτρα σας, όπως το RoomRack, έχετε τη δυνατότητα να επεξεργαστείτε το εικαστικό των αποδείξεων και των τιμολογίων σας. Μπορείτε να είστε σίγουροι ότι θα εντυπωσιάσετε!

Ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια για το ξενοδοχείο σας

Custom Invoice Logo for Room Rack Cloud PMS

 


 

Οι διακοπές Χριστουγέννων είναι μια από τις πιο χαρούμενες εποχές του χρόνου. Γίνετε μέρος της ευτυχίας και μη.. τσιγκουνεύεστε τις εορταστικές διακοσμήσεις. Το να είστε σε θέση να συμβαδίσετε με τα τρέχοντα γεγονότα κάνει το ξενοδοχείο σας να φαίνεται πιο ζωντανό και οργανωτικό. Οι ειδικές προσφορές μπορούν επίσης να φτάσουν το ξενοδοχείο σας πολύ μακριά. Μη νομίζετε ότι μπορούν όλα να γίνουν τελευταία στιγμή.. όσο πιο πολύ το οργανώσετε, τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχετε. Υπάρχει λόγος που βλέπουμε διαφημίσεις να μετράνε αντίστροφα για τις εορτές των Χριστουγέννων έως και ένα μήνα πριν. Η δημιουργία του ονείρου είναι στη βάση του μάρκετινγκ οποιασδήποτε επιχείρησης.

Είπαμε ότι μένουν 103 ημέρες μέχρι τα Χριστούγεννα;

 

 

Comments are closed.

Μπορείτε να ξεκινήσετε με μια δοκιμαστική έκδοση για 14 ημέρες, χωρίς καμία υποχρέωση. Δεν χρειάζεται να ακυρώσετε τίποτα.

Το νέο πρόγραμμα της Abouthotelier.com "RoomRack" Cloud Hotel Pms, αναπτύχθηκε με γνώμονα την τελευταίες τεχνολογίες αιχμής και τη χρήση της συσσωρευμένης γνώσης από τις υπάρχουσες γραμμές προϊόντων. Το σύγχρονο Pms μπορεί να προσαρμοστεί εύκολα ώστε να ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες της δικής σας επιχείρησης, υποστηρίζοντας εφαρμογές back office.

Στοιχεία επικοινωνίας