Το καλοκαίρι τελείωσε και η επιχείρησή σας πιθανότατα «ηρεμεί» από την τουριστική σεζόν αιχμής καθώς όλοι επιστρέφουν στο σχολείο και στην εργασία τους. Πιστέψτε το ή όχι, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να αρχίσετε να προετοιμάζετε τις εκστρατείες προώθησης εορταστικών εμπειριών.

Δεν είναι ποτέ πολύ νωρίς για να αρχίσετε να σχεδιάζετε. Εξάλλου, τα Χριστούγεννα είναι ένας από τους πιο πολυάσχολους χρόνους για μικρά και μεγάλα καταλύματα. Γιατί να κάνετε λάθος κινήσεις την τελευταία στιγμή και να μην εκμεταλλευτείτε στο έπακρο την πραγματικά αγαπημένη περίοδο των ταξιδιωτών;

Δε γυρνάνε τα πάντα γύρω από τα Χριστούγεννα

Οκ, το σημερινό μας blog είναι συγκεντρωμένο σε αυτά. Αυτό συμβαίνει γιατί αγαπάμε τη Δέσποινα Βανδή και το «Χριστούγεννα» παίζει ήδη στην playlist μας. Παρόλα αυτά, μην ξεχνάτε και τους guest star της φθινοπωρινής – χειμερινής περιόδου:

> Halloween: 31 Οκτωβρίου

> Black Friday: 29 Νοεμβρίου

> Cyber Monday: 2 Δεκεμβρίου

> Χριστούγεννα: 25 Δεκεμβρίου

> Παραμονή Πρωτοχρονιάς: 31 Δεκεμβρίου

Τώρα, λαμβάνοντας αυτές τις βασικές ημερομηνίες υπόψιν, το πρώτο βήμα είναι να αποφασίσετε για ποιες εορτές θα δημιουργήσετε καμπάνιες.

Το πιο σημαντικό μέρος αυτής της διαδικασίας είναι η δημιουργία ενός ισχυρού ημερολογίου προώθησης που να συνδέεται με τους συγκεκριμένους στόχους της καμπάνιας σας. Για παράδειγμα, αν η εστίασή σας βρίσκεται στις πωλήσεις, θα πρέπει να αναλογιστείτε πώς και πότε θα προωθηθεί το κάθε προϊόν κατά τη διάρκεια των διακοπών.

Αποφασίστε πως θα προωθήσετε τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια σας

Έχετε αρκετές επιλογές.

– Social media

– Διαγωνισμοί

– Email marketing

– Διαφημιστικά banner

– Blogs

– PPC

– Influencer marketing

Οι επιλογές σας θα πρέπει να εξαρτώνται από το κοινό-στόχο σας και από τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να τους προσεγγίσετε και να επικοινωνήσετε καλύτερα μαζί τους.


Tip 1. Τα blogs είναι μια πολύ αποτελεσματική μορφή περιεχομένου που μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε περισσότερη επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας. Χρησιμοποιήστε σωστές λέξεις – κλειδιά ώστε να μπορείτε να έχετε σωστό SEO. Όταν ένας πιθανός επισκέπτης κάνει κλικ στο blog του ξενοδοχείου σας το οποίο αναφέρεται σε γενικές εκδηλώσεις της περιοχής, θα κάνει κλικ και σε άλλες σελίδες του ιστότοπού σας. Εφόσον έχει ενθουσιαστεί από τις εκδηλώσεις της περιοχής, είναι επόμενο να κλείσει απευθείας σε εσάς.

Tip 2. Δημιουργήστε ένα κυνήγι θησαυρού στην ιστοσελίδα σας. Βάλτε μια μικρή, διακριτική εικόνα ενός χιονάνθρωπου στην ιστοσελίδα σας σε ένα διαφορετικό μέρος κάθε μέρα. Ζητήστε από τους επισκέπτες να τους βρουν όλους για να κερδίσουν ένα βραβείο.


Δείξτε το εορταστικό σας πνεύμα

 

Θυμηθείτε τα στάδια του ταξιδιού τα οποία έχουμε εξηγήσει σε προηγούμενο blog. (χρειάζεστε φρεσκάρισμα; Κάντε κλικ εδώ). Τώρα είναι η ώρα να δημιουργήσετε το όνειρο. Για να δημιουργήσετε το πνεύμα των διακοπών, οι ταξιδιώτες θα πρέπει να μπορούν να απολαύσουν το ανάλογο υλικό. Η χριστουγεννιάτικη διακόσμηση αποτελεί τα θεμέλια της καμπάνιας σας. Φροντίστε να έχετε μία ζεστή, όμορφη και γιορτινή διάθεση που θα είναι ταυτόχρονα instagramable. Ένα mini χριστουγεννιάτικο δέντρο πάνω στη ρεσεψιόν δε θα είναι αρκετό για ένα κοινό που έχει εικόνες και γνώση σχετικά με τη χριστουγεννιάτικη ξενοδοχειακή εμπειρία.

Τι σχέση έχει όμως αυτό με τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια που προετοιμάζουμε; Σίγουρα δεν προτείνουμε να ξεκινήσετε το στόλισμα από τώρα. Παρόλα αυτά, μερικά sneak – peak των διαθέσεών σας, μερικές κλεφτές ματιές στη δημιουργία του εορταστικού μενού ή των αξεσουάρ θα δημιουργήσουν τη «φασαρία» που ζητάμε. Μην ξεχνάτε πως δεν πρόκειται για αμπελοφιλοσοφίες: Οι εικόνες και τα βίντεο έχουν τη μεγαλύτερη δέσμευση θεατών, επομένως η δημοσίευση φωτογραφιών από το διακοσμημένο ξενοδοχείο σας μπορεί να προσελκύσει περισσότερους πελάτες στον ιστότοπό σας. Προκειμένου να αποκτήσετε μεγαλύτερη εμβέλεια χρησιμοποιήστε φυσικά τα ανάλογα hashtags. Σιγά σιγά, αποκαλύψτε όλο και περισσότερα. Αναρωτιέστε ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα; Πάμε στο επόμενο βήμα,

Δημιουργήστε ένα πρόγραμμα

Είναι πραγματικά σημαντικό να δημιουργήσετε ένα ημερολόγιο με τις βασικές περιόδους προώθησης για την εποχή.

Είναι επίσης σημαντικό να υπολογίσετε σε πόσο χρόνο θα εκτελούνται οι μεμονωμένες εκστρατείες διακοπών σας. Προτείνουμε το εξής:

  1. Ημέρα 0-14: Αρχή διαφημιστικής εκστρατείας
  2. Ημέρα 15: Ημέρα εκκίνησης
  3. Ημέρα 16-20: Παρακολούθηση

Με αυτό τον τρόπο, θα είστε σε θέση να σκέφτεστε δημιουργικούς τρόπους ενσωμάτωσης των προϊόντων σας στην καμπάνια, χωρίς να έχετε τυχαίο, επαναλαμβανόμενο περιεχόμενο.

Χριστουγεννιάτικες προσφορές

Καθώς οι ταξιδιώτες αναζητούν κατάλυμα, ένας κύριος παράγοντας αποφάσεων είναι οι καλύτερες τιμές.

Για να κερδίσετε ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, θα πρέπει να σκεφθείτε τι προσφέρει ο ανταγωνισμός. Φυσικά, δε χρειάζεται να κάνετε μαντεψιές. Μία πλατφόρμα τύπου OTA Scanner θα σας δείξει ακριβώς αυτό που χρειάζεστε για να κινηθείτε ανάλογα. Εσείς δεν έχετε παρά να επιλέξετε 5 ανταγωνιστές. Με αυτόν τον τρόπο, θα κάνετε προσφορές αρκετά καλές για να τραβήξετε επισκέπτες και αρκετά δυνατές για να κερδίζετε και εσείς.

Αν η αλλαγή τιμών διαμονής δεν είναι βέβαια στη σκέψη σας, αυτό που προτείνουμε είναι η προσφορά δώρων. Κουπόνια για φαγητό και ποτά, έκπτωση ή δωρεάν εισιτήρια για αξιοθέατα ή δωρεάν θεραπεία σπα θα δημιουργήσουν τη μαγεία που κάνει «κλικ».

Αναπτύξτε γραφικά και περιεχόμενο

Όπως είπε και η Έ. Φέρμπερ, ”Tα Χριστούγεννα δεν είναι μια εποχή. Είναι ένα συναίσθημα”. Προσπαθήστε να μεταφέρετε αυτό το συναίσθημα με περιεχόμενο, γραφικά,  βίντεο, έξτρα προσθήκες στην ιστοσελίδα κ.λπ. Και πάλι, αυτά πρέπει να είναι προσαρμοσμένα στα συγκεκριμένα κανάλια που θα προωθήσετε το ειδικό σας όραμα, οπότε μην ξεχάσετε να λάβετε υπόψη τις διαστάσεις. Τα βίντεο γίνονται όλο και πιο δημοφιλή στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, ίσως θελήσετε να δημιουργήσετε ένα.

Μπορείτε να πάτε ένα βήμα παρακάτω και να προσθέσετε στο logo σας κάτι το χριστουγεννιάτικο και να το εμφανίζετε στην απόδειξή σας. Με ένα Cloud PMS το οποίο είναι στα μέτρα σας, όπως το RoomRack, έχετε τη δυνατότητα να επεξεργαστείτε το εικαστικό των αποδείξεων και των τιμολογίων σας. Μπορείτε να είστε σίγουροι ότι θα εντυπωσιάσετε!


Οι διακοπές Χριστουγέννων είναι μια από τις πιο χαρούμενες εποχές του χρόνου. Γίνετε μέρος της ευτυχίας και μη.. τσιγκουνεύεστε τις εορταστικές διακοσμήσεις. Το να είστε σε θέση να συμβαδίσετε με τα τρέχοντα γεγονότα κάνει το ξενοδοχείο σας να φαίνεται πιο ζωντανό και οργανωτικό. Οι ειδικές προσφορές μπορούν επίσης να φτάσουν το ξενοδοχείο σας πολύ μακριά. Μη νομίζετε ότι μπορούν όλα να γίνουν τελευταία στιγμή.. όσο πιο πολύ το οργανώσετε, τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχετε. Υπάρχει λόγος που βλέπουμε διαφημίσεις να μετράνε αντίστροφα για τις εορτές των Χριστουγέννων έως και ένα μήνα πριν. Η δημιουργία του ονείρου είναι στη βάση του μάρκετινγκ οποιασδήποτε επιχείρησης.

Είπαμε ότι μένουν 103 ημέρες μέχρι τα Χριστούγεννα;