BLOG

Πως το σωστό PMS ξενοδοχείων μπορεί να σας κάνει πιο αποτελεσματικούς;

Πως το σωστό PMS ξενοδοχείων μπορεί να σας κάνει πιο αποτελεσματικούς;

Η ξενοδοχειακή βιομηχανία ανακάμπτει σιγά-σιγά από τον COVID-19. Σε προτεραιότητα βλέπουμε ξεκάθαρα τη διατήρηση της καθημερινής λειτουργικής αποδοτικότητας αλλά και την τήρηση των νέων επιχειρησιακών πρωτοκόλλων. Το σωστό PMS ξενοδοχείων μπορεί να κάνει αυτό το έργο ευκολότερο για τον ξενοδόχο αλλά και για το προσωπικό.   Γενικά, ένα σύγχρονο σύστημα διαχείρισης ξενοδοχείων (PMS) έχει σχεδιαστεί […]

Περισσότερα..
Ιδέες για Καλύτερη Προώθηση του Boutique Ξενοδοχείου σας

Ιδέες για Προώθηση του Boutique Ξενοδοχείου σας

Ακόμα και αν δεν είστε ακριβώς σίγουροι για το πως να διευκρινίσετε ένα boutique ξενοδοχείο, το μόνο σίγουρο είναι ότι μόλις το δείτε – μπορείτε απευθείας να το αναγνωρίσετε. Το Boutique φαινόμενο ξεκίνησε μόλις 36 χρόνια πριν, από “προγραμματιστές που θεωρούνταν όχι μόνο ξενοδόχοι, αλλά tastemakers..” (Stone, Brad. “It Sure Isn’t Like Motel 6”). Αυτό […]

Περισσότερα..
Ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια για το ξενοδοχείο σας

Ήρθε η ώρα να οργανώσετε τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια του ξενοδοχείου σας

Το καλοκαίρι τελείωσε και η επιχείρησή σας πιθανότατα «ηρεμεί» από την τουριστική σεζόν αιχμής καθώς όλοι επιστρέφουν στο σχολείο και στην εργασία τους. Πιστέψτε το ή όχι, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να αρχίσετε να προετοιμάζετε τις εκστρατείες προώθησης εορταστικών εμπειριών.   Δεν είναι ποτέ πολύ νωρίς για να αρχίσετε να σχεδιάζετε. Εξάλλου, τα […]

Περισσότερα..
Πως να προσελκύσετε και να διαχειριστείτε Group κρατήσεις στο ξενοδοχείο σας

Πως να προσελκύσετε και να διαχειριστείτε Group κρατήσεις στο ξενοδοχείο σας

Η παράδοση λέει ότι group κρατήσεις – ερχόμενες από ταξιδιωτικά πρακτορεία, εταιρείες, γάμους κλπ. – προτιμούν αλυσίδες ξενοδοχείων για τη διαμονή τους. Αυτό συμβαίνει επειδή νιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια σχετικά με τις ανέσεις και την προβλεψιμότητα του ομίλου. Παρόλα αυτά, στη σημερινή κουλτούρα του ταξιδιώτη, βλέπουμε όλο και περισσότερες group κρατήσεις σε μικρότερα ξενοδοχεία με πελάτες […]

Περισσότερα..
Πως μπορεί να ενισχυθεί το guest loyalty με μέσα που ήδη κατέχετε

Πως μπορεί να ενισχυθεί το guest loyalty με μέσα που ήδη κατέχετε

Ας μιλήσουμε για τον βασικό στόχο των ξενοδοχείων: πως να γίνουν οι επισκέπτες τους επαναλαμβανόμενοι, ώστε να ελευθερωθούν από τα δεσμά των OTAs. Υπάρχει τρόπος να ενισχυθεί το guest loyalty σήμερα, ή μπορεί να μείνει ένα μόνο όνειρο; Στην παρούσα κατάσταση, η πλήρη αποδέσμευση από τα OTAs έχει περισσότερα αρνητικά παρά θετικά αποτελέσματα. Ειδικά για […]

Περισσότερα..
Ποιες είναι οι προσδοκίες των πελατών στα ξενοδοχεία;

Από τις παροχές μέχρι την εξυπηρέτηση: Ποιες είναι οι προσδοκίες των πελατών στα ξενοδοχεία;

Για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί στη σημερινή αγορά, είναι σημαντικό οι ξενοδόχοι να γνωρίζουν ακριβώς ποιες είναι οι ανάγκες των σύγχρονων ταξιδιωτών και πώς μπορούν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες τους για να προσφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες επισκεπτών. Ορισμένες προσδοκίες των πελατών στα ξενοδοχεία είναι διαχρονικές. Στο σημερινό blog θα μιλήσουμε για τις πτυχές της εμπειρίας του επισκέπτη […]

Περισσότερα..

Ξεχωρίστε από τον Ανταγωνισμό στα Social Media: Δημιουργία Μοναδικής Αισθητικής για το Ξενοδοχείο σας

Μόλις κάποιος πελάτης επισκέπτεται το προφίλ του ξενοδοχείου σας, η αισθητική του είναι το πρώτο πράγμα που παρατηρεί. Τα χρώματα, το layout και το γενικό συναίσθημα που αφήνει η σελίδα στο Instagram συντελούν στην ολοκληρωμένη εικόνα που αποκτάει ένας επισκέπτης πριν καν πατήσει το πόδι του στο ξενοδοχείο σας. Μπορείτε να τον κάνετε να σας […]

Περισσότερα..
cloud pms

Αλλαγή σε Cloud PMS: 4 Λόγοι που Δεν Μπορείτε να Αγνοήσετε

Είτε πρόκειται για μικρό, ανεξάρτητο ξενοδοχείο είτε για ξενοδοχείο ομίλου, το  σύστημα διαχείρισης κρατήσεων είναι το Α και το Ω της επιχείρησης. Δεν έχει σημασία ο αριθμός δωματίων σας – σημασία έχει το να εκτελείται σωστά ο απαραίτητος για την άψογη λειτουργία έλεγχος. Η νέα αγάπη των ξενοδόχων και των manager, δεν είναι άλλη από τα […]

Περισσότερα..
Γαμήλια Δεξίωση σε Ξενοδοχεία | RoomRack blog

Γαμήλια Δεξίωση σε Ξενοδοχείο – 4 Τρόποι να Ξεχωρίσετε

Τα πιο σημαντικά κομμάτια ενός γάμου, είναι τρία: το νυφικό – οι καλεσμένοι – το μέρος. Τα περισσότερα ζευγάρια ξέρουν ακριβώς τι θέλουν, και κάνουν κράτηση το μέρος του «πάρτι» έως και 12 μήνες πριν τον γάμο! Μάλιστα, η επιλογή να γίνει η γαμήλια δεξίωση σε ξενοδοχείο είναι όλο και πιο δημοφιλή. Αυτό που είναι […]

Περισσότερα..
Ταξιδιωτικές Εμπειρίες: 7 Δημιουργικοί Τρόποι να το κάνετε όπως η TripAdvisor

Ταξιδιωτικές Εμπειρίες: 7 Δημιουργικοί Τρόποι να το κάνετε όπως η TripAdvisor

Ποιες είναι οι πιο καινοτόμες εταιρείες στον ταξιδιωτικό χώρο, και τι κοινό έχουν; Εκτός από εύρεση καταλύματος, η Airbnb, η Google και η TripAdvisor έχουν όλες μία ακόμη κοινή βάση. Στόχος τους είναι να συμμετέχουν στη συνολική εμπειρία του ταξιδιώτη, συμβουλεύοντας τον με top δραστηριότητες που πρέπει να ακολουθήσει. Με ποιον τρόπο;   Η Airbnb […]

Περισσότερα..
παράπονα πελατών pms

Συνηθισμένα Παράπονα Πελατών (και πως το PMS θα σας Βοηθήσει να τα Λύσετε)

Όταν διοργανώνετε την τέλεια φιλοξενία για τους πελάτες σας, υπάρχουν πολλοί παράγοντες – ανθρώπινα λάθη, τεχνικές δυσκολίες – που μπορεί να δημιουργήσουν απρόβλεπτες, δυσάρεστες εξελίξεις. Όλοι ξέρουμε ότι μερικοί άνθρωποι απλά ψάχνουν αφορμές για να παραπονεθούν – και ο τομέας της φιλοξενίας ιδιαίτερα, βλέπει τις περισσότερες μη δίκαιες κριτικές. Ακόμα και τα πιο υπερπολυτελή ξενοδοχεία […]

Περισσότερα..
Νέες κινήσεις απο Booking και TripAdvisor

Νέες κινήσεις από Booking και TripAdvisor

Η Booking και η TripAdvisor, δύο από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες ταξιδιωτικές μάρκες εκεί έξω, απόκτησαν πέρσι την Αμερικάνικη Fareharbor και την Ισλανδική Bokun αντίστοιχα – τι σημαίνει όμως αυτό; Και πως έχουν εξελιχθεί οι κινήσεις αυτές σήμερα; Καταρχάς, για όσους δεν ήξεραν για την είδηση αυτή, η Fareharbor και η Bokun είναι γίγαντες στον τομέα της online […]

Περισσότερα..
Ομάδα προσωπικού - Σωστή Διαχείρηση

6 βήματα για μια εξαιρετική ομάδα προσωπικού

Εκτός από διευθυντής / manager, είστε και άνθρωπος, και έχετε όπως όλοι μας συγκεκριμένες ώρες σε μια μέρα για να ολοκληρώσετε τις εργασίες σας. Αυτό μπορεί να γίνει ιδιαίτερα αγχωτικό, και ο πανικός είναι πάντα ο χειρότερος κριτής. Ξεχνάτε όμως ότι δεν εξαρτάται μόνο από εσάς το να τα κάνετε όλα … έχετε μια ολόκληρη […]

Περισσότερα..

7 Σημάδια ότι Ήρθε ο Καιρός να Αλλάξετε το PMS σας

Πότε ήταν η τελευταία φορά που κάνατε update στο ξενοδοχειακό πρόγραμμα κρατήσεων σας; Ήταν πριν 4 χρόνια; Πριν 7; Πριν 10; Μήπως δεν μπορείτε καν να θυμηθείτε πότε μπορούσατε να αναφερθείτε σε αυτό ως «καινούργιο»; Φαίνεται ότι το πρόγραμμα κρατήσεων σας θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει μια καλή ανανέωση. Το να το παραδέχεστε κάτι βέβαια, δεν […]

Περισσότερα..
roomrack pms investment, επένδυση για το μέλλον

Property Management System – Η πιο ασφαλής επένδυση.

Θέλετε να φτάσετε το ξενοδοχείο σας ψηλά. Χρειάζεστε ένα σύστημα διαχείρισης για την άριστη λειτουργία της ρεσεψιόν και του back office. Στην AboutHotelier έχουμε περάσει χρόνια αναζητώντας και δημιουργώντας λύσεις που οι ανεξάρτητοι ξενοδόχοι χρειάζονται για να περάσουν την επιχείρησή τους στο επόμενο επίπεδο. Από το check-in μέχρι check-out και ακόμα παραπέρα, έχουμε όλα όσα […]

Περισσότερα..
PMS HOTEL MANAGEMENT

Το PMS του σήμερα – όλα σε ένα και ο πελάτης στη κορυφή!

Για δεκαετίες, ξενοδοχεία χρησιμοποιούν τα ίδια ξενοδοχειακά λογισμικά για να διαχειριστούν τις εργασίες τους. Με τη πάροδο του χρόνου, τα λογισμικά αυτά έχουν κάνει κάποιες σημαντικές βελτιώσεις. Παρόλα αυτά, έχει έρθει η ώρα να γίνει η πραγματική επανάσταση στα λογισμικά διαχείρισης ξενοδοχείων. Οφείλουν να μπορούν να υποστηρίξουν τον σύγχρονο ξενοδόχο λύνοντας προκλήσεις του σήμερα.  Όλα […]

Περισσότερα..

4 Εύκολοι Τρόποι να Κάνετε την Τεχνολογία Σύμμαχό Σας

Η τεχνολογία είναι πλέον ο πυρήνας στη προσέλκυση και τη φιλοξενία πελατών στα ξενοδοχεία. Ακόμα και παλαιά, vintage ξενοδοχεία, έχουν κάνει τη τεχνολογία σύμμαχο τους και όχι εχθρό, αφού τα οφέλη είναι πολύ σημαντικά για να τα παραβλέψει κανείς. Στην πράξη, αυτό σημαίνει επενδύσεις σε ένα ευρύ φάσμα λύσεων  οι οποίες αποδίδουν σημαντικά, αφού στοχεύουν […]

Περισσότερα..
Πως το σωστό PMS ξενοδοχείων μπορεί να σας κάνει πιο αποτελεσματικούς; Πως το σωστό PMS ξενοδοχείων μπορεί να σας κάνει πιο αποτελεσματικούς;

Η ξενοδοχειακή βιομηχανία ανακάμπτει σιγά-σιγά από τον COVID-19. Σε προτεραιότητα βλέπουμε ξεκάθαρα τη διατήρηση της καθημερινής λειτουργικής αποδοτικότητας αλλά και την τήρηση των νέων επιχειρησιακών πρωτοκόλλων. Το σωστό PMS ξενοδοχείων μπορεί να κάνει αυτό το έργο ευκολότερο για τον ξενοδόχο αλλά και για το προσωπικό.

 

Γενικά, ένα σύγχρονο σύστημα διαχείρισης ξενοδοχείων (PMS) έχει σχεδιαστεί για να κάνει όχι μόνο την ημέρα εργασίας πιο αποτελεσματική, αλλά και την εμπειρία των επισκεπτών πιο ικανοποιητική.

 

Στο σημερινό άρθρο θα σας παραθέσουμε μερικά παραδείγματα με το πως το RoomRack Cloud PMS είναι το σωστό PMS ξενοδοχείων – οποιοδήποτε μεγέθους.

 

 

Πρόσβαση στα δεδομένα του ξενοδοχείου σας. Από οποιαδήποτε τοποθεσία. Οποιαδήποτε στιγμή. 

 

Το RoomRack βασίζεται στο Cloud – αυτό σημαίνει ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οποιαδήποτε τοποθεσία και οποιαδήποτε συσκευή, αρκεί να υπάρχει πρόσβαση στο διαδίκτυο. Δεν χρειάζεται πλέον να εγκαταστήσετε κανένα έξτρα λογισμικό.

 

Επίσης – όλοι οι υπάλληλοι μπορούν να συνδεθούν στο σύστημα μέσω μεμονωμένων λογαριασμών με συγκεκριμένα δικαιώματα χρήστη ανάλογα με τη θέση τους. Για παράδειγμα, η οροφοκόμος μπορεί να βλέπει μόνο το housekeeping report, ενώ ο διευθυντής μπορεί να έχει πλήρη πρόσβαση.

 

 

Housekeeping Report.

 

Ένα σωστό PMS για ξενοδοχεία θα πρέπει οπωσδήποτε να έχει ευέλικτο πλάνο για το τμήμα του housekeeping. Ο καθαρισμός, η συντήρηση δωματίων και η προετοιμασία τους έπαιζε, παίζει και θα παίζει πάντα έναν ουσιαστικό ρόλο στην εμπειρία επισκεπτών. Ως εκ τούτου, έχει άμεση σχέση με την επιτυχία του καταλύματός σας.

 

Σήμερα, με τα ακόμη πιο αυστηρά πρωτόκολλα καθαρισμού και απολύμανσης που ισχύουν λόγω του COVID-19, η αποτελεσματικότητα της ομάδας καθαριότητας και η μεταξύ τους συνεννόηση είναι πιο σημαντική από ποτέ.

 

Στο RoomRack το housekeeping report παρέχει στους χρήστες μια πλήρη επισκόπηση του πλάνο δωμάτιων και της διαθεσιμότητας. Ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο, επιτρέποντας βελτιωμένη οργάνωση και αποδοτικότητα.

 

Οι οροφοκόμοι μπορούν πολύ εύκολα να δουν το πρόγραμμα τους και να ενημερώσουν τη νέα κατάσταση του κάθε δωματίου από τη δική τους συσκευή. Εναλλακτικά η ρεσεψιόν μπορεί κάθε πρωί να εκτυπώνει το σημερινό πρόγραμμα καθαριότητας, το οποίο αυτόματα προσαρμόζει το PMS, σύμφωνα με τα στάνταρ του εκάστοτε ξενοδοχείου.

 

 

Το channel manager είναι η ορχήστρα. Το RoomRack PMS είναι ο μαέστρος.

 

Κάθε παράσταση του ντουέτου, σας βοηθάει αποτελεσματικά και άμεσα να συγχρονίζετε ολόκληρη την παρουσία του καταλύματος σας, είτε αυτή είναι online ή offline. Οι τιμές και η διαθεσιμότητα συγχρονίζονται πλήρως, χωρίς πλέον να απαιτείται η χειροκίνητη παρέμβαση σας στην online διαθεσιμότητα κάθε φορά που υπάρχει κάποια walk-in κράτηση.

 

 

Βολικό check-in & check-out.

 

Το check-in και το check-out αποτελούν την πρώτη και την τελευταία πραγματική επαφή του πελάτη με το ξενοδοχείο. Είναι η ευκαιρία σας να κάνετε καλή εντύπωση και να βοηθήσετε τον επισκέπτη να νιώσει άνετος και ασφαλής.

 

Το σύστημα διαχείρισης κρατήσεων της AboutHotelier χρησιμοποιεί τεχνολογία αυτοματοποίησης δεδομένων και βελτιστοποιεί τις απαιτήσεις διαχείρισης για μια γρήγορη αλλά εξατομικευμένη διαδικασία check-in που μειώνει (ή ακόμη και εξαλείφει) τη φυσική αλληλεπίδραση με τη ρεσεψιόν. Το online check-in είναι πλέον αγαπημένο χαρακτηριστικό του συστήματος, αφού εκτός από email, χρησιμοποιεί και SMS, κάνοντας ένα κρίσιμο βήμα προς την οικοδόμηση πιστών πελατειακών σχέσεων.

 

Όσον αφορά το check out? Ειδικά οι προπληρωμένες κρατήσεις, δεν έχουν καμία ανάγκη να περιμένουν στη ρεσεψιόν. Λαμβάνουν το παραστατικό τους στο e-mail τους, με ένα κλικ μέσα από τη πλατφόρμα του PMS.

 

 

Εύχρηστη ηλεκτρονική τιμολόγηση.

 

Το RoomRack Cloud PMS είναι πάντα σε συγχρονισμό με τις νέες νομοθεσίες και συνδέεται με ΑΑΔΕ. Με αυτό τον τρόπο, θα είστε προετοιμασμένοι σε οποιαδήποτε υποχρεωτική αλλαγή, χωρίς να αναγκάζεστε να τρέχετε και να ψάχνεστε τελευταία στιγμή.

 

Η όλη διαδικασία τιμολόγησης είναι σχεδόν αυτόματη, και έχουν ληφθεί υπόψιν ακόμα και τα πιο περίεργα σενάρια. Διαχωρισμός ή/και μεταφορά χρεώσεων, πληρωμή με 2, 3, 15 διαφορετικούς τρόπους για μία χρέωση, έκδοση τιμολογίου, πληρωμή από χρεώστη. Το σωστό PMS για ξενοδοχεία οφείλει να έχει καλύψει οποιαδήποτε ανάγκη πριν ακόμα συμβεί. Το RoomRack Cloud PMS, λόγω της ποικιλίας αναγκών του πελατολογίου του, κάνει ακριβώς αυτό. Σε περίπτωση που η τιμολόγηση είναι με «συνηθισμένο τρόπο», χρειάζεστε ακριβώς 4 κλικ. Αν όμως υπάρχει ιδιαίτερη περίπτωση, μπορείτε και πάλι να διαχειριστείτε τον λογαριασμό κράτησης με απλό και ξεκάθαρο τρόπο.

 

 

Τέλος στο χειρόγραφο βιβλίο πόρτας/ αστυνομίας.

 

Υποχρεωτικό πλέον λόγω συνθηκών, το βιβλίο πόρτας βρίσκεται στα report του καταλύματος. Μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε αυτό ανά πάσα στιγμή σας ζητηθεί. Διαβάζει αυτόματα τα στοιχεία όλων των φιλοξενούμενων μίας κράτησης και περιέχει όλες τις υποχρεωτικές στήλες. Με αυτόν τον τρόπο εσείς δε χρειάζεται να κάνετε καμία περιττή κίνηση.

 


 

Συμπέρασμα

Ψάχνετε το σωστό PMS ξενοδοχείων που μπορεί να ταιριάξει στο δικό σας κατάλυμα;  Η νούμερο ένα συμβουλή μας είναι να αναζητήσετε αυτό που είναι έξυπνο, αυτόματο και εύκολο στην εκπαίδευση.

Το RoomRack Cloud PMS μπορεί να είναι ακριβώς αυτό. Γιατί δε ζητάτε ένα DEMO εντελώς δωρεάν; Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα!

 

Comments are closed.

Μπορείτε να ξεκινήσετε με μια δοκιμαστική έκδοση για 14 ημέρες, χωρίς καμία υποχρέωση. Δεν χρειάζεται να ακυρώσετε τίποτα.

Το νέο πρόγραμμα της Abouthotelier.com "RoomRack" Cloud Hotel Pms, αναπτύχθηκε με γνώμονα την τελευταίες τεχνολογίες αιχμής και τη χρήση της συσσωρευμένης γνώσης από τις υπάρχουσες γραμμές προϊόντων. Το σύγχρονο Pms μπορεί να προσαρμοστεί εύκολα ώστε να ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες της δικής σας επιχείρησης, υποστηρίζοντας εφαρμογές back office.