Για δεκαετίες, ξενοδοχεία χρησιμοποιούν τα ίδια ξενοδοχειακά λογισμικά για να διαχειριστούν τις εργασίες τους. Με τη πάροδο του χρόνου, τα λογισμικά αυτά έχουν κάνει κάποιες σημαντικές βελτιώσεις. Παρόλα αυτά, έχει έρθει η ώρα να γίνει η πραγματική επανάσταση στα λογισμικά διαχείρισης ξενοδοχείων. Οφείλουν να μπορούν να υποστηρίξουν τον σύγχρονο ξενοδόχο λύνοντας προκλήσεις του σήμερα.

 Όλα σε ένα

Έχουν πλέον περάσει οι μέρες που τα συστήματα διαχείρισης ασχολιόντουσαν μόνο με κρατήσεις και check ins/check outs.  Με τις νέες απαιτήσεις που προέρχονται από μια νέα γενιά ταξιδιωτών, και ένα νέο επαγγελματικό περιβάλλον, τα συστήματα διαχείρισης χρειάζονται ένα ολοκληρωτικό makeover. Διαχείριση των OTAs, online σύστημα κρατήσεων, guest engagement και guest loyalty – πρέπει όλα να διαχειρίζονται ταυτόχρονα. Την ίδια στιγμή, είναι απαραίτητο να μειώνεται η πολυπλοκότητα που κάνει τους ξενοδόχους να πρέπει να γίνονται (ή να προσλαμβάνουν)  διαχειριστές πληροφορικής.

 

Το RoomRack είναι μια εφαρμογή PMS σχεδιασμένη μοναδικά. Σκοπός της να βοηθήσει στις καθημερινές λειτουργίες του ξενοδοχείου με τον πιο εύχρηστο τρόπο. Θα μπορούσαμε να μπούμε σε απίστευτα πολλές λεπτομέρειες σχετικά με τη χρήση του, αλλά θα αρκεστούμε σε αυτές τις 7 λέξεις: Καλύπτει όλες τις Front & Back office ανάγκες.

Ο πελάτης στη κορυφή

Το internet και τα smartphone έχουν αλλάξει , χωρίς καμία υπερβολή, τη ζωή μας. Ο τρόπος που επικοινωνούμε με τους ανθρώπους και με τις επιχειρήσεις έχουν αλλάξει δραστικά. Η νέα γενιά ταξιδιωτών θέλουν υπηρεσίες που να μοιάζουν με τις παροχές του κινητού τους – να είναι εύκολες να τις βρεις, εύκολες να τις αγοράσεις και εύκολες να τις καταναλώσεις. Η ποιότητα της ψηφιακής υπηρεσίας επηρεάζει άμεσα την συνολική εικόνα που έχουν για το κατάλυμα.

Η εικόνα ενός ξενοδοχείου που είναι απόλυτα εκσυγχρονισμένο κάνει τον πελάτη να αισθάνεται ασφάλεια.  Και οι ξενοδόχοι αλλά και οι πάροχοι  pms συστημάτων θα πρέπει να έχουν αυτή την αντίληψη στη κορυφή, και να μη γίνονται.. οικονομίες στο φτιάξιμο συστημάτων. Προτεραιότητα πρέπει να είναι πάντα η ποιότητα.

 

Με λίγα λόγια- το ξενοδοχείο είναι η τούρτα, και η ψηφιακή εμπειρία του επισκέπτη αλλά και του ξενοδόχου είναι το κερασάκι, που κάνει όλη τη διαφορά.