facebook
Ξενοδοχειακό Μαρκετινγκ 2021: Ήρθε η ώρα να πάρεις τα social media στα σοβαρά

Ξενοδοχειακό Μαρκετινγκ 2021: Ήρθε η ώρα να πάρεις τα social media στα σοβαρά

Το ξενοδοχειακό μαρκετινγκ περιλαμβάνει ένα τεράστιο φάσμα θεμάτων, δεξιοτήτων και στρατηγικών που οδηγούν στη βελτιστοποίηση της επιτυχίας του καταλύματος. Το ξενοδοχειακό μαρκετινγκ 2021 έχει πολλές δυνατότητες. Η πανδημία έχει φέρει σίγουρα αλλαγές, αν όμως τις κοιτάξουμε από άλλη οπτική, μπορεί τελικά να μοιάζουν και με ευκαιρίες.   Κι όμως. Ένα αποτελεσματικό μάρκετινγκ ξενοδοχείων είναι αυτό […]

Περισσότερα..
Πως το σωστό PMS ξενοδοχείων μπορεί να σας κάνει πιο αποτελεσματικούς;

Πως το σωστό PMS ξενοδοχείων μπορεί να σας κάνει πιο αποτελεσματικούς;

Η ξενοδοχειακή βιομηχανία ανακάμπτει σιγά-σιγά από τον COVID-19. Σε προτεραιότητα βλέπουμε ξεκάθαρα τη διατήρηση της καθημερινής λειτουργικής αποδοτικότητας αλλά και την τήρηση των νέων επιχειρησιακών πρωτοκόλλων. Το σωστό PMS ξενοδοχείων μπορεί να κάνει αυτό το έργο ευκολότερο για τον ξενοδόχο αλλά και για το προσωπικό.   Γενικά, ένα σύγχρονο σύστημα διαχείρισης ξενοδοχείων (PMS) έχει σχεδιαστεί […]

Περισσότερα..
Ιδέες για Καλύτερη Προώθηση του Boutique Ξενοδοχείου σας

Ιδέες για Προώθηση του Boutique Ξενοδοχείου σας

Ακόμα και αν δεν είστε ακριβώς σίγουροι για το πως να διευκρινίσετε ένα boutique ξενοδοχείο, το μόνο σίγουρο είναι ότι μόλις το δείτε – μπορείτε απευθείας να το αναγνωρίσετε. Το Boutique φαινόμενο ξεκίνησε μόλις 36 χρόνια πριν, από “προγραμματιστές που θεωρούνταν όχι μόνο ξενοδόχοι, αλλά tastemakers..” (Stone, Brad. “It Sure Isn’t Like Motel 6”). Αυτό […]

Περισσότερα..
Ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια για το ξενοδοχείο σας

Ήρθε η ώρα να οργανώσετε τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια του ξενοδοχείου σας

Το καλοκαίρι τελείωσε και η επιχείρησή σας πιθανότατα «ηρεμεί» από την τουριστική σεζόν αιχμής καθώς όλοι επιστρέφουν στο σχολείο και στην εργασία τους. Πιστέψτε το ή όχι, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να αρχίσετε να προετοιμάζετε τις εκστρατείες προώθησης εορταστικών εμπειριών.   Δεν είναι ποτέ πολύ νωρίς για να αρχίσετε να σχεδιάζετε. Εξάλλου, τα […]

Περισσότερα..
Πως να προσελκύσετε και να διαχειριστείτε Group κρατήσεις στο ξενοδοχείο σας

Πως να προσελκύσετε και να διαχειριστείτε Group κρατήσεις στο ξενοδοχείο σας

Η παράδοση λέει ότι group κρατήσεις – ερχόμενες από ταξιδιωτικά πρακτορεία, εταιρείες, γάμους κλπ. – προτιμούν αλυσίδες ξενοδοχείων για τη διαμονή τους. Αυτό συμβαίνει επειδή νιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια σχετικά με τις ανέσεις και την προβλεψιμότητα του ομίλου. Παρόλα αυτά, στη σημερινή κουλτούρα του ταξιδιώτη, βλέπουμε όλο και περισσότερες group κρατήσεις σε μικρότερα ξενοδοχεία με πελάτες […]

Περισσότερα..
Πως μπορεί να ενισχυθεί το guest loyalty με μέσα που ήδη κατέχετε

Πως μπορεί να ενισχυθεί το guest loyalty με μέσα που ήδη κατέχετε

Ας μιλήσουμε για τον βασικό στόχο των ξενοδοχείων: πως να γίνουν οι επισκέπτες τους επαναλαμβανόμενοι, ώστε να ελευθερωθούν από τα δεσμά των OTAs. Υπάρχει τρόπος να ενισχυθεί το guest loyalty σήμερα, ή μπορεί να μείνει ένα μόνο όνειρο; Στην παρούσα κατάσταση, η πλήρη αποδέσμευση από τα OTAs έχει περισσότερα αρνητικά παρά θετικά αποτελέσματα. Ειδικά για […]

Περισσότερα..
Ποιες είναι οι προσδοκίες των πελατών στα ξενοδοχεία;

Από τις παροχές μέχρι την εξυπηρέτηση: Ποιες είναι οι προσδοκίες των πελατών στα ξενοδοχεία;

Για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί στη σημερινή αγορά, είναι σημαντικό οι ξενοδόχοι να γνωρίζουν ακριβώς ποιες είναι οι ανάγκες των σύγχρονων ταξιδιωτών και πώς μπορούν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες τους για να προσφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες επισκεπτών. Ορισμένες προσδοκίες των πελατών στα ξενοδοχεία είναι διαχρονικές. Στο σημερινό blog θα μιλήσουμε για τις πτυχές της εμπειρίας του επισκέπτη […]

Περισσότερα..

Ξεχωρίστε από τον Ανταγωνισμό στα Social Media: Δημιουργία Μοναδικής Αισθητικής για το Ξενοδοχείο σας

Μόλις κάποιος πελάτης επισκέπτεται το προφίλ του ξενοδοχείου σας, η αισθητική του είναι το πρώτο πράγμα που παρατηρεί. Τα χρώματα, το layout και το γενικό συναίσθημα που αφήνει η σελίδα στο Instagram συντελούν στην ολοκληρωμένη εικόνα που αποκτάει ένας επισκέπτης πριν καν πατήσει το πόδι του στο ξενοδοχείο σας. Μπορείτε να τον κάνετε να σας […]

Περισσότερα..
cloud pms

Αλλαγή σε Cloud PMS: 4 Λόγοι που Δεν Μπορείτε να Αγνοήσετε

Είτε πρόκειται για μικρό, ανεξάρτητο ξενοδοχείο είτε για ξενοδοχείο ομίλου, το  σύστημα διαχείρισης κρατήσεων είναι το Α και το Ω της επιχείρησης. Δεν έχει σημασία ο αριθμός δωματίων σας – σημασία έχει το να εκτελείται σωστά ο απαραίτητος για την άψογη λειτουργία έλεγχος. Η νέα αγάπη των ξενοδόχων και των manager, δεν είναι άλλη από τα […]

Περισσότερα..
Γαμήλια Δεξίωση σε Ξενοδοχεία | RoomRack blog

Γαμήλια Δεξίωση σε Ξενοδοχείο – 4 Τρόποι να Ξεχωρίσετε

Τα πιο σημαντικά κομμάτια ενός γάμου, είναι τρία: το νυφικό – οι καλεσμένοι – το μέρος. Τα περισσότερα ζευγάρια ξέρουν ακριβώς τι θέλουν, και κάνουν κράτηση το μέρος του «πάρτι» έως και 12 μήνες πριν τον γάμο! Μάλιστα, η επιλογή να γίνει η γαμήλια δεξίωση σε ξενοδοχείο είναι όλο και πιο δημοφιλή. Αυτό που είναι […]

Περισσότερα..
Ταξιδιωτικές Εμπειρίες: 7 Δημιουργικοί Τρόποι να το κάνετε όπως η TripAdvisor

Ταξιδιωτικές Εμπειρίες: 7 Δημιουργικοί Τρόποι να το κάνετε όπως η TripAdvisor

Ποιες είναι οι πιο καινοτόμες εταιρείες στον ταξιδιωτικό χώρο, και τι κοινό έχουν; Εκτός από εύρεση καταλύματος, η Airbnb, η Google και η TripAdvisor έχουν όλες μία ακόμη κοινή βάση. Στόχος τους είναι να συμμετέχουν στη συνολική εμπειρία του ταξιδιώτη, συμβουλεύοντας τον με top δραστηριότητες που πρέπει να ακολουθήσει. Με ποιον τρόπο;   Η Airbnb […]

Περισσότερα..
παράπονα πελατών pms

Συνηθισμένα Παράπονα Πελατών (και πως το PMS θα σας Βοηθήσει να τα Λύσετε)

Όταν διοργανώνετε την τέλεια φιλοξενία για τους πελάτες σας, υπάρχουν πολλοί παράγοντες – ανθρώπινα λάθη, τεχνικές δυσκολίες – που μπορεί να δημιουργήσουν απρόβλεπτες, δυσάρεστες εξελίξεις. Όλοι ξέρουμε ότι μερικοί άνθρωποι απλά ψάχνουν αφορμές για να παραπονεθούν – και ο τομέας της φιλοξενίας ιδιαίτερα, βλέπει τις περισσότερες μη δίκαιες κριτικές. Ακόμα και τα πιο υπερπολυτελή ξενοδοχεία […]

Περισσότερα..
Νέες κινήσεις απο Booking και TripAdvisor

Νέες κινήσεις από Booking και TripAdvisor

Η Booking και η TripAdvisor, δύο από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες ταξιδιωτικές μάρκες εκεί έξω, απόκτησαν πέρσι την Αμερικάνικη Fareharbor και την Ισλανδική Bokun αντίστοιχα – τι σημαίνει όμως αυτό; Και πως έχουν εξελιχθεί οι κινήσεις αυτές σήμερα; Καταρχάς, για όσους δεν ήξεραν για την είδηση αυτή, η Fareharbor και η Bokun είναι γίγαντες στον τομέα της online […]

Περισσότερα..
Ομάδα προσωπικού - Σωστή Διαχείρηση

6 βήματα για μια εξαιρετική ομάδα προσωπικού

Εκτός από διευθυντής / manager, είστε και άνθρωπος, και έχετε όπως όλοι μας συγκεκριμένες ώρες σε μια μέρα για να ολοκληρώσετε τις εργασίες σας. Αυτό μπορεί να γίνει ιδιαίτερα αγχωτικό, και ο πανικός είναι πάντα ο χειρότερος κριτής. Ξεχνάτε όμως ότι δεν εξαρτάται μόνο από εσάς το να τα κάνετε όλα … έχετε μια ολόκληρη […]

Περισσότερα..

7 Σημάδια ότι Ήρθε ο Καιρός να Αλλάξετε το PMS σας

Πότε ήταν η τελευταία φορά που κάνατε update στο ξενοδοχειακό πρόγραμμα κρατήσεων σας; Ήταν πριν 4 χρόνια; Πριν 7; Πριν 10; Μήπως δεν μπορείτε καν να θυμηθείτε πότε μπορούσατε να αναφερθείτε σε αυτό ως «καινούργιο»; Φαίνεται ότι το πρόγραμμα κρατήσεων σας θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει μια καλή ανανέωση. Το να το παραδέχεστε κάτι βέβαια, δεν […]

Περισσότερα..
roomrack pms investment, επένδυση για το μέλλον

Property Management System – Η πιο ασφαλής επένδυση.

Θέλετε να φτάσετε το ξενοδοχείο σας ψηλά. Χρειάζεστε ένα σύστημα διαχείρισης για την άριστη λειτουργία της ρεσεψιόν και του back office. Στην AboutHotelier έχουμε περάσει χρόνια αναζητώντας και δημιουργώντας λύσεις που οι ανεξάρτητοι ξενοδόχοι χρειάζονται για να περάσουν την επιχείρησή τους στο επόμενο επίπεδο. Από το check-in μέχρι check-out και ακόμα παραπέρα, έχουμε όλα όσα […]

Περισσότερα..
PMS HOTEL MANAGEMENT

Το PMS του σήμερα – όλα σε ένα και ο πελάτης στη κορυφή!

Για δεκαετίες, ξενοδοχεία χρησιμοποιούν τα ίδια ξενοδοχειακά λογισμικά για να διαχειριστούν τις εργασίες τους. Με τη πάροδο του χρόνου, τα λογισμικά αυτά έχουν κάνει κάποιες σημαντικές βελτιώσεις. Παρόλα αυτά, έχει έρθει η ώρα να γίνει η πραγματική επανάσταση στα λογισμικά διαχείρισης ξενοδοχείων. Οφείλουν να μπορούν να υποστηρίξουν τον σύγχρονο ξενοδόχο λύνοντας προκλήσεις του σήμερα.  Όλα […]

Περισσότερα..

4 Εύκολοι Τρόποι να Κάνετε την Τεχνολογία Σύμμαχό Σας

Η τεχνολογία είναι πλέον ο πυρήνας στη προσέλκυση και τη φιλοξενία πελατών στα ξενοδοχεία. Ακόμα και παλαιά, vintage ξενοδοχεία, έχουν κάνει τη τεχνολογία σύμμαχο τους και όχι εχθρό, αφού τα οφέλη είναι πολύ σημαντικά για να τα παραβλέψει κανείς. Στην πράξη, αυτό σημαίνει επενδύσεις σε ένα ευρύ φάσμα λύσεων  οι οποίες αποδίδουν σημαντικά, αφού στοχεύουν […]

Περισσότερα..
Πως μπορεί να ενισχυθεί το guest loyalty με μέσα που ήδη κατέχετε Πως μπορεί να ενισχυθεί το guest loyalty με μέσα που ήδη κατέχετε

Ας μιλήσουμε για τον βασικό στόχο των ξενοδοχείων: πως να γίνουν οι επισκέπτες τους επαναλαμβανόμενοι, ώστε να ελευθερωθούν από τα δεσμά των OTAs. Υπάρχει τρόπος να ενισχυθεί το guest loyalty σήμερα, ή μπορεί να μείνει ένα μόνο όνειρο;

Στην παρούσα κατάσταση, η πλήρη αποδέσμευση από τα OTAs έχει περισσότερα αρνητικά παρά θετικά αποτελέσματα. Ειδικά για τα μικρό – μεσαία ξενοδοχεία.. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι δεν μπορείτε να επιτύχετε σημαντικές βελτιώσεις όσον αφορά την πίστη των πελατών σας και την εξασφάλιση απευθείας κρατήσεων. Μειώνετε έτσι, το ποσό της προμήθειας που πρέπει να πληρώσετε. Η λύση μπορεί να έρθει από μέσα που ήδη έχετε στην κατοχή σας.

 

Για ποιο λόγο να ενισχυθεί το guest loyalty?

Τα μεγάλα ξενοδοχεία το ξέρουν ήδη. Βλέπουμε γίγαντες του κλάδου να κάνουν κινήσεις που αποσκοπούν περισσότερο στην απόκτηση της εμπιστοσύνης των ήδη υπαρχόντων πελατών και λιγότερο στο «κυνήγι» νέων. Ο λόγος είναι ότι το κόστος του να κερδίσεις έναν νέο πελάτη αυξάνεται χρόνο με τον χρόνο. Για να μην προσθέσουμε το άγχος που προκαλεί το να μην υπάρχει σταθερότητα στις πωλήσεις.. Τη μία σεζόν η πληρότητα είναι στα ύψη την άλλη όχι. Γιατί λοιπόν να στοχεύσει ο σημερινός ξενοδόχος στο guest loyalty?

  1. Το κέρδος σας θα αυξηθεί ανάλογα με τον αριθμό των επισκεπτών των οποίων η πίστη εξασφαλίζετε
  2. Οι πελάτες, ακόμα και αν αρχικά σας βρήκαν σε OTA, θα κάνουν απευθείας κράτηση στην επόμενη επίσκεψη τους. Ξέρουν ότι είστε η καλύτερη για αυτούς επιλογή
  3. Ακόμα και αν αργήσει να σας ξανά επισκεφθεί, ένας επισκέπτης μπορεί να δείξει την πίστη του στο ξενοδοχείο σας με το να μεταμορφώνεται σε κινητή διαφήμιση. Όλοι συζητούν πως πέρασαν στις εξορμήσεις τους και προφανώς το ξενοδοχείο και η εμπειρία διαμονής αποτελεί μεγάλο μέρος της συζήτησης
  4. Θα δημιουργήσετε έναν βαθμό χρηματοοικονομικής ασφάλειας. Ως εκ τούτου, θα μειώσετε το καθημερινό άγχος σας. Η έκρηξη άγχους που έχει ως ακόλουθο το «η πληρότητα είναι χαμηλή, πρέπει να ρίξουμε τις τιμές!» θα μείνει στο παρελθόν
  5. Θα αποκτήσετε μια μακροχρόνια στρατηγική και θα προσθέσετε αξία στο προϊόν σας

 

Ας δούμε πως μπορείτε να το ενισχύσετε, χωρίς έξτρα κόστος:

 

1. Συγκλονίστε τους με την ιστοσελίδα σας.

Πως μπορεί να ενισχυθεί το guest loyalty με μέσα που ήδη κατέχετε

Η ιστοσελίδα ξενοδοχείου είναι η βάση κάθε μάρκετινγκ στρατηγικής ενός καταλύματος, και αυτή τη στιγμή, τα περισσότερα ξενοδοχεία έχουν τη δική τους. Η δική σας, βοηθάει να ενισχυθεί το guest loyalty;

Το πρώτο βήμα είναι να αντικατοπτρίζει σωστά την πραγματική εικόνα και φιλοσοφία του καταλύματος. Αν έχετε ένα παραδοσιακό κατάλυμα και η ιστοσελίδα σας παρουσιάζει ως high tech, τότε οκ, είναι πολύ πιθανό να προσελκύσετε μια αγορά η οποία ψάχνει για κάτι τέτοιο. Με τίποτα όμως η αγορά αυτή δε θα γίνει επαναλαμβανόμενη. Η οικοδόμηση των προσδοκιών των φιλοξενούμενων μέσω τεχνικών παραπλάνησης μόνο για να τους φέρετε στην πόρτα σας, οδηγεί μόνο σε απογοητευμένους πελάτες που δε θα επιστρέψουν. Είπαμε ότι θα αφήσουν και κακές κριτικές;

Το μυστικό λοιπόν για να είστε καλυμμένοι, είναι η παροχή μιας αυθεντικής, φιλικής προς το χρήστη εμπειρίας σε απευθείας σύνδεση. Η σημερινή αγορά έχει συνηθίσει να αναμένει ευκολία συναλλαγής και για αυτό το λόγο πρέπει να δώσετε προτεραιότητα στο μονοπάτι προς τη μηχανή κράτησης σας. Η ηλεκτρονική μηχανή κρατήσεων με τη σειρά της, πρέπει να παρέχει μια φιλική, ασφαλή διαδικασία κράτησης για όλες τις συσκευές. Είναι απαραίτητο να έχετε στην ιστοσελίδα σας σε πρώτο πλάνο τις ειδικές τιμές που έχουν τα μέλη, έτσι ώστε να προσελκύσετε ακόμα περισσότερο κοινό.

Το RateStrip price check widget σας, δείχνει την απευθείας τιμή καθώς και τη members only τιμή με ξεκάθαρο τρόπο, ώστε να κερδίζει με ειλικρινές τρόπο την προτίμηση των επισκεπτών σας. Σιγουρευτείτε ότι έχετε ορίσει ειδικές τιμές μελών καθώς και loyalty program στο extranet της μηχανής κρατήσεων σας.

 

2. Κερδίστε τους με την εξυπηρέτηση πελατών.

Υπάρχουν δύο σχολές σκέψης: η μία λέει εστιάστε στον πελάτη και δώστε του τα πάντα. Αυτή είναι μια μεγάλη, κλασσική στρατηγική. Υπάρχει βέβαια και μια άλλη σχολή σκέψης: επικεντρωθείτε στους ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ και αυτοί ως συνέχεια, θα προσφέρουν εξαιρετική εξυπηρέτηση στους επισκέπτες σας. Εκπαιδεύστε το προσωπικό σας, δώστε τους όρια και μία διαδρομή στην οποία μπορούν να κινηθούν και αφήστε τους μεγαλύτερη ελευθερία. Όποια και αν είναι η σχολή σκέψης που ασπάζεστε, βλέπουμε ότι τελικός στόχος και των δύο είναι φυσικά ο πελάτης.

Εδώ, πέρα από το χαμόγελο του προσωπικού και τους βασικούς τρόπους καλής συμπεριφοράς, μπορεί να σας βοηθήσει το σύστημα διαχείρισης που ήδη έχετε στον υπολογιστή σας. Ως κέντρο ελέγχου των ξενοδοχειακών λειτουργιών το PMS είναι ζωτικής σημασίας για την παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών. Από τις επιβεβαιώσεις κράτησης έως το check-out του επισκέπτη, τα σύγχρονα PMS συγκεντρώνουν και αυτοματοποιούν τα δεδομένα για να εξομαλύνουν την καθημερινή ροή εργασίας που έχει ως αποτέλεσμα την ομαλή παράδοση υπηρεσιών και άρα περισσότερο χρόνο για να επικεντρωθείτε στους επισκέπτες.

Ένα σύγχρονο PMS επιτρέπει επίσης στα ξενοδοχεία να συλλέγουν δεδομένα επισκεπτών στα φύλλα κράτησης με σκοπό την εξατομίκευση της εμπειρίας τους. Από την αναγνώριση του ονόματος του επαναλαμβανόμενου επισκέπτη μέχρι το ιστορικό των προτιμήσεων (και πληρωμών) του, είστε 10 βήματα πιο κοντά στο να ενισχυθεί το guest loyalty.

 

3. Δημιουργήστε εύκολα μια εξατομικευμένη εμπειρία.

Πως μπορεί να ενισχυθεί το guest loyalty με μέσα που ήδη κατέχετε

Για να προσφέρετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών, διερευνήστε τι έχει σημασία για τους πελάτες σας. Μην κρύβεστε πίσω από την τεχνολογία. Χρησιμοποιήστε τη για να σας φέρει πιο κοντά στον πελάτη σας και έτσι οικοδομήστε την πίστη των πελατών.

Χρησιμοποιώντας τα στοιχεία των επισκεπτών που περιέχονται στο Room Rack PMS, το προσωπικό του ξενοδοχείου μπορεί να προβλέψει τις ανάγκες των επισκεπτών και να προσαρμόσει τις επαναλαμβανόμενες παραμονές σε προηγούμενες προτιμήσεις. Είτε πρόκειται για μια απλή σημείωση που καλωσορίζει έναν επισκέπτη πίσω, ή ένα δωρεάν ασφαλές σνακ για έναν επισκέπτη με αλλεργίες τροφίμων, οι στοχαστικές προσωπικές πινελιές φέρνουν την εμπειρία διαμονής σε άλλο επίπεδο.

 

Συμπέρασμα

Το άθροισμα μικρών κομματιών είναι μεγαλύτερο από το γενικό σύνολο.

Μικρές, αξέχαστες, διασκεδαστικές, ασυνήθιστες και απροσδόκητες εμπειρίες επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες σας αντιλαμβάνονται γενικά. Προσθέστε μαζί μερικές φαινομενικά ήσσονος σημασίας λεπτομέρειες και καταλήξτε στον στόχο σας με αξιόλογο τρόπο.

Είναι οι μικρές λεπτομέρειες που κρατούν έναν πελάτη να επιστρέφει ξανά και ξανά. Είναι οι μικρές λεπτομέρειες που προκαλούν έναν πελάτη να εξορθολογίσει την πληρωμή περισσότερων χρημάτων αφού αισθάνεται ότι παίρνει περισσότερα. Είναι οι μικρές λεπτομέρειες που κάνουν τους ανθρώπους να μιλάνε για σας και να σας συνιστούν.

Comments are closed.

Μπορείτε να ξεκινήσετε με μια δοκιμαστική έκδοση για 14 ημέρες, χωρίς καμία υποχρέωση. Δεν χρειάζεται να ακυρώσετε τίποτα.

Το νέο πρόγραμμα της Abouthotelier.com "RoomRack" Cloud Hotel Pms, αναπτύχθηκε με γνώμονα την τελευταίες τεχνολογίες αιχμής και τη χρήση της συσσωρευμένης γνώσης από τις υπάρχουσες γραμμές προϊόντων. Το σύγχρονο Pms μπορεί να προσαρμοστεί εύκολα ώστε να ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες της δικής σας επιχείρησης, υποστηρίζοντας εφαρμογές back office.