facebook
Ξενοδοχειακό Μαρκετινγκ 2021: Ήρθε η ώρα να πάρεις τα social media στα σοβαρά

Ξενοδοχειακό Μαρκετινγκ 2021: Ήρθε η ώρα να πάρεις τα social media στα σοβαρά

Το ξενοδοχειακό μαρκετινγκ περιλαμβάνει ένα τεράστιο φάσμα θεμάτων, δεξιοτήτων και στρατηγικών που οδηγούν στη βελτιστοποίηση της επιτυχίας του καταλύματος. Το ξενοδοχειακό μαρκετινγκ 2021 έχει πολλές δυνατότητες. Η πανδημία έχει φέρει σίγουρα αλλαγές, αν όμως τις κοιτάξουμε από άλλη οπτική, μπορεί τελικά να μοιάζουν και με ευκαιρίες.   Κι όμως. Ένα αποτελεσματικό μάρκετινγκ ξενοδοχείων είναι αυτό […]

Περισσότερα..
Πως το σωστό PMS ξενοδοχείων μπορεί να σας κάνει πιο αποτελεσματικούς;

Πως το σωστό PMS ξενοδοχείων μπορεί να σας κάνει πιο αποτελεσματικούς;

Η ξενοδοχειακή βιομηχανία ανακάμπτει σιγά-σιγά από τον COVID-19. Σε προτεραιότητα βλέπουμε ξεκάθαρα τη διατήρηση της καθημερινής λειτουργικής αποδοτικότητας αλλά και την τήρηση των νέων επιχειρησιακών πρωτοκόλλων. Το σωστό PMS ξενοδοχείων μπορεί να κάνει αυτό το έργο ευκολότερο για τον ξενοδόχο αλλά και για το προσωπικό.   Γενικά, ένα σύγχρονο σύστημα διαχείρισης ξενοδοχείων (PMS) έχει σχεδιαστεί […]

Περισσότερα..
Ιδέες για Καλύτερη Προώθηση του Boutique Ξενοδοχείου σας

Ιδέες για Προώθηση του Boutique Ξενοδοχείου σας

Ακόμα και αν δεν είστε ακριβώς σίγουροι για το πως να διευκρινίσετε ένα boutique ξενοδοχείο, το μόνο σίγουρο είναι ότι μόλις το δείτε – μπορείτε απευθείας να το αναγνωρίσετε. Το Boutique φαινόμενο ξεκίνησε μόλις 36 χρόνια πριν, από “προγραμματιστές που θεωρούνταν όχι μόνο ξενοδόχοι, αλλά tastemakers..” (Stone, Brad. “It Sure Isn’t Like Motel 6”). Αυτό […]

Περισσότερα..
Ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια για το ξενοδοχείο σας

Ήρθε η ώρα να οργανώσετε τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια του ξενοδοχείου σας

Το καλοκαίρι τελείωσε και η επιχείρησή σας πιθανότατα «ηρεμεί» από την τουριστική σεζόν αιχμής καθώς όλοι επιστρέφουν στο σχολείο και στην εργασία τους. Πιστέψτε το ή όχι, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να αρχίσετε να προετοιμάζετε τις εκστρατείες προώθησης εορταστικών εμπειριών.   Δεν είναι ποτέ πολύ νωρίς για να αρχίσετε να σχεδιάζετε. Εξάλλου, τα […]

Περισσότερα..
Πως να προσελκύσετε και να διαχειριστείτε Group κρατήσεις στο ξενοδοχείο σας

Πως να προσελκύσετε και να διαχειριστείτε Group κρατήσεις στο ξενοδοχείο σας

Η παράδοση λέει ότι group κρατήσεις – ερχόμενες από ταξιδιωτικά πρακτορεία, εταιρείες, γάμους κλπ. – προτιμούν αλυσίδες ξενοδοχείων για τη διαμονή τους. Αυτό συμβαίνει επειδή νιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια σχετικά με τις ανέσεις και την προβλεψιμότητα του ομίλου. Παρόλα αυτά, στη σημερινή κουλτούρα του ταξιδιώτη, βλέπουμε όλο και περισσότερες group κρατήσεις σε μικρότερα ξενοδοχεία με πελάτες […]

Περισσότερα..
Πως μπορεί να ενισχυθεί το guest loyalty με μέσα που ήδη κατέχετε

Πως μπορεί να ενισχυθεί το guest loyalty με μέσα που ήδη κατέχετε

Ας μιλήσουμε για τον βασικό στόχο των ξενοδοχείων: πως να γίνουν οι επισκέπτες τους επαναλαμβανόμενοι, ώστε να ελευθερωθούν από τα δεσμά των OTAs. Υπάρχει τρόπος να ενισχυθεί το guest loyalty σήμερα, ή μπορεί να μείνει ένα μόνο όνειρο; Στην παρούσα κατάσταση, η πλήρη αποδέσμευση από τα OTAs έχει περισσότερα αρνητικά παρά θετικά αποτελέσματα. Ειδικά για […]

Περισσότερα..
Ποιες είναι οι προσδοκίες των πελατών στα ξενοδοχεία;

Από τις παροχές μέχρι την εξυπηρέτηση: Ποιες είναι οι προσδοκίες των πελατών στα ξενοδοχεία;

Για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί στη σημερινή αγορά, είναι σημαντικό οι ξενοδόχοι να γνωρίζουν ακριβώς ποιες είναι οι ανάγκες των σύγχρονων ταξιδιωτών και πώς μπορούν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες τους για να προσφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες επισκεπτών. Ορισμένες προσδοκίες των πελατών στα ξενοδοχεία είναι διαχρονικές. Στο σημερινό blog θα μιλήσουμε για τις πτυχές της εμπειρίας του επισκέπτη […]

Περισσότερα..

Ξεχωρίστε από τον Ανταγωνισμό στα Social Media: Δημιουργία Μοναδικής Αισθητικής για το Ξενοδοχείο σας

Μόλις κάποιος πελάτης επισκέπτεται το προφίλ του ξενοδοχείου σας, η αισθητική του είναι το πρώτο πράγμα που παρατηρεί. Τα χρώματα, το layout και το γενικό συναίσθημα που αφήνει η σελίδα στο Instagram συντελούν στην ολοκληρωμένη εικόνα που αποκτάει ένας επισκέπτης πριν καν πατήσει το πόδι του στο ξενοδοχείο σας. Μπορείτε να τον κάνετε να σας […]

Περισσότερα..
cloud pms

Αλλαγή σε Cloud PMS: 4 Λόγοι που Δεν Μπορείτε να Αγνοήσετε

Είτε πρόκειται για μικρό, ανεξάρτητο ξενοδοχείο είτε για ξενοδοχείο ομίλου, το  σύστημα διαχείρισης κρατήσεων είναι το Α και το Ω της επιχείρησης. Δεν έχει σημασία ο αριθμός δωματίων σας – σημασία έχει το να εκτελείται σωστά ο απαραίτητος για την άψογη λειτουργία έλεγχος. Η νέα αγάπη των ξενοδόχων και των manager, δεν είναι άλλη από τα […]

Περισσότερα..
Γαμήλια Δεξίωση σε Ξενοδοχεία | RoomRack blog

Γαμήλια Δεξίωση σε Ξενοδοχείο – 4 Τρόποι να Ξεχωρίσετε

Τα πιο σημαντικά κομμάτια ενός γάμου, είναι τρία: το νυφικό – οι καλεσμένοι – το μέρος. Τα περισσότερα ζευγάρια ξέρουν ακριβώς τι θέλουν, και κάνουν κράτηση το μέρος του «πάρτι» έως και 12 μήνες πριν τον γάμο! Μάλιστα, η επιλογή να γίνει η γαμήλια δεξίωση σε ξενοδοχείο είναι όλο και πιο δημοφιλή. Αυτό που είναι […]

Περισσότερα..
Ταξιδιωτικές Εμπειρίες: 7 Δημιουργικοί Τρόποι να το κάνετε όπως η TripAdvisor

Ταξιδιωτικές Εμπειρίες: 7 Δημιουργικοί Τρόποι να το κάνετε όπως η TripAdvisor

Ποιες είναι οι πιο καινοτόμες εταιρείες στον ταξιδιωτικό χώρο, και τι κοινό έχουν; Εκτός από εύρεση καταλύματος, η Airbnb, η Google και η TripAdvisor έχουν όλες μία ακόμη κοινή βάση. Στόχος τους είναι να συμμετέχουν στη συνολική εμπειρία του ταξιδιώτη, συμβουλεύοντας τον με top δραστηριότητες που πρέπει να ακολουθήσει. Με ποιον τρόπο;   Η Airbnb […]

Περισσότερα..
παράπονα πελατών pms

Συνηθισμένα Παράπονα Πελατών (και πως το PMS θα σας Βοηθήσει να τα Λύσετε)

Όταν διοργανώνετε την τέλεια φιλοξενία για τους πελάτες σας, υπάρχουν πολλοί παράγοντες – ανθρώπινα λάθη, τεχνικές δυσκολίες – που μπορεί να δημιουργήσουν απρόβλεπτες, δυσάρεστες εξελίξεις. Όλοι ξέρουμε ότι μερικοί άνθρωποι απλά ψάχνουν αφορμές για να παραπονεθούν – και ο τομέας της φιλοξενίας ιδιαίτερα, βλέπει τις περισσότερες μη δίκαιες κριτικές. Ακόμα και τα πιο υπερπολυτελή ξενοδοχεία […]

Περισσότερα..
Νέες κινήσεις απο Booking και TripAdvisor

Νέες κινήσεις από Booking και TripAdvisor

Η Booking και η TripAdvisor, δύο από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες ταξιδιωτικές μάρκες εκεί έξω, απόκτησαν πέρσι την Αμερικάνικη Fareharbor και την Ισλανδική Bokun αντίστοιχα – τι σημαίνει όμως αυτό; Και πως έχουν εξελιχθεί οι κινήσεις αυτές σήμερα; Καταρχάς, για όσους δεν ήξεραν για την είδηση αυτή, η Fareharbor και η Bokun είναι γίγαντες στον τομέα της online […]

Περισσότερα..
Ομάδα προσωπικού - Σωστή Διαχείρηση

6 βήματα για μια εξαιρετική ομάδα προσωπικού

Εκτός από διευθυντής / manager, είστε και άνθρωπος, και έχετε όπως όλοι μας συγκεκριμένες ώρες σε μια μέρα για να ολοκληρώσετε τις εργασίες σας. Αυτό μπορεί να γίνει ιδιαίτερα αγχωτικό, και ο πανικός είναι πάντα ο χειρότερος κριτής. Ξεχνάτε όμως ότι δεν εξαρτάται μόνο από εσάς το να τα κάνετε όλα … έχετε μια ολόκληρη […]

Περισσότερα..

7 Σημάδια ότι Ήρθε ο Καιρός να Αλλάξετε το PMS σας

Πότε ήταν η τελευταία φορά που κάνατε update στο ξενοδοχειακό πρόγραμμα κρατήσεων σας; Ήταν πριν 4 χρόνια; Πριν 7; Πριν 10; Μήπως δεν μπορείτε καν να θυμηθείτε πότε μπορούσατε να αναφερθείτε σε αυτό ως «καινούργιο»; Φαίνεται ότι το πρόγραμμα κρατήσεων σας θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει μια καλή ανανέωση. Το να το παραδέχεστε κάτι βέβαια, δεν […]

Περισσότερα..
roomrack pms investment, επένδυση για το μέλλον

Property Management System – Η πιο ασφαλής επένδυση.

Θέλετε να φτάσετε το ξενοδοχείο σας ψηλά. Χρειάζεστε ένα σύστημα διαχείρισης για την άριστη λειτουργία της ρεσεψιόν και του back office. Στην AboutHotelier έχουμε περάσει χρόνια αναζητώντας και δημιουργώντας λύσεις που οι ανεξάρτητοι ξενοδόχοι χρειάζονται για να περάσουν την επιχείρησή τους στο επόμενο επίπεδο. Από το check-in μέχρι check-out και ακόμα παραπέρα, έχουμε όλα όσα […]

Περισσότερα..
PMS HOTEL MANAGEMENT

Το PMS του σήμερα – όλα σε ένα και ο πελάτης στη κορυφή!

Για δεκαετίες, ξενοδοχεία χρησιμοποιούν τα ίδια ξενοδοχειακά λογισμικά για να διαχειριστούν τις εργασίες τους. Με τη πάροδο του χρόνου, τα λογισμικά αυτά έχουν κάνει κάποιες σημαντικές βελτιώσεις. Παρόλα αυτά, έχει έρθει η ώρα να γίνει η πραγματική επανάσταση στα λογισμικά διαχείρισης ξενοδοχείων. Οφείλουν να μπορούν να υποστηρίξουν τον σύγχρονο ξενοδόχο λύνοντας προκλήσεις του σήμερα.  Όλα […]

Περισσότερα..

4 Εύκολοι Τρόποι να Κάνετε την Τεχνολογία Σύμμαχό Σας

Η τεχνολογία είναι πλέον ο πυρήνας στη προσέλκυση και τη φιλοξενία πελατών στα ξενοδοχεία. Ακόμα και παλαιά, vintage ξενοδοχεία, έχουν κάνει τη τεχνολογία σύμμαχο τους και όχι εχθρό, αφού τα οφέλη είναι πολύ σημαντικά για να τα παραβλέψει κανείς. Στην πράξη, αυτό σημαίνει επενδύσεις σε ένα ευρύ φάσμα λύσεων  οι οποίες αποδίδουν σημαντικά, αφού στοχεύουν […]

Περισσότερα..
Ταξιδιωτικές Εμπειρίες: 7 Δημιουργικοί Τρόποι να το κάνετε όπως η TripAdvisor Ταξιδιωτικές Εμπειρίες: 7 Δημιουργικοί Τρόποι να το κάνετε όπως η TripAdvisor

Ποιες είναι οι πιο καινοτόμες εταιρείες στον ταξιδιωτικό χώρο, και τι κοινό έχουν;

Εκτός από εύρεση καταλύματος, η Airbnb, η Google και η TripAdvisor έχουν όλες μία ακόμη κοινή βάση. Στόχος τους είναι να συμμετέχουν στη συνολική εμπειρία του ταξιδιώτη, συμβουλεύοντας τον με top δραστηριότητες που πρέπει να ακολουθήσει. Με ποιον τρόπο;

 

  • Η Airbnb με το experiences, δίνει την υπόσχεση παροχής εμπειριών με οικοδεσπότες ντόπιους διοργανωτές. Υπάρχει λόγος που το #likealocal σαρώνει στα social media.
  • Η Google με τα Trips προτείνει δραστηριότητες, και προσφέρει πλάνο για να βοηθήσει τον ταξιδιώτη στην οργάνωση χρόνου.
  • Τέλος, η TripAdvisor, φυσικά, δείχνει δραστηριότητες και αξιοθέατα που αξίζουν στην περιοχή. (Πλέον επιτρέπει και να κλείσει κάποιος θέση σε tour – απευθείας από την πλατφόρμα της)

 

Τα ξενοδοχεία δεν έχουν κανένα λόγο να παίζουν ρόλο κομπάρσου σε αυτό το all-in-one trend.

Στο σημερινό blog, θα μοιραστούμε μαζί σας 7 δημιουργικούς τρόπους με τους οποίους μπορείτε να πάρετε μέρος στη συνολική εμπειρία ταξιδιού. Με τον δικό σας τρόπο.

 

ταξιδιωτικές εμπειρίες

  1. Απρόσκοπτη Διαδικασία Κράτησης

 

Συνηθισμένο αλλά απαραίτητο βήμα στον οδηγό μας. Η πρώτη γνωριμία με τους πελάτες σας, δεν γίνεται τη στιγμή που εισέρχονται στον χώρο σας, αλλά τη στιγμή που επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας. Ως γνωστόν η πρώτη εντύπωση είναι το παν.  Ακόμα και αν πάρετε την κράτηση από κάποιο OTA, μπορείτε να είστε σίγουρος ότι σε κάποια φάση ο πελάτης επισκέφτηκε την ιστοσελίδα σας.

Οι ταξιδιωτικές εμπειρίες μπορούν στην ουσία να χωριστούν σε 3 βασικά στάδια – αναζήτηση, κράτηση και διαμονή. Αν κάποιο βήμα δίνει την αίσθηση του «σπασμένου» στον ταξιδιώτη, θα οδηγήσει το κατάλυμα σε απώλεια ευκαιριών κράτησης. Οποιαδήποτε αλλαγή στην αίσθηση και την ευκολία του σταδίου της κράτησης σε σύγκριση με το στάδιο της αναζήτησης, δημιουργεί μια τριβή στη συνολική εμπειρία και προκαλεί τους ταξιδιώτες να πατάνε «ματαίωση» αντί για «κράτηση». Εν συνεχεία, το στάδιο της διαμονής έχει την ίδια συμπεριφορά. Ακόμα και αν η διαδικασία κράτησης ήταν εύκολη, σε περίπτωση που η διαδικασία  του check-in αποδειχθεί μια μακρά διαδικασία, οι ταξιδιώτες ξεκινάνε τις διακοπές τους σε εσάς νιώθοντας ήδη απογοητευμένοι.

Τα ξενοδοχεία του σήμερα εφαρμόζουν την καλύτερη τεχνολογία για την αυτοματοποίηση της συνολικής εμπειρίας φιλοξενουμένων από την αρχή μέχρι το τέλος. Από έξυπνα gadget που οδηγούν σε βελτιστοποιημένες μηχανές άμεσης κράτησης (π.χ. RateStrip) έως τις λειτουργίες check-in, όλα γίνονται με ένα κλικ. Οι ξενοδόχοι γίνονται πρωταγωνιστές σε κάθε στάδιο του ταξιδιού, και με αυτόν τον τρόπο οι ταξιδιώτες όχι απλά εκτιμούν την όλη φιλοσοφία, αλλά και την αναμένουν.

 

  1. Συνεργασία με Γραφεία Γενικού Τουρισμού

 

Αν έχετε ένα όμορφο λόμπι ή ιστορικό χώρο, προσεγγίστε τους ξεναγούς της πόλης σας και προτείνετε τους να ξεκινήσουν το tour τους στο λόμπι σας ή δείτε αν ενδιαφέρονται να προσθέσουν ένα διάλειμμα για καφέ σε εσάς. Μπορείτε να διαθέσετε και κάποιες ώρες την πισίνα σας, για να τη χρησιμοποιήσουν τα μέλη του tour.

Έχοντας ανθρώπους να περνάνε το κατώφλι σας απλώς και μόνο για να ζήσουν μια εμπειρία, δείχνει καταρχάς ότι το κατάλυμα σας προσφέρει περισσότερα από ένα κρεβάτι. Είναι μια μεγάλη ευκαιρία να εντυπωσιάσετε με τη φιλοξενία σας, να αναδείξετε το ξενοδοχείο σας και ίσως τους καταφέρετε να κάνουν κράτηση μαζί σας για την επόμενη επίσκεψή τους.

 

  1. Προωθείστε τις Δικές σας Περιηγήσεις

 

Μπορείτε να προσλάβετε έναν συνοδό group και να διοργανώσετε τις δικές σας περιηγήσεις που θα διαφέρουν. Θα προσφέρετε στον επισκέπτη κάτι παραπάνω από τα κοινά αξιοθέατα που μπορεί να βρει μέσα σε 5 λεπτά. Οι δικές σας περιηγήσεις θα προσφέρουν γνωριμία με τα μυστικά της πόλης – που μόνο οι ντόπιοι γνωρίζουν.

Ανάλογα με την πόλη σας, θα μπορούσε να είναι μια περιήγηση σε ένα ιδιαίτερο μπαρ, μια καφετέρια, μια περιήγηση στην πόλη με πρωταγωνιστή το street food, μια βόλτα σε σημεία εξαιρετικής αρχιτεκτονικής και ό,τι άλλο μπορείτε να φανταστείτε.

 

  1. Μαθήματα Bartending

 

Εκμεταλλευτείτε τις ώρες που το μπαρ του ξενοδοχείου σας είναι το λιγότερο απασχολημένο και προσφέρετε ένα μάθημα με δάσκαλο τον ίδιο τον barman. Η ιδέα λειτουργεί εξαιρετικά αν έχετε και ένα πρωτότυπο ποτό δημιουργημένο από εσάς.. Μιλήστε για την ιδέα πίσω από αυτό, πως ξεκίνησε και ενθαρρύνετε τη κατανάλωση του σε ένα διασκεδαστικό μάθημα που όλοι οι ενήλικες θα λατρέψουν.

 

  1. Ένα Βήμα Παραπέρα

 

Αν ήδη προσφέρετε tour στους καλεσμένους σας, πουλήστε και σε ιστότοπους τρίτων, ώστε να μπορεί να κάνει κράτηση ο καθένας. Εκτός από περισσότερες πωλήσεις, θα έχετε και περισσότερη κυκλοφορία στο ξενοδοχείο σας εφόσον θα το έχετε ορίσει ως meeting point. Επιπροσθέτως με τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα συλλέξετε, θα μπορείτε να ενισχύσετε το email marketing σας ακόμη περισσότερο.

 

ταξιδιωτικές εμπειρίες

  1. Μην Ξεχνάτε τους Single Travelers

 

Το να ταξιδεύει κανείς μόνος έχει γίνει αρκετά συχνό τα τελευταία χρόνια – και αποκτά όλο και περισσότερους θαυμαστές. Πρέπει να ομολογήσουμε ότι η ελευθερία στο πρόγραμμα, ειδικά όταν σκοπός του ταξιδιού είναι η γνωριμία με την κουλτούρα της περιοχής, είναι δελεαστική. Άλλο όμως μόνος και άλλο μοναχικός. Δώστε στους μοναδικούς ταξιδιώτες την ευκαιρία να κοινωνικοποιηθούν στο ξενοδοχείο σας. Ένα δείπνο με τοπικά καλλιεργούμενα προϊόντα ή με τα πιο φημισμένα τρόφιμα στην περιοχή σας είναι αρκετό. Εκτός από την επίδειξη του εξαιρετικού εστιατορίου και της υπηρεσίας σας, μπορείτε ταυτόχρονα να μοιραστείτε αυτό που κάνει την πόλη σας ξεχωριστή.

Η διαφήμιση της ίδιας της περιοχής θα κάνει τους καλεσμένους να την επισκεφτούν για δεύτερη φορά. Θα τη γνωρίσουν καλύτερα, και γιατί όχι, θα ξανά προτιμήσουν το κατάλυμα σας!

 

  1. Καλό Φαγητό – Καλή Διάθεση

 

Το καλό φαγητό δεν είναι φυσικά μία νέα «τάση». Η τάση, είναι οι διάφοροι τρόποι με τους οποίους τα εστιατόρια ενσωματώνουν το φαγητό στη συνολική εμπειρία των πελατών τους.

Τα μάτια μας έχουν δει πολλά. Μαθήματα μαγειρικής που διεξάγονται στο εστιατόριο του ξενοδοχείου, φρέσκα, βιολογικά συστατικά που προέρχονται από τοπικούς παραγωγούς  και πρωινό μπουφέ τόσο έξοχο που θα έπρεπε να μετονομαστεί σε «Lord of the Buffets». Ενθαρρύνουμε όλες αυτές τις ιδέες, και ακόμα περισσότερες!

Πώς το βλέπουμε; Μα από τους ίδιους τους καλεσμένους! Πλέον πολλοί επιλέγουν ξενοδοχεία αποκλειστικά για τη γευσιγνωσία που προσφέρουν. Φυσικά – το διαφημίζουν ανάλογα. Stories, posts, και ενώ σε εσάς μένει ένας – σας βλέπουν χίλιοι.

 


 

Οι ταξιδιωτικές εμπειρίες που θα ζήσει στο κατάλυμα σας ο πελάτης, θα του μείνουν πολύ περισσότερο από τις λεπτομέρειες του δωματίου του. Με μία μικρή δόση δημιουργικότητας, μπορείτε να οδηγήσετε καινούργιους επισκέπτες στο ξενοδοχείο σας – και να τους προσφέρετε αναμνήσεις μιας ζωής. Γιατί να πάρετε μόνο ένα κομμάτι, ενώ μπορείτε να έχετε όλη την πίτα;

Comments are closed.

Μπορείτε να ξεκινήσετε με μια δοκιμαστική έκδοση για 14 ημέρες, χωρίς καμία υποχρέωση. Δεν χρειάζεται να ακυρώσετε τίποτα.

Το νέο πρόγραμμα της Abouthotelier.com "RoomRack" Cloud Hotel Pms, αναπτύχθηκε με γνώμονα την τελευταίες τεχνολογίες αιχμής και τη χρήση της συσσωρευμένης γνώσης από τις υπάρχουσες γραμμές προϊόντων. Το σύγχρονο Pms μπορεί να προσαρμοστεί εύκολα ώστε να ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες της δικής σας επιχείρησης, υποστηρίζοντας εφαρμογές back office.